KRP aloittaa Ulvilan murhan tutkinnan
-
- Jane Marple
Re: KRP aloittaa Ulvilan murhan tutkinnan
KRP aloittaa Ulvilan murhan tutkinnan. -> Tarkoitus pyhittää keinot. Kirjoitin. Ja kaikki eivät ymmärtäneet sen liittyvän juuri tuohon KRP.n tutkintaan.
Kyllä se liittyy.
Vuorenninnu kirjoitti "Töyräs ei ainakaan tutki muita kuin Aueria ..."
Koko KRP.n tutkinnan lähtökohta näyttäisi olevan että vallan asemassa on hyväksyttävää olla piittaamatta hyveistä kuten rehellisyydestä, jos huijaaminen ja petokset johdattavat henkilön tavoitteeseensa.
Ans kattoo kuinka käy.
Kyllä se liittyy.
Vuorenninnu kirjoitti "Töyräs ei ainakaan tutki muita kuin Aueria ..."
Koko KRP.n tutkinnan lähtökohta näyttäisi olevan että vallan asemassa on hyväksyttävää olla piittaamatta hyveistä kuten rehellisyydestä, jos huijaaminen ja petokset johdattavat henkilön tavoitteeseensa.
Ans kattoo kuinka käy.
- Pieni liekki
- James Bond (David Niven)
Kaikki eivät myöskään ymmärtäneet, että minun viestini oli vähän niin kuin jatkoa sinun pohdintoihisi liittyen ikiaikaisiin lainalaisuuksiin. Uskoisin, että mielenrauhaa tarvitsevat lähes kaikki, jotka ovat tiensä murhainfon Ulvila-osioon löytäneet. Ja vaikka tapaus ei erityisiä tunteita nostattaisikaan, niin vastaisuuden varalle on hyvä omata keinoja mielenrauhan säilyttämiseen.
Lue enemmän, luulet vähemmän. 
Sinähän sen tiedät mitä siellä tapahtui? Minä vain spekuloin, saan esittää teorioitani niin paljon kuin haluan. voisinhan vaikka teorioida että sinä olisit AA, mutta se ei kovin todennäköistä ole tuskin kukaan olisi niin narsisti että kirjottelisi tuhansia viestejä itseensä liittyen eri footumeilla ja vielä kolmannessa persoonassaPieni liekki kirjoitti: ↑Ti Kesä 10, 2025 10:01 pmAnneli Auer on korkeimman oikeuden siunaamalla, Vaasan hovioikeuden lainvoimaiseksi tulleella, vuonna 2015 annetulla päätöksellä todettu syyttömäksi Ulvilan murhaan. Ne henkilöt, jotka häntä edelleen vainoavat ja syylliseksi kirjoittavat, syyllistyvät rikokseen.
Jokaisen on hyvä ymmärtää, että Ulvilan murha on edelleen selvittämätön rikos ja Suomesta voi hyvin jossain vaiheessa paljastua tutkinnan edetessä Ulvilan ulkopuolista tappajaa suojelevien henkilöiden muodostama rinki. Kyseessä voi olla vastaavanlainen yhteenliittymä, mikä on saattanut mahdollistaa poliisin etsimän pohjalaisperheen piilottelun. En tiedä tuosta jälkimmäisestä tapauksesta sen enempää, joten en pysty ottamaan kantaa mahdollisista rikoksista heidän tapauksessaan suuntaan tai toiseen.
Vaasan hovioikeus on päätellyt, että Anneli Auer viittaa hätäpuhelun eri kohdissa ulkopuoliseen henkilöön seuraavasti:
- kohdassa 0:19–0:30 "joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni"; "muaki on hakattu"; "löi muaki".
- kohdassa 0:59 "Meni, lähtikse mies jo".
- kohdassa 1:51 "lähtikse jo".
- kohdassa 2:23 "hei lopeta".
- kohdassa 2:50–2:58 "Mä en tiedä mikä tyyppi se o"; "Hajotti meiän ton, se takaovi, sil o mustat vaatteet", "se lähtee juoksee mun perää", "se meni takas ja se aikoo tappaa mun mieheni".
- kohdassa 3:33 "No todennäkösest siel ellei lähteny ulos jo".
- kohdassa 3:39 "A, oliks se viel siel".
- kohdassa 3:42 "Se lähti jo vai".
- kohdassa 3:47 "Mustat vaatteet", "vähintää 180 senttii pitkä, vähä, aika tukeva".
- kohdassa 3:54 "Semmoset niinku mustat vaatteet, semmoset, ettei naamaa kokonaa näkyny. Iha vieraan näköne mulle".

Kyllähän tämäkin tapaus on pilannut monen sivullisen elämän mm. Väärillä ilmiannoilla yms.
Tulee mieleen tarina yhdestä jenkistä, ei myöntäny millään, vasta kuolin vuoteella paljasti.
