Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

snufkin
Jane Marple

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja snufkin »

Tässä vielä esimerkkejä eri keskustelualueilta Ross Sullivanin ja sivupersooniensa yrityksestä päästä suosiooni viesteillä, joihin en pääsääntöisesti vastannut. Lopulta hänen epätoivonsa vastaamattomuuden johdosta kulminoitui joulunaikaisena ahdistuksena ja isäkapinana tässä ketjussa minua, hänet torjunutta isähahmoa, kohtaan.
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 11:39 am Tämä on muuten ihan hemmetin hyvä analyysi!
Kosti kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 12:52 pm

Mut yleensä mulle niin rakkaalla snuffelilla hyviä havaintoja

Korpisoturi kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 8:17 pm Todella hyvä kirjoitus!
Korpisoturi kirjoitti: La Kesä 22, 2024 5:47 pm
Odotan tähän viestiin Hassen vastausta todennäköisyyksiin liittyen. Toivottavasti hänellä olisi kerrankin esittää käppyrä.
Veikkaan, että ei kykene vastaamaan Snuffille mitään.
Korpisoturi kirjoitti: La Kesä 22, 2024 8:06 pm
Hienoa, että jaksat julkiteurastaa Blexiä. Sinulla on hyvin sana hallussa.
Korpisoturi kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 4:17 pm
Kirjoituksesi on timanttinen!
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
Näihin tunnelmiin.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tämä multinikkeilijä romahti heti tämän jälkeen. Pelkästään hymiöitä pystynyt tuon selkäsaunan jälkeen laittamaan.

Piiitkät lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: To Joulu 26, 2024 6:58 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 5:51 pm Kopioi taas Juha Seppälälän novelleja ja väitä niiden olevan sinun kirjoittamiasi!
Et siis pysty kuin valehtelemaan patologisesti ja vastaamaan lyhyesti, koska et vain yksinkertaisesti pysty muuhun. Tämä oli jo tiedossa, mutta yrittäisit edes vähän tässä sinun "trollaamisessa", eli mielisairaudessasi.
Miksi minun pitäisi sinulle pitkästi vastata?
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, To Joulu 26, 2024 7:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

↑↑

:D

Niin, kertoo paljon autismin tasosta, että pelisilmä puuttuu täysin. Autisteille on hyvin tyypillistä olla ymmärtämättä kontekstia, jossa jotakin on todettu ("kehu" on annettu). Silti pelkästään autismi ei voi selittää sitä, että luulee Minfon friikeimmän sekopään olevan mahdollisesti lääkäri. Kyllä sellaisen luulon taustalla on vähäinen älykkyysosamäärä.

Lainaukset korvattu kahdella nuoliviittauksella
-NILS-
RL11/6
Watson itse

Sinulla on hyvin alhainen älykkyysosamäärä, jonka johdosta et kykene kuin vastaamaan lyhyesti ja liittämään siihenkin itkuasi korostavia hymiöitä. Mikset kommentoi Korpisoturina ja valehtele minun kopioineen jonkun novelleja, kun et muuhun kouluja käymättömänä luuserina pysty?

Lainaustorni kaadettu. Tilalle asennettu nuoliviittaus
-NILS-
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: To Joulu 26, 2024 7:48 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 7:40 pm
RL11/6 kirjoitti: To Joulu 26, 2024 7:12 pm

Tämä multinikkeilijä romahti heti tämän jälkeen. Pelkästään hymiöitä pystynyt tuon selkäsaunan jälkeen laittamaan.

Niin, kertoo paljon autismin tasosta, että pelisilmä puuttuu täysin. Autisteille on hyvin tyypillistä olla ymmärtämättä kontekstia, jossa jotakin on todettu ("kehu" on annettu). Silti pelkästään autismi ei voi selittää sitä, että luulee Minfon friikeimmän sekopään olevan mahdollisesti lääkäri. Kyllä sellaisen luulon taustalla on vähäinen älykkyysosamäärä.
Sinulla on hyvin alhainen älykkyysosamäärä, jonka johdosta et kykene kuin vastaamaan lyhyesti ja liittämään siihenkin itkuasi korostavia hymiöitä. Mikset kommentoi Korpisoturina ja valehtele minun kopioineen jonkun novelleja, kun et muuhun kouluja käymättömänä luuserina pysty?
:mrgreen:

Olen ihan varma, että suurin osa pitää pitkiä mielisairaita tuherruksiasi älykkäinä.

Kiistätkö sen, että olet kirjoittanut aiemmin nikillä Kardemumma?
snufkin
Jane Marple

Korpisoturi/Ross Sullivan/Kosti/Gary Francis Poste:

Kuva

"m-m-minä vain esitin"
RL11/6
Watson itse

Hahaa! Tuohon vielä paskat housussa valehtelu "plagioinnista" ja heti perään omilla nimimerkeillä omien lyhyiden kirjoitusohjelman luomien kirjoitusten kehumista sekä parkumista siitä, että hänen koko elämänsä ei ole roskafoorumilla iskujen sisään ottamista.

Lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
snufkin
Jane Marple

RL11/6 kirjoitti: To Joulu 26, 2024 8:04 pm
Hahaa! Tuohon vielä paskat housussa valehtelu "plagioinnista" ja heti perään omilla nimimerkeillä omien lyhyiden kirjoitusohjelman luomien kirjoitusten kehumista sekä parkumista siitä, että hänen koko elämänsä ei ole roskafoorumilla iskujen sisään ottamista.
Kyllä. Kiinnostaisi ihan aidosti tietää millainen diagnosoimaton tai diagnosoitu mielisairaus tai persoonallisuushäiriö tuossa patologisen valehtelun sävyttämässä sekoilussa on taustalla.
RL11/6
Watson itse

snufkin kirjoitti: To Joulu 26, 2024 8:23 pm
RL11/6 kirjoitti: To Joulu 26, 2024 8:04 pm
Kyllä. Kiinnostaisi ihan aidosti tietää millainen diagnosoimaton tai diagnosoitu mielisairaus tai persoonallisuushäiriö tuossa patologisen valehtelun sävyttämässä sekoilussa on taustalla.
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö. Hän on itse kertonut omien nimimerkkiensä tarkoituksen ja tarpeensa luoda näitä nimimerkkejä. Murha.info on hänelle todellisuuspakoisuutta. Kyseessä hyvin yksinäinen ihminen ja pelokas ympärillä vallitsevaa todellisuutta kohtaan. Tuskin ymmärtää olevansa sairas, eikä varmuudella ole kovinkaan paljon läsnä todellisuudessa.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Ross Sullivan

Incel-Muikkusen heikko itsetunto on selvästi riippuvainen kehuistani, mikä on hyvin hämmentävää. Se on tullut selväksi, että Immu ja Rellu nostavat minut auktoriteetiksi. Sitä minä en tiedä, että olenko heidän päässään johtaja, mestari vai herra. Sanomattakin on selvää, että jutuilleni ei pitäisi antaa niin paljon arvoa kuin he tekevät. Myönnän tämän nöyrästi.

Olen tosiaan kertonut, että bannit lienevät yleisin syy luoda nikkejä. Jotenkin luulisin, että banneja voisi saada ilman DID-häiriötä.
snufkin
Jane Marple

Kuva
Ross Sullivan

Kiellätkö Rellu, että kirjoitit aiemmin Kardemummana?
Sitä ei voi kieltää, että Kardemumma on plagioinut Seppälän novelleja ketjussa:

viewtopic.php?t=15380

Toki olen Incel-Muikkusen mukaan käynyt vain peruskoulun, mutta luen silti novellikokoelmia.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastavan sivupersoonahörhön "Ross Sullivan" -sivupersoona on siis riidellyt ja riehunut raivotautisesti tällä foorumilla jopa joulun päivinäkin! Kun käyttäytyy noin raivokkaan riitaisasti jopa jouluna, niin sivupersoonahörhön liitännäishäiriönä on narsistisen persoonallisuushäiriön lisäksi ilmeisesti epävakaa persoonallisuus.

Keskustelufoorumien spämmääminen suu vaahdossa useiden eri nimimerkkien/sivupersoonien voimin, dissosiatiivisen identiteettihäiriön sairastaminen, Suomen mittakaavassakin suht vähän tunnettujen kirjailijoiden novellikokoelmien lukeminen, äärimmäiset suuruusharhat (ml. pitää kaikkia muita paljon tyhmempinä), vinkuminen täysin epäoleellisista kirjoitusvirheistä, esikoulutasoinen retoriikka (mm. äärimmäisen lapselliset nimimerkkien vääntämiset naisten nimiksi ja muiksi ikään kuin halventaviksi nimityksiksi ihan asiakeskusteluissakin) ja lukuisat klassiset argumentaatiovirheet (nämä kaksi viimeistä antavat aiheen epäillä, että lukee aivan liian paljon muuan Panu Höglundin blogia) muodostavat melko tarkan sormenjäljen siitä, kuka tämä sekopää voisi olla. Suomalaiset "nettipersoonat" tuntomerkkeineen ovat varsin hyvin kaikkien vähänkin enemmän internetiä käyttäneiden tiedossa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

snufkin kirjoitti: To Joulu 26, 2024 7:05 pm Tässä vielä esimerkkejä eri keskustelualueilta Ross Sullivanin ja sivupersooniensa yrityksestä päästä suosiooni viesteillä, joihin en pääsääntöisesti vastannut. Lopulta hänen epätoivonsa vastaamattomuuden johdosta kulminoitui joulunaikaisena ahdistuksena ja isäkapinana tässä ketjussa minua, hänet torjunutta isähahmoa, kohtaan.
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 11:39 am Tämä on muuten ihan hemmetin hyvä analyysi!
Kosti kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 12:52 pm

Mut yleensä mulle niin rakkaalla snuffelilla hyviä havaintoja

Korpisoturi kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 8:17 pm Todella hyvä kirjoitus!
Korpisoturi kirjoitti: La Kesä 22, 2024 5:47 pm
Odotan tähän viestiin Hassen vastausta todennäköisyyksiin liittyen. Toivottavasti hänellä olisi kerrankin esittää käppyrä.
Veikkaan, että ei kykene vastaamaan Snuffille mitään.
Korpisoturi kirjoitti: La Kesä 22, 2024 8:06 pm
Hienoa, että jaksat julkiteurastaa Blexiä. Sinulla on hyvin sana hallussa.
Korpisoturi kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 4:17 pm
Kirjoituksesi on timanttinen!
Näihin tunnelmiin.
Joo, samanlaista perseennuolentaa tuo sivupersoonahörhö on kohdistanut muihinkin nimimerkkeihin. Se tarvitsee muita pelinappuloikseen, mikä on tyypillistä toimintaa narsistiselle psykopaatille.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin