Vappuna olin tätä mieltä ja olen yhä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Ikävänä pessimistinä miettisin vanhempien mahdollista osuutta katoamiseen.
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Olin tätä mieltä taannoin ja vähän vieläkin...Tampereen Tyttö kirjoitti:Vappuna olin tätä mieltä ja olen yhä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Ikävänä pessimistinä miettisin vanhempien mahdollista osuutta katoamiseen.
Heips, mulle sytytti. Eikös olekin niin, että pariskunnan oli vaikea saada lasta ja he käyttivät joitain hoitoja, jotta rva tulisi raskaaksi? Jospa onkin niin, että he itse olivat siepanneet itselleen Madeleinen vauvana (lääkäreitäkin kun ovat, niin ehkä sairaalasta suoraan?) ja nyt Madden omat vanhemmat ovat hakeneet tyttönsä takaisin...
Re: Madeleine
No, tota mun huomiota on kiinnittänyt kyllä näissä silminnäkijöissä se, että ne on kaikki britttejä & McCannin pariskunnan kavereita. On se nyt hiukan outoa, että kukaan muu kun kaverit ei ole Muratia kaupungilla sinä iltana nähnytUrho kirjoitti: Mielenkiintoista. Jos 3 silminnäkijää tunnistaa miehen oikealla tavalla oikeaksi, niin äidin antamalle alibille ei voi antaa kauheasti painoarvoa. Toisaalta silminnäkijähavainnot ovat ylivoimaisesti suurin syy väärille tuomioille.
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 52,00.html
Olisiko sitten kyse siitä, että Murat on hyvinkin vahva epäilty, ja nyt sitten "väärien" todistajien avulla yritetään saada äijä hermostumaan ja muuttamaan tarinaansa.
Tämä ajatus kuolee jo syntyessään. Miksi "oikeiden" vanhempien pitäisi ryöstää lapsi ja piilotella sen jälkeen kuukausia? Tokihan he oikeusteitse pääsisivät lapsensa luo rangaistuksetta.skoone kirjoitti:Heips, mulle sytytti. Eikös olekin niin, että pariskunnan oli vaikea saada lasta ja he käyttivät joitain hoitoja, jotta rva tulisi raskaaksi? Jospa onkin niin, että he itse olivat siepanneet itselleen Madeleinen vauvana (lääkäreitäkin kun ovat, niin ehkä sairaalasta suoraan?) ja nyt Madden omat vanhemmat ovat hakeneet tyttönsä takaisin...
Et ilmeisesti osaa tulkita tekstiä.Okisto kirjoitti:Tämä ajatus kuolee jo syntyessään. Miksi "oikeiden" vanhempien pitäisi ryöstää lapsi ja piilotella sen jälkeen kuukausia? Tokihan he oikeusteitse pääsisivät lapsensa luo rangaistuksetta.skoone kirjoitti:Heips, mulle sytytti. Eikös olekin niin, että pariskunnan oli vaikea saada lasta ja he käyttivät joitain hoitoja, jotta rva tulisi raskaaksi? Jospa onkin niin, että he itse olivat siepanneet itselleen Madeleinen vauvana (lääkäreitäkin kun ovat, niin ehkä sairaalasta suoraan?) ja nyt Madden omat vanhemmat ovat hakeneet tyttönsä takaisin...
Mä olen kyllä Sirpan kanssa samoilla linjoilla..Heti alusta asti, olen ollut sitä mieltä, että vanhemmissa on enemmän tai vähemmän osuutta asiaan. Niin monet asiat puhuvat sen puolesta..Ikävä kyllä
Silmiini on myös heti ensimmäisistä kuvista lähtien pistänyt se, etteivät vanhemmat näytä juurikaan missään kuvissa surullisilta.
En kyllä ymmärrä miksi rahakkaat vanhemmat uhraisivat tyttärensä vain saadakseen lisää rahaa..Joku toinenkin motiivi on pakko olla..
Toivoisin todella, että tyttö löytyisi hengissä..<3[/quote]
Silmiini on myös heti ensimmäisistä kuvista lähtien pistänyt se, etteivät vanhemmat näytä juurikaan missään kuvissa surullisilta.
En kyllä ymmärrä miksi rahakkaat vanhemmat uhraisivat tyttärensä vain saadakseen lisää rahaa..Joku toinenkin motiivi on pakko olla..
