Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Millavaan
Perry Mason

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tuntuu että tää Jyväskylä pelasti mut. Voin rauhassa katsella nistejä ilman että kukaan niistä tuntee mua tai ottaa mitään kontaktia
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Pääasia että vaaniminen jatkuu. :lol:
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Millavaan kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 11:34 am Tuntuu että tää Jyväskylä pelasti mut. Voin rauhassa katsella nistejä ilman että kukaan niistä tuntee mua tai ottaa mitään kontaktia
Pidä huoli etteivät opi tuntemaan. Eivätkä yhdistä sinua tänne, asiat voidaan tulkita vasikoinniksi.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Millavaan
Perry Mason

LiamNeeson kirjoitti: To Touko 15, 2025 8:04 am
Millavaan kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 11:34 am Tuntuu että tää Jyväskylä pelasti mut. Voin rauhassa katsella nistejä ilman että kukaan niistä tuntee mua tai ottaa mitään kontaktia
Pidä huoli etteivät opi tuntemaan. Eivätkä yhdistä sinua tänne, asiat voidaan tulkita vasikoinniksi.

Huomasin. Siinä vaiheessa kun ne Tampereella älyeivät kuka vuotaa heidän tietojaan niin tuli jo uhkailuja.
Millavaan
Perry Mason

Mietiskelin tossa että koskakohan sitä oikein itse joutuu käräjille kun tosiaan itsekin päädyin mamun raiskaamaksi vuosi sitten. Vuosi mennyt eikä mitään kuulu. Samalla oon huolissani noista raiskaustuomioita sillä olisi oikeus ja kohtuus että siitä häkki heilahtaisi niin olisi hänellä aikaa miettiä miten naisia kohdellaan. Ainakin menin heti suoraan täysiin missä tehtiin raiskaustutkimikset. En silti olisi itse tehnyt rikosilmoitusta vaan kerroin mun veljelle ja hän soitti heti poliisit ja se ei oo asianomistajarilkos sitten enää. Se kyllä muutti omaa suhtautumista mamuohin ikävään suuntaan, mikään ei ole kuten ennen, en halua ottaa heihin enää mitään kontaktia. Vaikka se oli vaan yksi ihmonen
LiamNeeson
Theo Kojak

Oliko kuitenkin niin että myös seurustelit tämän mamun kanssa?
En mitenkään väheksy tuota raiskausta mutta yleisellä elämänkokemuksella sinun olisi pitänyt tietää että mamu ottaa naisen
silloin kuin haluaa. Jos ei vapaaehtoisesti niin sitten väkisin.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Millavaan kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 11:41 am Mietiskelin tossa että koskakohan sitä oikein itse joutuu käräjille kun tosiaan itsekin päädyin mamun raiskaamaksi vuosi sitten. Vuosi mennyt eikä mitään kuulu. Samalla oon huolissani noista raiskaustuomioita sillä olisi oikeus ja kohtuus että siitä häkki heilahtaisi niin olisi hänellä aikaa miettiä miten naisia kohdellaan. Ainakin menin heti suoraan täysiin missä tehtiin raiskaustutkimikset. En silti olisi itse tehnyt rikosilmoitusta vaan kerroin mun veljelle ja hän soitti heti poliisit ja se ei oo asianomistajarilkos sitten enää. Se kyllä muutti omaa suhtautumista mamuohin ikävään suuntaan, mikään ei ole kuten ennen, en halua ottaa heihin enää mitään kontaktia. Vaikka se oli vaan yksi ihmonen
Mikä estää sinua tiedustelematta tilannetta poliisilta?
Mitä te dorkat dorkailette?
Maruna
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Maruna »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 13, 2025 12:01 am
Maruna kirjoitti: To Touko 08, 2025 1:52 am Ehkä "JanitaSlim" tai joku hänen läheisensä on kokemusasiantuntija tai "palkkatuella palkattu toivoton tapaus", kun hän on niin "hyvin perillä" ko. aiheen realiteeteista. Ainakin aikaa murhainfoon kirjoitteluun on "JanitaSlimiltä" löytynyt yli 6400 kommentin verran, vaikka hän on rekisteröinyt nimimerkkinsä tälle keskustelufoorumille vasta vuonna 2020. Joten ehkä "JanitaSlim" ei voi olla kovin kiireinen palkkatöissään tai tärkeissä tehtävissä - tai "tms", mitä lyhennettä hän itse viljelee.

