Touhupuntti kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 2:20 pm
abcde123 kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 12:50 pm
Touhupuntti kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 12:33 pm
^
Avoimesti vaan kaikki tieto uudelleen tutkinnanjohtajalle esille, jos sitä teillä hallussa on ja vielä ei jostain syystä oo mennyt. Tai sit anonyymisti medialle. Ihan jo omaistenkin tuskan helpottamiseksi.
Mahtava tämä somen voima. Tuli ihan "flasback", kun seisot 15 kilometrin päässä ja joku "käskyttää" katsomaan auton alle. Sehän se just unohtui. Dam..vain Pakki puuttuu
Kiitos huolenpidostasi. Minua lämmittää erityisesti yksityisviestit. Ehkä päästään eteenpäin paremmin. On sitten tämäkin kivi täällä tullut käännettyä, että tietää tehneensä kaiken ja vähän enemmänkin.
Nyt en kyllä ymmärrä mistä puhut. Mutta jos sulla tosiaan on tietoa niin jaa se ihmetellä. Yksityisesti en ainakaan ole sinua lähestynyt, jotta kukaan ei käsitä viestiäsi väärin.
Me ei taideta oikein ymmärtää toistemme kirjoituksia enkä väitä, että olisin siinä ainakaan itse kovin osaava. Täytyy yrittää olla tarkempi omassa viestinnässään. Varsinkin kun työn lomassa kirjoittelee niin huomion puute voi luoda lapsuksia, jota ei ehdi tarpeeksi miettiä.
Kiitin niistä viesteistä, joita olen saanut muilta. En sinulta. Huonosti kirjoitettu minulta, jos se toi tuollaisen ajatuksen.
Ei ollut tarkoitus.
Muutama hieno yhteydenotto siis tullut, joka avarsi asioita. En minä täällä lämpimikseen kirjoittele.
Edit. En pääse jostain syystä korjaamaan aiempaa tekstimuotoa, ettei väärinkäsitystä syntyisi. Kynä puuttuu laidasta, joka tässä vielä oli.