Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Aurinkoinen sää. Koira karkasi aamulenkin jälkeen oman laiminlyöntini seurauksena, mutta löytyi piakkoin hyvässä kunnossa :). TULES-vaivat ovat helpottaneet niin, että pääsen taas salille ja työ tuntuu siedettävältä ilman parin gramman päivittäistä ibuprofeiini-annosta.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Äänestystulos rapakon takaa, oli kello aamuyöstä herättämässä varta vasten ja myönnän kiljahdelleeni riemusta.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

joey kirjoitti:Äänestystulos rapakon takaa, oli kello aamuyöstä herättämässä varta vasten ja myönnän kiljahdelleeni riemusta.
Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??

Se ilahduttaa, kun ilmalämpöpumpun asentaja sai vihdoin hommansa valmiiksi ja häipyi.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Köh. :oops: Tein rikoksen...
Pari päivää olen nyt tapellut langattoman nettiyhteyden toimimattomuuden kanssa. Tänään oli pakko päästä minfoon. Etsin siis suojaamattomat langattomat yhteydet ja niistä parasta käytän parhaillani.. En ehkä tee tätä toiste. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Köh. :oops: Tein rikoksen...
Pari päivää olen nyt tapellut langattoman nettiyhteyden toimimattomuuden kanssa. Tänään oli pakko päästä minfoon. Etsin siis suojaamattomat langattomat yhteydet ja niistä parasta käytän parhaillani.. En ehkä tee tätä toiste. :roll:
Eikai se mikään rikos ole, jos avointa wlan yhteyttä käyttää.
"Yöperho on koteloitunut"
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Nyt on pieni mahdollisuus että puhun pas**aa, mutta kyllä se on rikos, jos käyttää toisen henkilön yksityistä wlania. Jos siis käyttöön ei ole lupaa. Rangaistuksiakin on kai tullut.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kyllä näin taitaa olla, että naapurin ulaania ei luvatta saa käyttää. Eri asia jäätkö kiinni...
Paskanen tukka
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ylempään keskusteluun: Mutta jos käyttäjä itse on niin typerä, ettei sitä wlaniaan suojaa, niin se on vähän sitten omaakin syytä. Rikoksesta en tiedä, eipä koskaan tullut opettajilta kysyttyä vaikka aihetta sivuttiinkin kerran pari.

Tänään ilahduttaa se, että suunnitelmat onnistuu \o/ Howl lähtee perjantaina katsomaan erään artistin keikkaa mitä parhaimmassa seurassa ja ottaa viikonlopun rennosti. Lisäksi ilahduttaa se, että tuo meidän koiru oli eilen äärettömän reipas eläinlääkärillä (rokotukset) ja sitten kun vielä käytettiin sitä markkinoilla, niin ei tuo näytä traumoja saaneen.

Ja just nyt ilahduttaa se, että samainen koira nukkuu tuossa ja heiluttaa häntäänsä unissaan! Aiemmin se kuorsasi. :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

-Hale- kirjoitti: Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??
Kuten olet varmaan huomannut, Ameriikan poliittiset käänteet vaikuttavat hieman tänne pohjolaankin :)

Tänään ilahduttaa vapaapäivä!

Tähän vielä:
Howler kirjoitti:Ylempään keskusteluun: Mutta jos käyttäjä itse on niin typerä, ettei sitä wlaniaan suojaa, niin se on vähän sitten omaakin syytä. Rikoksesta en tiedä, eipä koskaan tullut opettajilta kysyttyä vaikka aihetta sivuttiinkin kerran pari.
Jos minä olen kylliksi typerä säilyttääkseni lompakkoani ulkona auton konepellillä, on se tietysti minulta harvinaisen idioottimaista toimintaa, muttei silti oikeuta ketään lompakkoani varastamaan. Toki tilaisuus tekee usein varkaan, mutta varastaminen on silti kiellettyä.
Howler
Axel Foley

joey kirjoitti:Jos minä olen kylliksi typerä säilyttääkseni lompakkoani ulkona auton konepellillä, on se tietysti minulta harvinaisen idioottimaista toimintaa, muttei silti oikeuta ketään lompakkoani varastamaan. Toki tilaisuus tekee usein varkaan, mutta varastaminen on silti kiellettyä.
Tietenkin juuri näin, mutta siis että omaa syytä osittain, kun ei hoida niitä suojauksia kuntoon tai lompakkoa piiloon. Sanontahan sanoo: "Tilaisuus tekee varkaan", vaikka varkaus ei koskaan ole oikein. Itse asiassa muuten täältä vahvistus siihen, että kyseessä on rikos eikä vain mutu-tuntumaa tyyliin "kai se rikos on, emmätiiä".
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

joey kirjoitti:
-Hale- kirjoitti: Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??
Kuten olet varmaan huomannut, Ameriikan poliittiset käänteet vaikuttavat hieman tänne pohjolaankin :)
.
Joo, olen kyllä huomannut, mutta ehtisihän sen itsemurhan tehdä vasta aamulla, jos olisikin valittu väärä mies :lol:
Howler
Axel Foley

Olen onneni kukkuloilla. Hehkutin jo joskus aiemmin, että otan jossain välissä kääpiöhamsterin, niin nyt sitten tänään kun paras ystäväni tuli tännepäin niin yllätyksenä toikin ihastuttavan pienen kiinankääpiöhamsterin! Olen ihan rakastunut pikkuiseen <3

Kohta saunaan ja sitten joku kiva kauhuleffa hyvässä seurassa! Huomenna keikka, lauantaina shoppailu :D
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Howler kirjoitti:Olen onneni kukkuloilla. Hehkutin jo joskus aiemmin, että otan jossain välissä kääpiöhamsterin, niin nyt sitten tänään kun paras ystäväni tuli tännepäin niin yllätyksenä toikin ihastuttavan pienen kiinankääpiöhamsterin! Olen ihan rakastunut pikkuiseen <3

Kohta saunaan ja sitten joku kiva kauhuleffa hyvässä seurassa! Huomenna keikka, lauantaina shoppailu :D
Howler, oon päässyt jo ohi niistä Karnaugh-kartoista, sulle tulee kohta Don't care -termi.
Hähhää!
Ja mieti onko CMOS vai TTL?
Paskanen tukka
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Helvetti 3 viikon netti pimennon jälkeen koneet taas toimii ja netti laulaa :lol:
Howler
Axel Foley

rapier kirjoitti:Howler, oon päässyt jo ohi niistä Karnaugh-kartoista, sulle tulee kohta Don't care -termi.
Hähhää!
Ja mieti onko CMOS vai TTL?
Tuli jo Don't Care (hälläväliä). :D Ja CMOS tuli jo, TTL on ihan uppo-outo termi o_o
Lukittu