Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Picaro
Neuvoja-Jack

Re: Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse

Viesti Kirjoittaja Picaro »

Private dick kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:39 am Matti Inkinen tappoi itsensä eli tahallaan hukkui.
Millä lailla hukutaan tahalleen ?
J. D. Vance kuvaili Suomea "pahaksi sosialistivaltioksi" ja kertoi että "suomalaisten veronmaksajien rahat menevät pääasiassa sosiaalitukien maksamiseen ja maahanmuuttajien elättämiseen."
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Picaro kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:19 pm
Private dick kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:39 am Matti Inkinen tappoi itsensä eli tahallaan hukkui.
No esim. se frendien entinen näyttelijä otti nukutuslääkettä ja hukuttautui poreammeeseensa, kun ei kestänyt sitä, ettei enää ollut suosittu.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

bandit kirjoitti: To Kesä 05, 2025 7:29 pm Tunsin uhrin, normaali kanta Suomalainen työtätekevä perheenisä,oli telttaretkellä siellä, luultavasti liukastunut rantakalliolla lyönyt päänsä kun oli menossa auttamaan tytärtään maihin.Osan otot omaisille.
Uskottava tapahtumasarja, kiitos tiedosta
U.N. Owen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja U.N. Owen »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:52 pm
JanitaSlim kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:34 pm Kyllä sinne muitakin saa mennä tutustumaan ja viettämään iltaa. Ei ne ole vain suomalaisille ryyppyseurueille tarkoitettu oksenteluun ja housuun paskomiseen.
Älä ole yhtään huolissasi. Ei niissä viihdy edes suomalaiset juopot saatikka lapsiperheet. Kyllä matut ovat vallanneet ne jo aikoja sitten. Näille kansanryhmille esimerkiksi omien roskien kerääminen on aivan tuntematon käsite.
Käyppä öyhöttämässä koulun alkamisen aikoihin vaikka Nuuksion Mustalammella. Siellä ei näy vierasmaalaisia Gunnareita lainkaan, vaan ihan kotimainen pussikaljanuoriso viettää ghettoblastereiden kanssa laatuaikaa luonnon helmassa ja polttaa hyvällä tuurilla kaiken ympäriltään.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

U.N. Owen kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 6:11 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:52 pm
JanitaSlim kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:34 pm Kyllä sinne muitakin saa mennä tutustumaan ja viettämään iltaa. Ei ne ole vain suomalaisille ryyppyseurueille tarkoitettu oksenteluun ja housuun paskomiseen.
Älä ole yhtään huolissasi. Ei niissä viihdy edes suomalaiset juopot saatikka lapsiperheet. Kyllä matut ovat vallanneet ne jo aikoja sitten. Näille kansanryhmille esimerkiksi omien roskien kerääminen on aivan tuntematon käsite.
Käyppä öyhöttämässä koulun alkamisen aikoihin vaikka Nuuksion Mustalammella. Siellä ei näy vierasmaalaisia Gunnareita lainkaan, vaan ihan kotimainen pussikaljanuoriso viettää ghettoblastereiden kanssa laatuaikaa luonnon helmassa ja polttaa hyvällä tuurilla kaiken ympäriltään.
Kuulostaa oikein viihtyisältä paikalta. Siellä ilmeisesti pärjää myös ihan kotimaisilla kielillä ja musiikkikin raikaa. Ehkä suomalainen nuoriso on huomannut, että heavy-musiikki pitää muslimit loitolla. Muhammedin mielestä soittimethan ovat saatanan instrumentteja, niiden kuulijat muutetaan sioiksi ja apinoiksi, ja maa nielee heidät.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 7:59 pm
...Muhammedin mielestä soittimethan ovat saatanan instrumentteja, niiden kuulijat muutetaan sioiksi ja apinoiksi, ja maa nielee heidät.
Homma perustuu juuri siihen, että kun kaikki ihmismieltä viehättävä hauskanpito kielletään, niin aasin paneminenkin tuntuu juhlalta.
X X X X X
VasikkaSeOn
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja VasikkaSeOn »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 4:33 pm
Picaro kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:19 pm
No esim. se frendien entinen näyttelijä otti nukutuslääkettä ja hukuttautui poreammeeseensa, kun ei kestänyt sitä, ettei enää ollut suosittu.
Oisko ottanut k-holen pikkusen väärässä paikassa..
En oo elämänkoulunoppilas vaan se vittumainen maikka
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

*Poistettu puutaheinää OT*tm
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
sellainenontää
Alokas

Viesti Kirjoittaja sellainenontää »

THS kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 4:28 pm
multsi kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 4:08 pm Ainahan nämä ovat mamuja. Viihtyvät uimarannoilla, jossa lapset vilistävät aivan miten haluavat ilman valvontaa ja löytävät sitten itsensä vedestä. Uimataitoa ei ole kenelläkään, joten sitten lopputulos on tämä. Ja Vihti on yllättävän rikastunutta aluetta nykyään jostain ihmeen syystä. Käytännössä jokainen Helsingin uimarannoilla hukkunut on mamu. Siksi siellä on kyltitkin nykyään kaikilla mahdollisilla kielillä varoittamassa mm. syvästä vedestä.

Suomalainen vanhempi ei jätä rannalla lastaan hetkeksikään valvomatta tai päästä edes veden lähelle yksin uimataidottomana. Lisäksi lähes jokainen suomalainen tuon ikäinen osaa uida.
Pitää paikkansa. Omat lapseni osasivat uida n. 4-5v. Siihen kun voi opettaa tai viedä uimakouluun (omilla lapsilla molemmat, varmuuden vuoksi). Ja itse osaan uida. Lapsi (osasi uida) ja halusi uida poijulle (25 metriä). Toinen lapsi ensin pois vedestä ja sitten uin lapsen kanssa hänen ensimmäisen kerran. Kun näin, että hyvin sujuu, niin sitten lapsi sai uida tuolla itsekseen. Minä tietenkin vahdin kuin haukka.
Meidän lapsi on ollut nyt neljästi uimakoulussa, eikä osaa edelleenkään uida. Ei pidä yleistää että kaikkia voi opettaa, uimataito on tärkeä taito mutta kaikki ei opi uimaan.
Vastaa Viestiin