Rasisti suihkutti pippurisumutetta afgaaninaisen kasvoille

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Itse en tiedä ovatko Afganistanissa raiskauksien uhrit saaneet kivitystuomioita. Sinä ilmeisesti tiedät...
Ainakin tuollaisesta on uutisoitu... Samoin Itä-Afrikassa...
En yhtään epäile, mutta näkisin mielelläni jotain faktaa tällaisesta tapauksesta koskien Afganistania.

Ja edelleen tämä Mongoloidiassa tapahtunut rikos ei käsittääkseni ollut raiskaus.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:En yhtään epäile, mutta näkisin mielelläni jotain faktaa tällaisesta tapauksesta koskien Afganistania.
"Totuus on tuolla ulkona", mene ja etsi kun olet niin sen faktan perään.
Oot yks saatanan rakkikoira joka roikkuu ihmisten lahkeessa kärttäen milloin mitäkin mitä et jaksa laiskuuttasi itse etsiä jos aihe on kumminkin niin rakas.
Kun kerran et edes epäile yhtään, niin mihin sä tarvitset niitä "todisteita" jos muistat itsekkin ko. tapauksia tapahtuneen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

No ei ole Afganistanista, mutta pikaetsinnällä löytyi tälläinen:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5880
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Jack the Ripper kirjoitti:No ei ole Afganistanista
No mutta kappas!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:En yhtään epäile, mutta näkisin mielelläni jotain faktaa tällaisesta tapauksesta koskien Afganistania.
"Totuus on tuolla ulkona", mene ja etsi kun olet niin sen faktan perään.
Ehdinkin jo etsiä, mutta ei tunnu löytyvän. Ajattelin, että sinulta varmaan löytyy, kun osasit näinkin terävästi kirjoittaa:

Ainakin tuollaisesta on uutisoitu...
Eli pistä vaan uutisointia kehiin.
Oot yks saatanan rakkikoira joka roikkuu ihmisten lahkeessa kärttäen milloin mitäkin
Niin. Minä niin inhoan tuota kackelsbergiä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

just.. Kyllähän noi suomalaisia naisia raiskaa, pahoinpitelee ja tappaakin.. Mistä tiedätte ettei toi ollu joku kosto.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

voihell1234 kirjoitti:just.. Kyllähän noi suomalaisia naisia raiskaa, pahoinpitelee ja tappaakin.. Mistä tiedätte ettei toi ollu joku kosto.
Kosto? Nainen raiskataan, kostetaan naiselle -kuhan on samaa rotua? Näinkö ajattelit nerokkaasti?
timmi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Touko 02, 2007 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja timmi »

Loka kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:just.. Kyllähän noi suomalaisia naisia raiskaa, pahoinpitelee ja tappaakin.. Mistä tiedätte ettei toi ollu joku kosto.
Kosto? Nainen raiskataan, kostetaan naiselle -kuhan on samaa rotua? Näinkö ajattelit nerokkaasti?
Vai oisko tämä nainen sitten lesboraiskaaja? Tai onhan se voinut vaikka raiskata suomalaisen miehen. Mistäpä näistä afganistanin somaleista nykyään tietää?
Ja poliisiviha on terveen ihmisen merkki.
-nimimerkki katupoika-
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Loka kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:just.. Kyllähän noi suomalaisia naisia raiskaa, pahoinpitelee ja tappaakin.. Mistä tiedätte ettei toi ollu joku kosto.
Kosto? Nainen raiskataan, kostetaan naiselle -kuhan on samaa rotua? Näinkö ajattelit nerokkaasti?
Mitä rotua nuo afganistanilaiset muuten ovat?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Marsalkka kirjoitti:Mitä rotua nuo afganistanilaiset muuten ovat?


Mä luulin niitä afgaaneiksi...

http://www.saunalahti.fi/safa/
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Marsalkka kirjoitti:Mitä rotua nuo afganistanilaiset muuten ovat?
Afganistan on monikielinen ja -kulttuurinen maa. Afgaaneja eli pataaneja on 42 % väestöstä, seuraavaksi suurimmat väestöryhmät ovat tadžikit (27 %), hazarat (hetsarit) (9 %) sekä uzbekit (9 %). Pienempiä väestöryhmiä ovat aimakit, turkmeenit ja balokit.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Afganistan ... 4est.C3.B6

Ei näytä olevan somppuja eikä omppuja.
Se saatanan kaasuttaja pitäisi pukea mustaan huntuun siten, ettei olisi edes silmille reikiä. Saatanan sika, kuka idiootti voi ylpeillä tollasen paskiaisen teolla.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Marsalkka kirjoitti:
Loka kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:just.. Kyllähän noi suomalaisia naisia raiskaa, pahoinpitelee ja tappaakin.. Mistä tiedätte ettei toi ollu joku kosto.
Kosto? Nainen raiskataan, kostetaan naiselle -kuhan on samaa rotua? Näinkö ajattelit nerokkaasti?
Mitä rotua nuo afganistanilaiset muuten ovat?
Typerästi sanottu, korjataan fiksummaksi.

Voihell1234; Kosto? Nainen raiskataan, kostetaan naiselle -kuhan on samaa kansalaisuutta? Näinkö ajattelit nerokkaasti?
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

en ajatellut vaan arvelin.. Ainahan noi nahkapäät on uhonnu, et ku maahanmuuttajat raiskaa suomalaisia naisia, niin ne kostaa niiden naisille. :twisted:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Ai... Kuulen tästä ensimmäistä kertaa.
turkoosi
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 3:11 pm

Viesti Kirjoittaja turkoosi »

Onko tämä juurikin sellainen kuuluisa yksittäistapaus?
Vastaa Viestiin