Kanaali-Koskinen

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Villeri
Michael Knight

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Jokiranta 5 (kaiketi puiden takana), kanaali ja silta. Varmaan sama silta, jota pitkin Koskinen riensi ottamaan henkeä uhrista ja hankkimaan lempinimeään.
Screenshot_20240920_122859_Maps.jpg
Screenshot_20240920_122859_Maps.jpg (134.39 KiB) Katsottu 5788 kertaa
Rauma, Satakunta
https://maps.app.goo.gl/87ngpN3rVXA5pxGU7?g_st=ac

On varsin erikoista, että kanaali-Koskisesta ei ole edes kunnon kuvaa.
Rundi
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Rundi »

Saramäki2019 kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 10:35 pm
Rundi kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 7:19 pm
Saramäki2019 kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 9:41 pm
Jaa no mennyt sit ihan ohi kun viikko takaperin koko ketjun kahlasin läpi, mutta luulis et lehdet olis mässäilly jos kanaali tai jesse olis kuollu, siinä kuitekin kaks tunnetuinta pakkolaitosvankia :D lehdet mässäilly kanaalilla vuosien saatossa niin paljon ni kyllä varmasti olis juttua ollu jos aika jättänyt.. ja kun sanoit että voi olla huhu ni en paljoa siihen luota täällä aika usein näitä huhuja on ja maaliskuustakin on jo aikaa kuitenkin..
Jesse oli hengissä vielä viime viikolla.
Sai viimeisimmän häädön elokuussa. Sillä niitä häätöjä riittää. Pyörii suppealla alueella ja on vittumainen luonne.
On kyllä kohtuullisen sairaskin. Ikä runtelee kroppaa huolella.
Maaliskuun jälkeen en ole kuullut värähtelyjä Kanaali nimen suhteen. Pidän siis melko uskottavana, ettei ole hiippakuntamme jäsen enää.
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Niin moni poliisispede kyylää tätä sivustoa ja vasikoi kaikkea salaista tietojärjestelmätietoa seiskalle, hymylle ja iltapäivälehtiin parilla sadalla, että kuolema olisi tullut varmasti esille. Ellei ole luokiteltu kateissa olevaksi ja sekin olisi vasikoitu. Oma epäilys on saattohoitotyyppinen oleilu jossakin laitoksessa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Rundi
Jack Bauer

RL11/6 kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 9:15 pm Niin moni poliisispede kyylää tätä sivustoa ja vasikoi kaikkea salaista tietojärjestelmätietoa seiskalle, hymylle ja iltapäivälehtiin parilla sadalla, että kuolema olisi tullut varmasti esille. Ellei ole luokiteltu kateissa olevaksi ja sekin olisi vasikoitu. Oma epäilys on saattohoitotyyppinen oleilu jossakin laitoksessa.
Erittäin todenoloinen näkökanta voisi olla tuokin. Makaa jopa vihanneksena ja se Kanaalin alle viiden sormen tuttavapiiri olettanut, että kuollut ja pistänyt huhun kiertämään.
Mutta Jesse on hengissä joka tapauksessa. Kerron myöhemmin vaiheet sitä mukaa kun saan päivityksiä.
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
kawajawa
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja kawajawa »

On ehkä myös mahdollisuus, että herra on iän myötä rauhoittunut. Mittarissa kuitenkin 70 vuotta. Kuolema olisi melko varmasti tullut esille.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kukaan ei usko koska minä sanon tämän mutta elää Tampereella. On omakohtainen näköhavainto.
Mansen Miäs
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 8:20 am Kukaan ei usko koska minä sanon tämän mutta elää Tampereella. On omakohtainen näköhavainto.
Emmä ymmärrä miksi sinä tommosta valehtelisit, mutta kerro ny hänestä jotain, eli missä kunnossa ja mitä touhuaa ?
Ikäähän tolla alkaa oleen niin paljo ettei kovinka suurta vaaraa kellekkään.
Millavaan
Perry Mason

Mansen Miäs kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 10:22 am
Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 8:20 am Kukaan ei usko koska minä sanon tämän mutta elää Tampereella. On omakohtainen näköhavainto.
Emmä ymmärrä miksi sinä tommosta valehtelisit, mutta kerro ny hänestä jotain, eli missä kunnossa ja mitä touhuaa ?
On tastussa eli asunnottomien asumisyksikössä. Kova höpöttämään mutta tosiaan täysin vaaraton ja harmiton nykyään. Törmäsin kun majoituin siellä itse..
Mansen Miäs
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

Millavaan kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 12:46 pm
On tastussa eli asunnottomien asumisyksikössä. Kova höpöttämään mutta tosiaan täysin vaaraton ja harmiton nykyään. Törmäsin kun majoituin siellä itse..
Joo, sitä just mietin että ikää 70, ni ei noilla maileilla enään hullutella.
kawajawa
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja kawajawa »

Vaikea uskoa, että täysin vaaraton ja harmiton olisi, mutta toivotaan niin.
Millavaan
Perry Mason

Ennemmin se vähän pelkää niitä nuoria peukkupäitä jotka riehuu. Mutta on itselläni jotain mitä kiikkustuolissa muistella kun on ollut noin kuuluisan murhamiehen kanssa saman katon alla..
Saint_Eves
Alokas

Viesti Kirjoittaja Saint_Eves »

Saako udella ihan näin vaa mielenkiinnosta että miltäs mies näyttää tänä päivänä ja onko missä kunnossa? Liekö tänä päivänä raitistunut?
Millavaan
Perry Mason

^ alko maistuu. Epäsiisti olemus ja kusee housunsa joka yö niin että se koko paikka haisee kuselle. Ei oo ikävä sinne mutta kanaali on ihan mukava heppu..
Rundi
Jack Bauer

Millavaan kirjoitti: Pe Joulu 20, 2024 2:39 pm ^ alko maistuu. Epäsiisti olemus ja kusee housunsa joka yö niin että se koko paikka haisee kuselle. Ei oo ikävä sinne mutta kanaali on ihan mukava heppu..
Hänen "kalteriveljensä" toinen kuuluisa Jesse on samassa kondiksessa ihan pulsa-asteella kymmenennen häädön jälkeen.
Ei peseydy, juo, tekee tarpeet alleen ja housuihin - silti uhoilee ja jakelee tappotuomioita joka suuntaan. Tuhonnut puolen kymmentä saamaansa tukiasuntoa.
Lisäksi syöpä. Mutta asuu toisessa piirikunnassa länsi-Suomen puolella.
(Huomasin siis, että jotkut asiat on oikeasti huhuja kun minulle kerrottiin viime talvena, että "kanaali" oli kuukahtanut.)
Millavaan
Perry Mason

Sitä tarina ei kerro miten alunperin raumalainen mies on päätynyt asunnottomaksi puliukoksi Tampereelle hervantaan mutta siellä hän tastussa tosiaan majailee. Luulen että hän on sen verran kuuluisa että lehdistö noteeraa kun hänestä aika jättää..
Vastaa Viestiin