Vegaanikahvila alkaa myydä eläinpitoista ruokaa - vegaanit syyttävät petoksesta
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Vegaanikahvila alkaa myydä eläinpitoista ruokaa - vegaanit syyttävät petoksesta
Ainakaan minun osaltani kyse ei ole koskaan ollut siitä, etteikö voisi olla olemassa kasvispihvejä, kasvismakkaroita ja vastaavia. Ultraprosessoituja eivät ole kasvisruuat sinänsä, vaan nimenomaan ne kasvisruuat, jotka on nimenomaisesti tarkoitettu jäljittelemään eläinperäisiä tuotteita, kuten "kasvisjauheliha" tai "kaurajogurtti". "Kavisjauheliha" on metyyliselluloosalla ja maltodekstriinillä kokoon parsittua mössöä, jonka muut ainesosat ovat teollisesti ja kemiallisesti kasveista eroteltuja, ja "kaurajogurtti" on glorifioitua kaurajauhovelliä, johon on tungettu pitkä lista lisäaineita, jotta se muistuttaisi rakenteeltaan enemmän esikuvaansa. TÄTÄ se ultraprosessoitu kasvisruoka on, ja jokainen joka väittää muuta, ei tiedä mistä puhuu.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Re: Vegaanikahvila alkaa myydä eläinpitoista ruokaa - vegaanit syyttävät petoksesta
Ei minunkaan. On vaan mukavan monipuolinen elämä ruokavalion osalta, kun ei ole fyysisiä eikä psyykkisiä rajoitteita sen suhteen.viivahattu kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 4:33 pm Ainakaan minun osaltani kyse ei ole koskaan ollut siitä, etteikö voisi olla olemassa kasvispihvejä, kasvismakkaroita ja vastaavia.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
viivahattu
- Watson itse
No tämäpä juuri. Kun minä teen kasvisruokaa, teen sitä kasviksista, en kasvisten kemiallisesti erotelluista komponenteista ja teollisesti valmistetuista kemikaaleista sekoitetusta tökötistä.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 4:59 pmEi minunkaan. On vaan mukavan monipuolinen elämä ruokavalion osalta, kun ei ole fyysisiä eikä psyykkisiä rajoitteita sen suhteen.viivahattu kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 4:33 pm Ainakaan minun osaltani kyse ei ole koskaan ollut siitä, etteikö voisi olla olemassa kasvispihvejä, kasvismakkaroita ja vastaavia.
Et voi olla noin tyhmä?Private dick kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 10:25 amMikäs se semmoinen vegeruoka on? Minä kun olen kuvitellut että vegeruokaa tehdään kasviksista, juureksista, palkokasveista, vihaneksista.Salmari kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 8:49 am Toinen asia, mistä aina sulkevat silmänsä, on se, että vegeruoka on ultraprosessoitua ja sisältää kymmeniä E-koodeja
Ja muuten, mitä vikaa on E-koodeissa? Esim E300= C-vitamiini, erittäin terveellinen. Jne.
Jokaikinen kaupan vegehyllyltä ostettu vegenakki, vöneri, kasvisjuusto, vegeliha, vegekerma jne on ihan vitun täynnä e-koodeja ja e300 et niissä näe. Älä esitä idioottia.
Nämä vihervasemmistolaiset vegeuskovaiset tuskin osaavat tehdä ruokaa juureksista tai kasviksista vaan ostavat juuri yllämainittuja vegehyllyn tuotteita.
"Lihan kaltainen vegaaninen tuote" anna kun kaikki kestää
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
- Private dick
- Javier Pena
Olen vannoutunut lihansyöjä mutta kyllä salaatit ja vihanneksetkin menee.
Harvoin teen mitään mikä ei sisällä edes hitusen lihaa mutta minun vegeruokaa teen niin että sisältää vain rehellistä kasvista, ei teko sitä taikka tätä tai soijaa.