Toivoisin todella, että tyttö löytyisi hengissä..<3[/quote]
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Ymmärrän kyllä sen, ettei vanhemmat välttämättä halua näyttää surullisilta kuvissa tai siis osa ihmisistä on sellaisia, että eivät mielellään esiinny surullisena julkisuudessa tai itke hautajaisissa. Onhan tytön äiti kylläkin itku kurkussa lausunut mm. sen pyynnön sieppaajalle, että palauttaisi tytön.
Mutta minuakin kyllä vanhempien toiminta ihmetyttää osittain, sillä muutama viikko sieppauksen jälkeen he olivat kaksosten kanssa englantilaisessa lehdessä isossa jutussa, jossa oli onnellisia perhekuvia. Onhan se totta, että jo lastenkin takia pitää pyrkiä säilyttämään jonkinlainen normaalielämä, mutta lähinnä siltä kannalta ajattelin, että jos Madeleine on siepattu niin sieppaaja(t) voisivat käyttää tuota lehtijuttuja vanhempia vastaan. Eli näyttää Madeleinelle kuvia hänen onnellisesta perheestään, joka ei yhtään kaipaa häntä ja halusivatkin vain eroon Madeleinesta.
Samoin perheenisä oli kirjoittanut Madeleinen nettisivulle todella tarkasti päivärutiininsa mm. mihin aikaan kävelevät, milloin vievät kaksoset hoitoon ja milloin hakevat, syömisajat jne. Minusta se juttu oli vaan jotenkin todella outo. Siis kirjoittaa sinne päiväkirjaan jotain tällaista.
Joissakin haastatteluissa on tullut omituinen tunne, ihan kun äiti ei "saisi" puhua niin miten haluaa vaan hänen miehensä ikään kuin kontrolloisi vaimonsa puhetta, monesti olin näkevinäni sellaista, että äidiltä on tulossa lisää puhetta, mutta vilkaisu mieheen tai miehen eleet lopettaa puheen. Ehkä olen vainoharhainen, mutta tällaista tuli useasta haastattelusta mieleen.
Mutta minuakin kyllä vanhempien toiminta ihmetyttää osittain, sillä muutama viikko sieppauksen jälkeen he olivat kaksosten kanssa englantilaisessa lehdessä isossa jutussa, jossa oli onnellisia perhekuvia. Onhan se totta, että jo lastenkin takia pitää pyrkiä säilyttämään jonkinlainen normaalielämä, mutta lähinnä siltä kannalta ajattelin, että jos Madeleine on siepattu niin sieppaaja(t) voisivat käyttää tuota lehtijuttuja vanhempia vastaan. Eli näyttää Madeleinelle kuvia hänen onnellisesta perheestään, joka ei yhtään kaipaa häntä ja halusivatkin vain eroon Madeleinesta.
Samoin perheenisä oli kirjoittanut Madeleinen nettisivulle todella tarkasti päivärutiininsa mm. mihin aikaan kävelevät, milloin vievät kaksoset hoitoon ja milloin hakevat, syömisajat jne. Minusta se juttu oli vaan jotenkin todella outo. Siis kirjoittaa sinne päiväkirjaan jotain tällaista.
Joissakin haastatteluissa on tullut omituinen tunne, ihan kun äiti ei "saisi" puhua niin miten haluaa vaan hänen miehensä ikään kuin kontrolloisi vaimonsa puhetta, monesti olin näkevinäni sellaista, että äidiltä on tulossa lisää puhetta, mutta vilkaisu mieheen tai miehen eleet lopettaa puheen. Ehkä olen vainoharhainen, mutta tällaista tuli useasta haastattelusta mieleen.
todellakin. ihankun se tahallisesti koittais saada sieppaajat yrittämään uudestaan toisiin lapsiin... hmm...kahvitar kirjoitti:Samoin perheenisä oli kirjoittanut Madeleinen nettisivulle todella tarkasti päivärutiininsa mm. mihin aikaan kävelevät, milloin vievät kaksoset hoitoon ja milloin hakevat, syömisajat jne. Minusta se juttu oli vaan jotenkin todella outo. Siis kirjoittaa sinne päiväkirjaan jotain tällaista.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Kattelin noita muutamia Madeleine sivuja...huh huh...melkoista rahastusta, osta t-paita, osta wristband, osta madde-muki...pthyi! Joku roti pitäs olla!!
Ettei vaan tyttö olis jossain vanhempien valmistelemassa jemma piilossa ja tyypit kerää vaan kiekkoa tytön kustannuksella?
Jotenkin kyllä haisee toi keissi pahasti...
Ettei vaan tyttö olis jossain vanhempien valmistelemassa jemma piilossa ja tyypit kerää vaan kiekkoa tytön kustannuksella?
