Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Anom kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 9:01 am
On kyllä todella säälittävää ja myötähäpeää aiheuttavaa tuo sun vänkäys asiasta josta et näytä hirveästi mitään tietävän.
Sitä samaa tämä koko rengaskeskustelu on.
Kannattaa ehkä miettiä tuota omaa panostasi keskusteluun Aiheen sijasta ylsit keskustelemaan keskustelijasta.
damfin kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 12:23 pm
Huutista vaan itsellesi, auto on katsastettu 2 kuukautta sitten ja alusta sekä ripustukset on täysin kunnossa, tuo ilmiö johtuu ihan pelkästään jäykistä jousista ja iskunvaimentimista, sekä niistä renkaista, auton omamassa on kuitenkin noin 1950 kiloa joten vaatii hieman enemmän tuolta alustalta ja renkailta, ei ajettavuudessa vielä 180 vauhdissakaan mitään vikaa tunnu olevan mutta nuo terävät epätasaisuudet kiusaa.
Eihän tuo toki mikään perhesportti ole eikä tehty varsinaisesti autobahnoilla ajettavaksi, vaan lähinnä sellaiseksi millä pääsee sinne minne monella citymaasturilla ei ole asiaa.
MUHAHAHAHAHA
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 8:44 am
Jokainen normaali ihminen tietää, että nastarenkaat on tosi paljon kalliimmat kuin kesärenkaat. Mutta ilmeisesti tämä ei ole niin niissä pleikkapeleissä..
Halpisnastat oon ostanut aika halvalla, Hakkapeliittoja et saa kovin halvalla. Jos tämän kertominen, tai se että pienempi vanne ei aina mahdu isojen jarrujen päälle, tai se että olen kertonut hoitaneeni erään muutoskatsastuksen täysin pykälien mukaisesti tekee minusta pleikkapeliliibalaabaatyypin, niin ok. Tuollaisen kanssa on aika vaikea keskustella mistään. Ja 1000e per neljä rengasta ei todellakaan ole paljon, kerran elämässäni olen sellaisen setin uutena ostanut.
Mulla ei nyt oo mitään vanhaa kuittia tallella, mutta oon ostanut vähän reilu 300e nastarengassarjan, asentamattomana.
Miten liittyy mihinkään?
Saatavuus
Saatavilla: 1
Nastarenkaita on monikko. Mene vaan pelaamaan pleikalla fortsaa
Niinpä näyttääkin varastosaldo 1. Mutta et vastannut noihin muihin kysymyksiini. Tässä pelissä ei ole kuin häviäjiä, silti mää googletan täällä jotain nastarenkaiden hintoja. Vaikka en oo missään vaiheessa sanonut muuta kuin että 300-1000e hyvinkin hintahaitari, riippuen mitä ja mistä ostaa. Ja esim. tuosta saisi juuri siihen 300e hintaan 4, jos varastosaldo nettisivuilla pitää paikkansa.
Sä voisit ehkä soittaa ja varmistaa? Nää on varmaan jokusen kympin kalliimmat kuin kesärenkaat, mutta en mä oo toisin väittänytkään. Ainoa asia mitä oon sanonut on, että samassakin koossa ja jopa merkissä, renkaissa on hintaeroja.
Edelleen. Tuollainen e63 amg mersu ei varmasti käytä kuin matalaprofiilin renkaita. Koko on 18/19” tuumaa ja tuohon autoon laitetaan Y nopeusluokan renkaat. Ihan sama mitä täällä vängätään. Mulla on itellä auto jossa Y nopeusluokan renkaat 235/35/19.
Basinski kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 6:41 pm
Edelleen. Tuollainen e63 amg mersu ei varmasti käytä kuin matalaprofiilin renkaita. Koko on 18/19” tuumaa ja tuohon autoon laitetaan Y nopeusluokan renkaat. Ihan sama mitä täällä vängätään. Mulla on itellä auto jossa Y nopeusluokan renkaat 235/35/19.
Ei varmasti käytäkään, ja voi olla laitettu vielä isommat vanteet. Enkä oo koskaan mitään muuta väittänytkään. Koko paska lähti siitä että sanoin että ihan normaaleja henkilöauton renkaita saa helposti yli 200km/h luokituksella. Eikä ole edes kallista. Yritin oikaista höpöjuttuja. Ja nyt se on mennyt siihen että joku täällä googlettelee kesärenkaiden hintoja ja väittää että varmaan en löydä yhtä halpoja nastarenkaita. Enkä kyllä osaa enää keksiä miksi.
Ei hyvänen aika, verratkaa nyt välillä vaikka partakoneita tai moottorisahoja.