Mites kun minä tiedän sellaisia kokemusasiantuntijoita, jotka käyvät kertomassa, mitä tiettyyn syöpään sairastuminen merkitsee, eikä heitä pidetä mitenkään toivottomina tapauksina???
Se on hippasen eriasia, kun syöpään sairastunut ja siitä parantunut kertoo kokemuksistaan, kuin, että entinen narkkari sössöttää jotain omasta mielestään hienoa. Eikö?

Janita on entinen malli.
Mikset sitten ollut eksakti ja kirjoittanut aiemmin päihteitä käyttäneestä kokemusasiantuntijasta? En pidä ympäripyöreästä ja löysästä puheesta, jolla pyritään leimaamaan ihmisiä leimoilla, jotka eivät heille kuulu. Kokemusasiantuntija voi olla niin sairastunut itse kuin hänen läheisensäkin. Silloin herääkin kysymys, että jos kirjoitat kaikkien kokemusasiantuntijoiden olevan "toivottomia tapauksia", niin onko sinusta myös kokemusasiantuntijana toimiva alkoholistin tai narkomaanin läheinen myös ns. toivoton tapaus??

Seuraavaan lainaan määrritelmän kokemusasiantuntijasta opintopolku.fi-sivustolta:

"Kokemusasiantuntijalla tarkoitetaan kokemusasiantuntijakoulutuksen käynyttä henkilöä, jolla on omakohtaista kokemusta sairauksista, riippuvuuksista ja/tai kyseisten palveluiden käyttämisestä. Voit olla itse kuntoutuva, toipunut, palveluita käyttänyt, omainen tai läheinen."

https://opintopolku.fi/konfo/fi/koulutu ... 0000002866
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut TimoP-mies.
Maruna
Sofia Karppi

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:39 pm
Millavaan kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 11:41 am Mietiskelin tossa että koskakohan sitä oikein itse joutuu käräjille kun tosiaan itsekin päädyin mamun raiskaamaksi vuosi sitten. Vuosi mennyt eikä mitään kuulu. Samalla oon huolissani noista raiskaustuomioita sillä olisi oikeus ja kohtuus että siitä häkki heilahtaisi niin olisi hänellä aikaa miettiä miten naisia kohdellaan. Ainakin menin heti suoraan täysiin missä tehtiin raiskaustutkimikset. En silti olisi itse tehnyt rikosilmoitusta vaan kerroin mun veljelle ja hän soitti heti poliisit ja se ei oo asianomistajarilkos sitten enää. Se kyllä muutti omaa suhtautumista mamuohin ikävään suuntaan, mikään ei ole kuten ennen, en halua ottaa heihin enää mitään kontaktia. Vaikka se oli vaan yksi ihmonen
Ei varmaan mikään estä "Milla vaan"-nimimerkkiä tiedustelemasta asiasta poliisilta, ellei hän sitten ole trolli. Raiskauksista puheen ollen, olen tyytyväinen, että olen liikuskellut niin vähän yksikseni hiljaisiin aikoihin yhtään missään, koskaan tai heikosti tuntemassani seurassa, etten ole tullut raiskatuksi. Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kenenkään pitäisi joutua raiskauksen kohteeksi liikkuipa sitten missä hyvänsä ja miten hiljaiseen aikaan tahansa.
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut TimoP-mies.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Maruna kirjoitti: Ke Touko 21, 2025 2:02 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:39 pm
Ei varmaan mikään estä "Milla vaan"-nimimerkkiä tiedustelemasta asiasta poliisilta, ellei hän sitten ole trolli. Raiskauksista puheen ollen, olen tyytyväinen, että olen liikuskellut niin vähän yksikseni hiljaisiin aikoihin yhtään missään, koskaan tai heikosti tuntemassani seurassa, etten ole tullut raiskatuksi. Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kenenkään pitäisi joutua raiskauksen kohteeksi liikkuipa sitten missä hyvänsä ja miten hiljaiseen aikaan tahansa.
Ei pitäisi ei! siksi suosittelenkin Krav Magaa naisille.
Mitä te dorkat dorkailette?
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Maruna kirjoitti: Ke Touko 21, 2025 1:53 am Mikset sitten ollut eksakti ja kirjoittanut aiemmin päihteitä käyttäneestä kokemusasiantuntijasta? En pidä ympäripyöreästä ja löysästä puheesta, jolla pyritään leimaamaan ihmisiä leimoilla, jotka eivät heille kuulu. Kokemusasiantuntija voi olla niin sairastunut itse kuin hänen läheisensäkin. Silloin herääkin kysymys, että jos kirjoitat kaikkien kokemusasiantuntijoiden olevan "toivottomia tapauksia", niin onko sinusta myös kokemusasiantuntijana toimiva alkoholistin tai narkomaanin läheinen myös ns. toivoton tapaus??
https://youtu.be/_K7DGLwP5Kg?t=158

