Maailmanlopun skenaarioita

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Maybrick kirjoitti:Kiukkuisuudesta en tiedä, kalahtaako bluerainin teksti liian kipeästi? :wink:
Ei. Vaan on ärsyttävää kun ei osata tai edes yritetä keskustella asiallisesti (ei vastata kysymyksiin ja vaahdotaan jne.), onneksi noi yhteen putkeen kirjoitetut vaahtoilut on helppo ohittaa, jos niin haluaa. Enkä kyllä edes huomaa, että kukaan olisi mitenkään kiukkuinen, enintään eri mieltä asioista kun bluerein jonka hän tulkitsee virheellisesti kiukkuisuudeksi.

Plus suoranaisesti valehdellaan;
bluerein kirjoitti:ja olen vastannut kysymyksiinkin, perustellutkin olen.
EDIT: Niin ja kun tarkastelee noita bluereinin vastauksia niin ainakin mä olen vakuuttunut, että kysymys on puhtaasta trollista, eikä oikeista mielipiteistä tai henkilöstä jne.
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 6:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

bluerein kirjoitti:No ihan hyvähän se on tietysti kun pystyy näyttämään tunteensa, hyvä merkkihän se on, ihmehän se oisi jos ei pystyisi kiukustumaan.
No mihin sit en oo vastannu, sitähän koko ajan olen tehnyt, joko taas aletaan valehtelemisesta puhumaan, kuka täällä valehtelee,? ja miksi, ?mitä syytä siihen olisi ? keskustellaanhan nyt sit, mihinkäs me jäimmekään ? ,mikäs aihe tämä olikaan ?, pilkut ja pisteet on olleet paikallaan ainakin.
Jos ensiksi laittaisit pari esimerkkiä niistä sadoista Raamatun ennustuksista, joiden näet itse toteutuvan harva se päivä tv:tä katsellessasi.

Sitten kysyttiin siitä, miten voit olla varma siitä, ettei Raamattu ole satukirja.

Ja taisi jäädä maitopurkkikeskustelussakin joillakin jotain hampaankoloon.
bluerein

:o .
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 6:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

*poistettu ketjuun kuulumatonta lautamiestekstiä*tm
bluerein

*poistettu chattia*tm
bluerein

*poistettu chattia*tm
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

*poistettu chattia*tm
bluerein

*poistettu chattia*tm
bluerein

*poistettu chattia*tm
bluerein

*poistettu ketjuun kuulumaton oneliner*tm
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskustelu jatkukoon otsikon aiheesta. Chatit ja kuittailut muualle kiitos.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

*poistettu ketjuun kuulumatonta tekstiä*tm
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/oikea/id105919.html

Eipä tähän näytetä tarvittavan tuomiopäivän apostolointia sen kummemmin kohta. Homma näyttää menevän ihan omalla painollaan.
Maailman luonnonvaroja kulutetaan loppuun niin huimaa vauhtia, että tarvittaisiin kaksi planeettaa, jotta pystyttäisiin pitämään yllä nykyinen elämäntyyli yhden sukupolven ajan.
-
Maailmanlaajuisen ekologisen kriisin seuraukset ovat jopa vakavammat kuin meneillään olevan maailmantalouden romahduksen seuraukset, Loh laskeskelee.
-
Meidän pitää ymmärtää, että jos maapallo natisee liitoksistaan tarvitaan paljon rohkeampia toimia kuin nyt on nähty finanssikriisin taltuttamiseksi, Leape sanoo.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/oikea/id106123.html
Kansainvälinen tutkimusryhmä ilmoitti torstaina julkaistussa tutkimuksessa, että se on ensi kertaa pystynyt todistamaan ilmastonmuutoksen vaikutukset molemmilla napa-alueilla.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/oikea/id105937.html
Kiina on ensi kertaa ilmoittanut hiilidioksidipäästöjensä nousseen jo Yhdysvaltain tasolle. Kiinan ilmastopolitiikkaa ohjaavan Kansallisen kehitys- ja uudistuskomission varajohtaja Xie Zhenhua kertoi, että Kiinan päästöt ovat samaa luokkaa kuin Yhdysvalloissa, missä tuotetaan eniten kasvihuonekaasuja maailmassa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

No voih saatana, en taia enää uudestaan jaksaa kirjoittaaa. Mutta totean, että JR esitti kyllä jälleen kerran ihan huomionarvoisen pointin.
Vastaa Viestiin