Jotkut rikolliset pitävät kiinni valheistaan eikä suostu koskaan kohtaamaan todellisuutta,esim. pitävät pullan tuoksuisia blogeja ja ottavat söpöjä ja ihania kuvia sinne, vaikka tosiasiassa asunto on likainen ja iljakas joiden saunatiloista löytyy rottien ja hiirien ulosteita... Tämäkin vain tuulesta temmattu esimerkki mutta kyllä näitäkin tapauksia maailmalla on...
Laitoit tuohon Quoteja häke nauhasta, mä kuulen selvästi kaiken mitä siellä tapahtui, kasvoin narsistin ja manipuloinnin kanssa, tiedän hyvin milloin lapselle kerrotaan mitä tapahtuu.
Kun kuulin "Siellä oli lasinsiruja täynnä koko huone. Äiti ja isä seisoi sängyn vieressä ja käskivät minut takaisin nukkumaan.” ihmettelin miten AA:ta ei ole otettu kiinni tutkintaa varten, ja kun kuulin Häke nauhan vaivuin vielä kovempaan epäuskoon. Oli tappaja kuka tahansa, poliisin toimet pelasti hänen nahkansa.
....
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Niin samaa mieltä.
Välillä on pakko haukkoa henkeä. Ja pysyä poissa.
Täällä tulee muuten hulluksi.
Hyvin moni näkee edelleen ’huppiksen’.
No Can Do.
Kuitenkaan ’huppisheppu’ ei jättänyt jälkeäkään. Ainoastaan askelluksen, joka sopii jopa Anneliin.
Minä, siis minä itse, - jos koskaan olisin sortunut moiseen järkyttävään rikokseen ja olisi siitä selvinnyt ”kuiville”, en pystyisi elämään asian kanssa.
Joko tunnustaisin tai tappaisin itseni.
Kumpi parempi? +14 linnassa tai ei enää tunnontuskia?
En tiedä, koska kontolleni ei ole kertynyt mitään.
Mutta pointti oli se, etten ikinä kuunaan voisi elää asian kanssa.
Mutta joku näemmä pystyy.
Mä toivon ja uskon joka ikinen päivä, että KRP osaa tämän jutun vihdoin viedä maaliin.
Peukut sille

No Can Do.
Kuitenkaan ’huppisheppu’ ei jättänyt jälkeäkään. Ainoastaan askelluksen, joka sopii jopa Anneliin.
Minä, siis minä itse, - jos koskaan olisin sortunut moiseen järkyttävään rikokseen ja olisi siitä selvinnyt ”kuiville”, en pystyisi elämään asian kanssa.
Mä toivon ja uskon joka ikinen päivä, että KRP osaa tämän jutun vihdoin viedä maaliin.
Peukut sille
- Liitteet
-
- IMG_6251.jpeg (53.07 KiB) Katsottu 492 kertaa
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
- Pieni liekki
Minä tiedän, mitä Tähtisentiellä murhayönä tapahtui, koska olen ottanut asioista selvää ja pysynyt todistettavissa olevissa faktoissa. Sinä saat vapaasti esittää teorioitasi, mutta et kuitenkaan saa mustamaalata toisia etkä kertoa/keksiä valheita heidän tekemisistään. Jokaisen on syytä muistaa vastuu omista kirjoituksistaan, jotta ei aiheuteta haittaa tai jopa terveydenvaaraa Jukka S. Lahden murhaan täysin syyttömille henkilöille.
Toivon iloa päivääsi ja rohkeutta tarkastella tätä tapausta ulkopuolisen silmin ilman turhia ennakkoasenteita. Palaa lähtöpisteeseen ja lähde uudelleen liikkeelle, kuten KRP:n tutkijat ovat tänä vuonna tehneet. Muista, että ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan. Tässä tapauksessa yksi ihminen on todettu syyttömäksi miehensä murhaan kahteen kertaan. Hänen miehensä ja hän itse ovat joutuneet vakavien rikosten kohteiksi. Toivottavasti poliisi selvittää heihin kohdistuneiden rikosten tekijän/tekijät. Me kaikki voimme olla pieneltä osaltamme avuksi, että oikeus lopultakin toteutuu. Työniloa ja voimia tutkijoille!
-
- Harjunpää
Paljon parempi täältä on enimmäkseen pysyä poissa. Keskusrikospoliisi selvittää.Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 12:54 am Niin samaa mieltä.
No Can Do.
Peukut sille![]()
Tosiaan, joku näemmä pystyy - aika harvassa ovat Annelin kaltaiset tekijät. Ehkä hän on sellainen että tunnustaa täydellisesti kuolemansa jälkeen. Saa nähdä.
Peukut KRP:lle
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son." - Mel
Occamin partaveitsi tässäkin tapauksessa niin kuin myös Bodomin tapauksessa.
Kuka on todistetusti ollut läsnä, mitä on tilastojen mukaan todennäköisintä tapahtunut.
