Olet aivan oikeassa, tulin lukeneeksi aamutuimaan hieman hätäisesti tuon IS'n artikkelin.LeaSommer kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 9:17 amEn ole nyt juttujanne seurannut aktiivisesti ja voi olla että muistelen väärin. Mutta minulla on käsitys, että tekijä raahasi uhrin nimen omaan talon viereltä keskipihalle päin, ei roskakatoksen suojaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.ylälauteiden mies kirjoitti: ↑Ke Kesä 11, 2025 8:11 am Tekijän kerrotaan hyökänneen postinjakajan kimppuun, aloittaen pahoinpitelyn, liekö sitten vielä ollut tarkoitus päästä raiskaamaan uhrinsa, kun on raahannut tuon naishenkilön roskakatoksen suojiin, missä sitten olisi kenties toteuttanut tekonsa, ellei jokin sivullinen henkilö olisi osunut paikalle jolloin pahoinpitelijä lähti tapahtumapaikalta karkuun.
Siinä mainittiin näin:
Pahoinpitelyn jälkeen mies raahasi naista kainaloista pihamaalla sekä istui tämän päälle. Sitten pihamaan roskakatoksille tuli ulkopuolinen henkilö, jolloin tummiin vaatteisiin ja tummaan pipoon pukeutunut pahoinpitelijä nousi naisen päältä ja pakeni kohti Louhelaa putkimainen esine kädessään.
Minä olin väärässä, pahoittelut.