Annatko rahaa millekään järjestölle?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- Juliet Jones
- Axel Foley
Samasta syystä meillä jää pois kaikki kirkon ulkomaanavun keräykset.combat18 kirjoitti:Minä en ymmärrä minkä ihmeen takia lahjoitetaan rahaa johonkin afrikkaan toiselle puolelle maapalloa, kun esim,Venäjällä on kans kohteita. Mielestäni eka oma maa ja sitten rajanaapurit.
Afrikkaa on autettu 100v. ja mitään ei ole tapahtunut, laiska kansa joka ei edes halua tehdä mitään.
Unicefissa on se hyvä puoli, että kohteena ovat lapset. Uskon, että koulutuksen ja valistuksen kautta saa paremmin paikallista muutosta aikaan, kohteetkin vaihtelevat.
Onhan noita villasukkia ja lastenvaatepaketteja tullut Venäjänmaalle laitettua, ja Viron kulkukoiratkin ovat kaverin kautta apua saaneet
Kuukausittain menee rahaa Amnestylle ja Greenpeacelle, vaikka 12 euroa tuntuu välillä ihan liian paljolta.. En tosin (ainakaan vielä) ole ajatellut lahjoitusten lopettamista. Olen myös maksanut jäsenmaksua eräälle mielenterveysyhdistykselle, Hengitysliitolle, SETAlle ja Oikeutta eläimille -järjestölle, mutta tällä hetkellä en kuulu muihn kun Greenpeaceen ja Amnestyyn.
Joskus tulee laitettua Nälkäpäivä yms. keräyksiin parisen kolikkoa.
Joskus tulee laitettua Nälkäpäivä yms. keräyksiin parisen kolikkoa.
Some days I'm still fighting to walk towards the light.
-
Beatrix K.
- Alibin satunnaislukija
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Vain kodittomat kissat ry:lle on nykyään tullut annettua.
Joskus annoin sotaveteraanikeräykseen, mutta sitten kun haastattelin yhtä miehen sukulaista, joka oli 5 vuotta sodassa ja ei ole ikinä saanut mitään avustusta eikä edes kylpylälomia, niin mun pussi meni kiinni.
Minne lie nekin rahat menee, ettei vaan herrojen pers....?
Sama epäilys nälkäkeräyspäivien suhteen. Aika pieni prosentti varmaan menee perille, ehkä joku 10%...jos sitäkään.
Annan vaan semmoisille missä voin olla varma, että menee perille.
Oon mä niin julma.
Joskus annoin sotaveteraanikeräykseen, mutta sitten kun haastattelin yhtä miehen sukulaista, joka oli 5 vuotta sodassa ja ei ole ikinä saanut mitään avustusta eikä edes kylpylälomia, niin mun pussi meni kiinni.
Sama epäilys nälkäkeräyspäivien suhteen. Aika pieni prosentti varmaan menee perille, ehkä joku 10%...jos sitäkään.
Annan vaan semmoisille missä voin olla varma, että menee perille.
Oon mä niin julma.
Kyllä minun ukkivainaani sai eläessään ihan hyvin etuja veteraaniutensa (onkohan tuo edes sanaTiina kirjoitti:Vain kodittomat kissat ry:lle on nykyään tullut annettua.