Harvoin teen mitään mikä ei sisällä edes hitusen lihaa mutta minun vegeruokaa teen niin että sisältää vain rehellistä kasvista, ei teko sitä taikka tätä tai soijaa.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Tota paskaa ku jengi alkaa vetämään laajemmin ja siihen perään aina litran light limua, niin kyllä 50 vuoden päästä touhulle nauretaan. Ihmettelivät vielä, kun kaikki kuolivat syöpään.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pm Jokaikinen kaupan vegehyllyltä ostettu vegenakki, vöneri, kasvisjuusto, vegeliha, vegekerma jne on ihan vitun täynnä e-koodeja ja e300 et niissä näe.
-
vanhellsing
Silleen se varmaan on että jos jossain kaupan tuotteessa lukee vege tai vegaaninen ja on vegehyllyllä niin se on tota paskaa. Sitten taas kotimainen peruna ja tomaatti on kanssa vegeä sekä vegaanista mutta sitä ei ole mainittu erikseen niin ne on sitten turvallisempia.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 7:20 pmTota paskaa ku jengi alkaa vetämään laajemmin ja siihen perään aina litran light limua, niin kyllä 50 vuoden päästä touhulle nauretaan. Ihmettelivät vielä, kun kaikki kuolivat syöpään.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pm Jokaikinen kaupan vegehyllyltä ostettu vegenakki, vöneri, kasvisjuusto, vegeliha, vegekerma jne on ihan vitun täynnä e-koodeja ja e300 et niissä näe.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Just silleen se monesti on.vanhellsing kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 7:29 pmSilleen se varmaan on että jos jossain kaupan tuotteessa lukee vege tai vegaaninen ja on vegehyllyllä niin se on tota paskaa. Sitten taas kotimainen peruna ja tomaatti on kanssa vegeä sekä vegaanista mutta sitä ei ole mainittu erikseen niin ne on sitten turvallisempia.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 7:20 pmTota paskaa ku jengi alkaa vetämään laajemmin ja siihen perään aina litran light limua, niin kyllä 50 vuoden päästä touhulle nauretaan. Ihmettelivät vielä, kun kaikki kuolivat syöpään.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pm Jokaikinen kaupan vegehyllyltä ostettu vegenakki, vöneri, kasvisjuusto, vegeliha, vegekerma jne on ihan vitun täynnä e-koodeja ja e300 et niissä näe.
Pointti oli muistaakseni kannibalismi eikä lihansyönti sinällään.canis lupus kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 7:16 pmMenee tietty vähän ooteeksi, mutta ainoa narttu joka multa on oikeesti niellyt kaiken oli ainoa vegaani jonka kanssa olen ollut sillai suhteessa.vanhellsing kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 7:03 pmSamoja havaintoja olen tehnyt, vegaaneista ei ole kokemuksia tässä asiassa ja osittain siksikin kiinnostaa että onko se kaikilla vegaaninaisilla ehdoton nounou? No tuskin koskaan saan vegaaninaista, mutta eihän sitä koskaan tiedä.Keplotteleva konna kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 5:56 pm Kohtuu laajan empiirisen tutkimuksen perusteella sanoisin, ettei tuo onnistu kaikilta sekasyöjä naisiltakaan...
Söihän se yksi kasvisruokailijakin telkkarissa (ihmisen?) istukkaa, ja kun kysyttiin että onko tämä ensimmäinen kerta kun sulla on ihmisen lihaa suussasi, punastui. Niin kaunista.