Yhtä paljon niillä on tekemistä tämän kusipäisen likan kanssa, joka kaahasi autolla 270km/h sillä seurauksella, että kahdelta matkustajalta lähti henki.
Kuljettaja on vastuussa kuljettamansa ajoneuvon renkaiden kunnosta, mutta tämän likan järjenjuoksu tietäen en usko hänen kiinnittäneen asiaan mitään huomiota. Sillä, minkälainen profiili, hintaluokka tai pintakuviointi renkaissa on ollut, ei liity asiaan mitenkään. Kuljettajan heikot älynlahjat ja arviointikyky sen sijaan olennaisesti. Olen varma, että onnettomuusautossa olleet renkaat olisivat toimittaneet tehtävänsä moitteettomasti, jos kuljettajakin olisi tehnyt niin. Noudattanut liikennesääntöjä ja käskenyt mahdolliseti yllyttävien tai mölisevien matkustajien pitää joko turpansa kiinni tai kävellä.
Ymmärtäisin rengaskeskustelun, jos onnettomuuden syy ei olisi näinkin selvä. Jos taas joku olisi ajanut talvella suvikumeilla penkkaan, asia olisi eri.
Sipi kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 7:10 pm
Ei hyvänen aika, verratkaa nyt välillä vaikka partakoneita tai moottorisahoja.
Yhtä paljon niillä on tekemistä tämän kusipäisen likan kanssa, joka kaahasi autolla 270km/h sillä seurauksella, että kahdelta matkustajalta lähti henki.
Kuljettaja on vastuussa kuljettamansa ajoneuvon renkaiden kunnosta, mutta tämän likan järjenjuoksu tietäen en usko hänen kiinnittäneen asiaan mitään huomiota. Sillä, minkälainen profiili, hintaluokka tai pintakuviointi renkaissa on ollut, ei liity asiaan mitenkään. Kuljettajan heikot älynlahjat ja arviointikyky sen sijaan olennaisesti. Olen varma, että onnettomuusautossa olleet renkaat olisivat toimittaneet tehtävänsä moitteettomasti, jos kuljettajakin olisi tehnyt niin. Noudattanut liikennesääntöjä ja käskenyt mahdolliseti yllyttävien tai mölisevien matkustajien pitää joko turpansa kiinni tai kävellä.
Ymmärtäisin rengaskeskustelun, jos onnettomuuden syy ei olisi näinkin selvä. Jos taas joku olisi ajanut talvella suvikumeilla penkkaan, asia olisi eri.
Jep näin juuri, kai toi autojen renkaat ym myös bensalenkkarikulttuuris erittäin mielenkiintonen keskustelun aihe, moottorin tehojen ja Yamaha lippiksen lisäksi. tähän tämän idiootin kaahailuun ne renkaat ei vaikuta ei pätkän vertaa. Mitäs kyseisestä kuskista, ottiko ittensä päiviltään, vai huhujuttuja? tät rengashöpinäpaskaa ollu jo sopivasti. Valitkaa autoonne mitkä näätte parhaaks ja thats it ja vertailkaa peniksiä keskenään.
Ihan turhaa spekulointia täällä. Mikä lähihoitaja? Taitaa opiskella ajoneuvonasentajaks. Ja jos ei oo vielä kuulusteltu ja vänkäriä on, johtuisko kenties siitä että vänkäri ruotsalainen ja kuski taas asuu Suomessa.. Ja mikä vitun mersu foorumi tästä yhtäkkiä tuli?
Basinski kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 6:41 pm
Ei varmasti käytäkään, ja voi olla laitettu vielä isommat vanteet. Enkä oo koskaan mitään muuta väittänytkään. Koko paska lähti siitä että sanoin että ihan normaaleja henkilöauton renkaita saa helposti yli 200km/h luokituksella. Eikä ole edes kallista. Yritin oikaista höpöjuttuja. Ja nyt se on mennyt siihen että joku täällä googlettelee kesärenkaiden hintoja ja väittää että varmaan en löydä yhtä halpoja nastarenkaita. Enkä kyllä osaa enää keksiä miksi.
Joo en mä sun kommentteja tarkoittanutkaan. Lähinnä tätä vaan että tuollaisessa autossa ei ole mitään 205/55 renkaita. Mullakin omassa muovikipossa on nuo edellämainitut isommat. Toki mun auto on verrannollinen tehoiltaan tuollaiseen amg:hen. Siksi sanoin vaan että ei sellaisessa ole eikä kuulu olla mitään kapeita mataprofiilin kumeja.