Jotenkin kyllä haisee toi keissi pahasti...
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Tuo kuva on kyllä aika irvokas tilanne huomioon ottaen, ihan pahaa teki heidän hymynsä..Sirpa kirjoitti:Ja tässä niitä vanhempien surukuvia!?
http://cache.daylife.com/imageserve/0eL ... 6/610x.jpg
Edelleen silti sitä mieltä, ettei vanhemmat ole syyllisiä.
madeleine
Löysin mielenkiintoisen artikkelin, joka on julkaistu lehdessä: Quate: published in Sol, on June 30, 2007 an article by Felicia Cabrita and Margarida Davim.
Teksti on englanninkielinen ja viisi sivuinen. Joka tapauksessa siinä henkilöt kertovat omilla nimillään (tarjoilija ym.) kyseisen katoamisillan tapahtumista.
McCannilla oli oma rankasti juhliva seurueensa, iltaa istuttiin kosteissa merkeissä useamman kerran. Juominen oli rajua. (Mm. eräs ryhmän jäsen Mathew Oldfiel totesi Englantiin palattuaan: "We drank. We were on holidays. So what?" Tämä tuntui olevan yleinen tunnelma: so what - entä sitten. McCannit harrastivat paljon myös päiväsaikaan, mutta kukaan ympäristöstä ei aluksi tiennyt heillä olevan lapsia, koska lapset eivät koskaan olleet vanhempien mukana missään. Jossain vaiheessa lapset huomattiin, mutta ihmettelyä herätti lasten kellontarkka nukkuminen. Hoitajat ilmoittivat, ettei heitä ole pyydetty lapsia valvomaan. Tapasbaarin tarjoilija kritisoi "... olemme ihmetelleet mihin he jättävät lapsensa suurimmaksi osaksi päivää..." Lomaviikko oli lopuillaan."The holiday week is almost over and the groups spirit does not change. Nobody had noticed until then, how the children were kept at a distance."
Toukokuun kolmannen päivän iltana kaikki oli kuten aikaisemminkin. Yhdeksän henkinen seurue istui ravintolassa ja seurueen jatkoksi oli kutsuttu alueen aerobic-jumpparikin tuntiensa loputtua n. 9.30. Hän kertoo istuneensa pöydässä puolisen tuntia eikä sinä aikana kukaan poistunut paikalta, hän vakuuttaa, mutta yksi tuoli oli tuon ajan tyhjänä.
Kate kertoo käyneensä katsomassa lapsia kymmenen aikoihin, ja huomattuaan Madeleinen kadonneeksi, (ja ikkunan olevan auki), oli palannut takaisin ravintolaan (ja jättänyt jälleen kaksoset yksin - huom. minun huomautus). Ravintolasta on lähtenyt kolme miestä etsimään tyttöä "nurkista", ja todellinen ilmoitus tapahtuneesta on tehty paljon myöhemmin. "Policia Judiciaria (PJ) called two hours later." (Kaksi tuntia). Gerry on kertonut tarkistaneensa lapset ensimmäisen kerran (ja ilmeisesti ainoan) kello 21.05.
Kymmenen minuuttia myöhemmin Jane Tanner on nähnyt tummahiuksisen miehen kantavan lasta, mutta kertoo myöhemmin ettei yhdistänyt näkemäänsä tähän asiaa tuolloin. Tekstissä tämä näköhavainto osoitetaan mahdottomaksi. Vanhemmat kertovat tarkistaneensa lapset puolen tunnin välein, mutta tarjoilija vakuuttaa, että hän muistaa ainoastaan kerran harmaahiuksisen, Russel-nimisen, miehen poistuneen pöydästä.
Sol lehden toimittaja ei saa haastettelua kyseiseltä Russelilta, vaikka muut vastaavat avoimesti - hän sanoo antaneensa kunniasanan Katelle ja Gerrylle - he haluavat kontroloida kaiken informaation. Isä-Gerryn sanotaan vaihtaneen kertomusta kyseisestä illasta moneen kertaan.
Jeremy Wilkins oli kävelyllä oletetun sieppauksen aikoihin talon pihalla (näki myös Gerryn tulevan asunnosta) kahdeksan kuukauden ikäisen poikansa kanssa, ja totesi myöhemmin: "If that happened, I would have likely seen it."
Seuraavana päivänä mediasirkus pyöri jo täysillä, ja aamulla oli Sky Newsin toimittaja paikalla, ennen kuin kukaan edes tiesi sieppauksesta.