”Minulla on mielikuva, että keittiössä minulla on ehkä ollut veitsi kädessä. Sitä en muista, että makuuhuoneessa olisin pitänyt veistä kädessäni”,
Tapaus on kyllä mielenkiintoinen mutta yksinkertaiset asiat on tehty monimutkaiseksi, ilman kenenkään lopullista myöntämistä ei tässä vaiheessa enää ketään tulla murhasta tuomitsemaan tai edes syyttämään.
Kuka on todistetusti ollut läsnä, mitä on tilastojen mukaan todennäköisintä tapahtunut.
”Minulla on mielikuva, että keittiössä minulla on ehkä ollut veitsi kädessä. Sitä en muista, että makuuhuoneessa olisin pitänyt veistä kädessäni”,
Tapaus on kyllä mielenkiintoinen mutta yksinkertaiset asiat on tehty monimutkaiseksi, ilman kenenkään lopullista myöntämistä ei tässä vaiheessa enää ketään tulla murhasta tuomitsemaan tai edes syyttämään.
Tietonen monesta, hiljanen useasti.
-
- Alibin satunnaislukija
..jotta ei aiheuteta haittaa tai jopa terveydenvaaraa Jukka S. Lahden murhaan täysin syyttömille henkilöille.
[/quote]
En edelleenkään tiedä, miten nämä lainaukset menee. Mutta: Jos mitenkään sinulla, Pieni liekki, epäilystä, että Anneli olisi tekemässä itsemurhaa, ilmoita siitä välittömästi jonnekin.
En edelleenkään tiedä, miten nämä lainaukset menee. Mutta: Jos mitenkään sinulla, Pieni liekki, epäilystä, että Anneli olisi tekemässä itsemurhaa, ilmoita siitä välittömästi jonnekin.Tarkkailijatar kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 2:22 pm..jotta ei aiheuteta haittaa tai jopa terveydenvaaraa Jukka S. Lahden murhaan täysin syyttömille henkilöille.
[/quote]
Jos henkilö on vaaraksi itselleen tai muille, niin kannattaa ilmoittaa asiasta poliisille. Itsetuhoisiin henkilöihin liittyvät keikat ovat poliisille ihan arkipäivää.
- Pieni liekki
Mistä ihmeestä onnistuit kuvittelemaan, että minulla olisi joitain tuon suuntaisia epäilyksiä? Ei ole kyllä missään vaiheessa ollut enkä ole koskaan edes sellaista vähäisimmässäkään määrin epäillyt. Ennemmin minulla on ollut suuri huoli siitä, että täysin syyttömät henkilöt joutuvat provosoituneiden henkilöiden fyysisen hyökkäyksen kohteeksi, kun he uskovat olevan oikeutettua pahoinpidellä pedofiileiksi kuvittelemiaan henkilöitä.Tarkkailijatar kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 2:22 pm ...
En edelleenkään tiedä, miten nämä lainaukset menee. Mutta: Jos mitenkään sinulla, Pieni liekki, epäilystä, että Anneli olisi tekemässä itsemurhaa, ilmoita siitä välittömästi jonnekin.
- Pieni liekki
Miten minä sanani esitin, kun sinäkin tulkitsit sanomiseni itsetuhoisuudeksi? Olen poliisilta oppinut, että henkeen ja terveyteen kohdistuvat uhkailut on otettava vakavasti, koska ne voivat tietyissä tapauksissa realisoitua. Tämän takia ihmettelen, kuinka täällä jotkut henkilöt kirjoittavat vakaviin rikoksiin syyllisiksi henkilöitä, joita he tuskin itse edes tuntevat. Eivätkö he ymmärrä, että he voivat kirjoituksillaan aiheuttaa näille henkilöille henkeen ja terveyteen kohdistuvaa vaaraa, kun joku vihaa sisäänsä padonnut henkilö päättää parantaa maailmaa käymällä pahantekijäksi luulemansa henkilön kimppuun?
Tuokin on aivan totta. Aina on mahdollista että joku päättää itse "hoitaa asian". Eikä silloin välttämättä kriittisesti mietitä mitä näyttöä on.Pieni liekki kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 10:15 pmMiten minä sanani esitin, kun sinäkin tulkitsit sanomiseni itsetuhoisuudeksi? Olen poliisilta oppinut, että henkeen ja terveyteen kohdistuvat uhkailut on otettava vakavasti, koska ne voivat tietyissä tapauksissa realisoitua. Tämän takia ihmettelen, kuinka täällä jotkut henkilöt kirjoittavat vakaviin rikoksiin syyllisiksi henkilöitä, joita he tuskin itse edes tuntevat. Eivätkö he ymmärrä, että he voivat kirjoituksillaan aiheuttaa näille henkilöille henkeen ja terveyteen kohdistuvaa vaaraa, kun joku vihaa sisäänsä padonnut henkilö päättää parantaa maailmaa käymällä pahantekijäksi luulemansa henkilön kimppuun?
Pelkän huhun perusteella on esimerkiksi pedofiiliksi epäiltyjä ihmisiä hakattu pahasti.