No siinä on sulle ihan eksakti kokemusasiantuntija videolla SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSKKK. :lol:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
LiamNeeson
Theo Kojak

Millan lempparivideo hyppäsi taas Yliksellä vastaan;

https://ylilauta.org/file/ef9664d591560a61

Siinähän Laukaan Roope ajelee Mesellä pullot kolisten metsään ja käsittääkseni menehtyy ulosajossa.
Promillet, musa ja yksinpuhelu sopii tunnelmaan.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

LiamNeeson kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 8:37 am Millan lempparivideo hyppäsi taas Yliksellä vastaan;

Siinähän Laukaan Roope ajelee Mesellä pullot kolisten metsään ja käsittääkseni menehtyy ulosajossa.
Ihan hulvaton video! Menipä Roope hiljaiseksi, ei sanaa saanut suustaan.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Maruna
Sofia Karppi

JanitaSlim kirjoitti: To Touko 22, 2025 7:40 pm
Maruna kirjoitti: Ke Touko 21, 2025 1:53 am Mikset sitten ollut eksakti ja kirjoittanut aiemmin päihteitä käyttäneestä kokemusasiantuntijasta? En pidä ympäripyöreästä ja löysästä puheesta, jolla pyritään leimaamaan ihmisiä leimoilla, jotka eivät heille kuulu. Kokemusasiantuntija voi olla niin sairastunut itse kuin hänen läheisensäkin. Silloin herääkin kysymys, että jos kirjoitat kaikkien kokemusasiantuntijoiden olevan "toivottomia tapauksia", niin onko sinusta myös kokemusasiantuntijana toimiva alkoholistin tai narkomaanin läheinen myös ns. toivoton tapaus??
https://youtu.be/_K7DGLwP5Kg?t=158

No siinä on sulle ihan eksakti kokemusasiantuntija videolla SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSKKK. :lol:
Valitettavasti vaikutat epärehelliseltä ja toisten henkilöiden kirjoittamisia vääristelevältä kirjoittajalta. Nytkin lainasit vain osan vastauksestani kommentoitavaksesi. Kun puhutaan tai kirjoitetaan kokemusasiantuntijoista, EI tarkoiteta pelkästään päihde- tai mielenterveysongelmista kärsiviä tai heidän omaisiaan. Myös kaikki somaattisista eli kehollisista eli fyysisistä sairauksista kärsivät ja heidän omaisensa voivat toimia ja toimivat kokemusasiantuntijoina.
LiamNeeson
Theo Kojak

JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 2:36 pm
LiamNeeson kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 8:37 am Millan lempparivideo hyppäsi taas Yliksellä vastaan;

Ihan hulvaton video! Menipä Roope hiljaiseksi, ei sanaa saanut suustaan.
Juu tää on parasta mannevideoo. Rai rai mesel mennään.
Vastaa Viestiin