-
vanhellsing
Mitä pikaseen Googlasin soijanakkia niin esimerkkinä yhden ainesosat joka tuli ensin vastaan:
vesi, SOIJAproteiini (11%), rapsiöljy, VENHÄproteiini, muunnettu MAISSItärkkelys, suola, mausteet, mausteuutteet, aromit, sakeuttamisaine (E 407)
Ei se lihanakkikaan niin terveellistä ole mutta sanoisin että vaikka jauheliha on paljon terveellisempää ja muuteknkin houkuttelavampi vaihtoehto
vesi, SOIJAproteiini (11%), rapsiöljy, VENHÄproteiini, muunnettu MAISSItärkkelys, suola, mausteet, mausteuutteet, aromit, sakeuttamisaine (E 407)
Ei se lihanakkikaan niin terveellistä ole mutta sanoisin että vaikka jauheliha on paljon terveellisempää ja muuteknkin houkuttelavampi vaihtoehto
-
vanhellsing
Lisään tuohon vielä sen että tossa on aika vähissä sellaiset luonnolliset ainesosat, no onhan siinä vettä ja mausteita, mutta ei mainittu että mitä mausteita. Soijaakaan ei ole niin että lukisi soija vaan on soijaproteiiini ja samoin vehnäproteiini ja maissiakaan ei ole vaan maissitärkkelystä ja sitten jotain halvinta mahdollista paskaöljyä, aromeita ja sakeuttamisaineita, ihmettelen kyllä että jos joku tuollaista jussina grillailee, kyllä se Kabanossikin oluen kanssa taitaa olla vähemmän haitallista vaikka niistä varoitellaan. Jos vegenä haluaisin grillata niin ehkä jonkun munakoison sitten mielummin grillaisin.vanhellsing kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 7:39 pm Mitä pikaseen Googlasin soijanakkia niin esimerkkinä yhden ainesosat joka tuli ensin vastaan:
Lähimetsästä poimitussa mustikassa taisi olla 19 e-koodia..ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pmEt voi olla noin tyhmä?Private dick kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 10:25 amMikäs se semmoinen vegeruoka on? Minä kun olen kuvitellut että vegeruokaa tehdään kasviksista, juureksista, palkokasveista, vihaneksista.Salmari kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 8:49 am Toinen asia, mistä aina sulkevat silmänsä, on se, että vegeruoka on ultraprosessoitua ja sisältää kymmeniä E-koodeja
Ja muuten, mitä vikaa on E-koodeissa? Esim E300= C-vitamiini, erittäin terveellinen. Jne.
Jokaikinen kaupan vegehyllyltä ostettu vegenakki, vöneri, kasvisjuusto, vegeliha, vegekerma jne on ihan vitun täynnä e-koodeja ja e300 et niissä näe. Älä esitä idioottia.
Nämä vihervasemmistolaiset vegeuskovaiset tuskin osaavat tehdä ruokaa juureksista tai kasviksista vaan ostavat juuri yllämainittuja vegehyllyn tuotteita.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Joku lienee kussut niihin syötyään soijanakin. Ei kannata syödä "Pasi Kuikan mustikoita"1101 kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 8:41 pmLähimetsästä poimitussa mustikassa taisi olla 19 e-koodia..ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pmEt voi olla noin tyhmä?Private dick kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 10:25 am
Mikäs se semmoinen vegeruoka on? Minä kun olen kuvitellut että vegeruokaa tehdään kasviksista, juureksista, palkokasveista, vihaneksista.
En jaksa selvittää, mutta jos on, niitä ei ole LISÄTTY siihen. Ns. Valmis vegeruoka on epäruokaa, täysin ultraprosessoitua paskaa, jota " maailmanparantajat" ahmivat, luullen olevansa parempia ihmisiä1101 kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 8:41 pmLähimetsästä poimitussa mustikassa taisi olla 19 e-koodia..ASierra kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 5:23 pmEt voi olla noin tyhmä?Private dick kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 10:25 am
Mikäs se semmoinen vegeruoka on? Minä kun olen kuvitellut että vegeruokaa tehdään kasviksista, juureksista, palkokasveista, vihaneksista.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
-
vanhellsing
Älä jauha paskaa, Googleta vaikka Pakkasmarja Oy mustikka ja katso ainesosat niin ne ovet: mustikka. Eikä muuta, toki siitä mustikasta varmaan labrassa saadaan eristettyä kymmeniä, satoja ehkä tulevaisuudessa tuhansiakin ainesosia ja laittaa niitä e-koodina muihin tuotteisiiin, mutta silti mustikka on mustikka jonka luonto meille tarjoaa ja siinä ei ole yhtään e-koodia ja se toimii parhaiten kun syödään sellaisena eikä niin että labrassa tai tehtaassa eristetään jotain juttuja johonkin koodiin tai soijanakkiin.1101 kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 8:41 pm Lähimetsästä poimitussa mustikassa taisi olla 19 e-koodia..