Tämän suuntaista artikkelissa. Koitan laittaa linkin sivuille, josta löysin sen.
http://boards.courttv.com/showthread.ph ... nextnewest
Teksti on englanninkielinen ja viisi sivuinen. Joka tapauksessa siinä henkilöt kertovat omilla nimillään (tarjoilija ym.) kyseisen katoamisillan tapahtumista.
McCannilla oli oma rankasti juhliva seurueensa, iltaa istuttiin kosteissa merkeissä useamman kerran. Juominen oli rajua. (Mm. eräs ryhmän jäsen Mathew Oldfiel totesi Englantiin palattuaan: "We drank. We were on holidays. So what?" Tämä tuntui olevan yleinen tunnelma: so what - entä sitten. McCannit harrastivat paljon myös päiväsaikaan, mutta kukaan ympäristöstä ei aluksi tiennyt heillä olevan lapsia, koska lapset eivät koskaan olleet vanhempien mukana missään. Jossain vaiheessa lapset huomattiin, mutta ihmettelyä herätti lasten kellontarkka nukkuminen. Hoitajat ilmoittivat, ettei heitä ole pyydetty lapsia valvomaan. Tapasbaarin tarjoilija kritisoi "... olemme ihmetelleet mihin he jättävät lapsensa suurimmaksi osaksi päivää..." Lomaviikko oli lopuillaan."The holiday week is almost over and the groups spirit does not change. Nobody had noticed until then, how the children were kept at a distance."
Toukokuun kolmannen päivän iltana kaikki oli kuten aikaisemminkin. Yhdeksän henkinen seurue istui ravintolassa ja seurueen jatkoksi oli kutsuttu alueen aerobic-jumpparikin tuntiensa loputtua n. 9.30. Hän kertoo istuneensa pöydässä puolisen tuntia eikä sinä aikana kukaan poistunut paikalta, hän vakuuttaa, mutta yksi tuoli oli tuon ajan tyhjänä.
Kate kertoo käyneensä katsomassa lapsia kymmenen aikoihin, ja huomattuaan Madeleinen kadonneeksi, (ja ikkunan olevan auki), oli palannut takaisin ravintolaan (ja jättänyt jälleen kaksoset yksin - huom. minun huomautus). Ravintolasta on lähtenyt kolme miestä etsimään tyttöä "nurkista", ja todellinen ilmoitus tapahtuneesta on tehty paljon myöhemmin. "Policia Judiciaria (PJ) called two hours later." (Kaksi tuntia). Gerry on kertonut tarkistaneensa lapset ensimmäisen kerran (ja ilmeisesti ainoan) kello 21.05.
Kymmenen minuuttia myöhemmin Jane Tanner on nähnyt tummahiuksisen miehen kantavan lasta, mutta kertoo myöhemmin ettei yhdistänyt näkemäänsä tähän asiaa tuolloin. Tekstissä tämä näköhavainto osoitetaan mahdottomaksi. Vanhemmat kertovat tarkistaneensa lapset puolen tunnin välein, mutta tarjoilija vakuuttaa, että hän muistaa ainoastaan kerran harmaahiuksisen, Russel-nimisen, miehen poistuneen pöydästä.
Sol lehden toimittaja ei saa haastettelua kyseiseltä Russelilta, vaikka muut vastaavat avoimesti - hän sanoo antaneensa kunniasanan Katelle ja Gerrylle - he haluavat kontroloida kaiken informaation. Isä-Gerryn sanotaan vaihtaneen kertomusta kyseisestä illasta moneen kertaan.
Jeremy Wilkins oli kävelyllä oletetun sieppauksen aikoihin talon pihalla (näki myös Gerryn tulevan asunnosta) kahdeksan kuukauden ikäisen poikansa kanssa, ja totesi myöhemmin: "If that happened, I would have likely seen it."
Seuraavana päivänä mediasirkus pyöri jo täysillä, ja aamulla oli Sky Newsin toimittaja paikalla, ennen kuin kukaan edes tiesi sieppauksesta.
Tämän suuntaista artikkelissa. Koitan laittaa linkin sivuille, josta löysin sen.
http://boards.courttv.com/showthread.ph ... nextnewest
Madeleine
Niin, että lienee minulla aika tarkistaa omia, hienoja teorioitana - en tiedä vielä kallistunko Euro-JR roskiskannalle, vai käännänkö syyttävän katseeni Antonio Toscanon vakuuttaman pedofiiliringin ylle. Totuus kuitenkin se, että hukkasivat Madeleinen kännipäiten, ja hyvä ettei siinä rytäkässä menneet kaksosetkin.
-
Urho