Ehdotus: Lautamiehet-osio poistetaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Collie
Perry Mason

Re: Ehdotus: Lautamiehet-osio poistetaan

Viesti Kirjoittaja Collie »

ChingShih kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 7:21 am
Collie kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:38 am Miksi loit uuden nimimerkin, Lassie? :mrgreen:
Collie-kiltti, älä pelottele uutta tai uusvanhaa kirjoittajaa pois. Lassie oli hyvä, fiksu ja maltillinen kirjoittaja aikanaan, jäi mieleen hyvällä tavalla vaikka katoamisjutuissa muistaakseni. Jos hän on takaisin, niin älä aja häntä pois. Kiusatkaa vaikka jotain trollia tai niitä evighet-jankkaajia.
Eikai nyt Collie ajaisi Lassieta pois. Te kiinalaiset ette taida ymmärtää koirien kieltä. Omituinen höpöttäjä.

Niin, ja sattuhaan sitä sellaistakin, että salasana esim. unohtuu tai katoaa, niin pitää tehdä uusi nikki. Muistaakseni minfon ylläpito ei paljoa vastaile unohtuneita salasanoja koskeviin viesteihin, varmaan liittyen palstan anonyymiyteen.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 28, 2025 8:48 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 28, 2025 8:35 pm
RL11/6 kirjoitti: La Kesä 28, 2025 7:50 pm

Sellaiset kirjoittajat, joiden luomaa tekstiä ei käytännössä muuta kuin skrollata ylitse, ei voida laskea todellisiksi writereiksi, eikä heillä näin ollen ole kaupallista arvoa. Oma tekstini on välillä juurikin kaupallisista syistä hypnoottista ja sen on tarkoitus tukea murha.infon olemassaoloa juurikin mainostulojen pohjalta. Moni on myös kiitellyt, että jaksan kirjoittaa, vaikkakin usein huumevastaisesti, mutta kuitenkin urheilulliseen elämäntapaan kannustavasti. Myöskin mielenterveysongelmia olen kohtuullisesti hoitanut etänä vastuullisesti psykiatrin roolissa.
RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 27, 2025 9:08 pm Raiskaus tulisi poistaa rikoslaista kokonaan. Minua ei ainakaan liikauta yhtään, vaikka joku lumppu saisi pakkomunaa vähän isommaltakin neekeriporukalta. Pohjimmiltaan kaikki naiset ovat kuitenkin persettään jakavia typeriä ja likaisia huoria.
Mielipuolinen mölinäsi eittämättä houkuttelee mainostajia.
Sinun maaninen nimimerkkien tehtailu ja niillä itsesi kehuminen se vasta mainostoimistoja kiehtoo. Kuuletko taas mielipuolista mölinää? Muista ottaa iltalääkkeesi, jos se vaikka helpottaisi.
En kuule, vaan luen:

"Raiskaus tulisi poistaa rikoslaista kokonaan. Minua ei ainakaan liikauta yhtään, vaikka joku lumppu saisi pakkomunaa vähän isommaltakin neekeriporukalta. Pohjimmiltaan kaikki naiset ovat kuitenkin persettään jakavia typeriä ja likaisia huoria."

Olen erittäin varma, että Hasan & Partners on analyysissaan päätynyt siihen, että Ross Sullivanin banninikki on ainoa este mainostamiselle Minfossa.
"ja niillä itsesi kehuminen" Tästä olen pyytänyt esimerkkiä lukuisia kertoja.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:33 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 28, 2025 8:35 pm

Mielipuolinen mölinäsi eittämättä houkuttelee mainostajia.
Sinun maaninen nimimerkkien tehtailu ja niillä itsesi kehuminen se vasta mainostoimistoja kiehtoo. Kuuletko taas mielipuolista mölinää? Muista ottaa iltalääkkeesi, jos se vaikka helpottaisi.
En kuule, vaan luen:

"Raiskaus tulisi poistaa rikoslaista kokonaan. Minua ei ainakaan liikauta yhtään, vaikka joku lumppu saisi pakkomunaa vähän isommaltakin neekeriporukalta. Pohjimmiltaan kaikki naiset ovat kuitenkin persettään jakavia typeriä ja likaisia huoria."

Olen erittäin varma, että Hasan & Partners on analyysissaan päätynyt siihen, että Ross Sullivanin banninikki on ainoa este mainostamiselle Minfossa.
Mikset kirjoittanut tätä maanista ulinaasi Korpisoturina?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 7:09 pm

En kuule, vaan luen:

Miksi kirjoittaisin?
Ross Sullivan

AlsSie kirjoitti: La Kesä 28, 2025 7:24 pm Juurikin tuollaista ylläolevan tyyppistä hirveää viestintää ei tarvita.

Foorumille tarvittaisiin normaalin netti-etiketin käyttöönotto ja moderointi kuntoon.

Kun paikkaan luodaan ok puitteet/linjat, mm. että toisia kirjoittajia kohdellaan kohteliaasti eikä vee-tyyliin, niin se vaikuttaa paljon paikan viihtyvyyteen/tunnelmaan ja ihan kaikkeen. Siis moderointi tulisi saada kuntoon, moderoinnin linja.

Ylläpito voisi julistaa uuden normaalimman ok- tyyppisen linjan foorumille. Tulisi enemmän ihmisiä kirjoittelemaan paikkaan ja tunnelma muuttuisi ok:ksi.

Rescuer : "
Niin kauan kun tuonne asiapuolelle annetaan kirjoittaa lähes mitä tahansa ilman että modet siihen puuttuu, niin ihan turha edes miettiä Lautamiesten poistoa. Nykyään asiaketjuissa sallitaan sellaista tekstiä, mistä aikoinaan olisi saanut bannia lautamiehissäkin. "

Normaali, kohtuullinen nettiketti käyttöön Minfoon. Moderoinnin linja kuntoon. En ole palstaa seurannut, mutta uskon mitä sanot. Ihan oikeasti jos paikasta halutaan ok foorumi, sellainen minne tulisi lisää ok kirjoittajia ja että olisi jopa viihtyisää olla täällä, niin paikan johdon/moderoinnin tulisi tehdä paikan eteen kehityslinjausta.

Jonkun ketjun näin seks.rikospuolelta justiinsa, ja törkytyylin rasismin käyttö tulisi moderointilinjalla muuttaa asialliseksi. Huom siitä on haittaa varsinaiselle aiheelle ja uutisille, n-sitä ja mokka-yms- sitä ja tätä. Se vaan vie pohjaa ja etäännyttää muita kuin tämän tyylin puhujia sinänsä tärkeiden aiheiden ääreltä. Käyttäytymis/nettikettiä tämäkin linjaus.

Jos ihmiset ajattelevat/näkevät että tämä paikka on vain törky/provous/ääri-ideologian mekastuspaikkaa enimmäkseen ja että kirjoittajien viihtyvyyttä/turvallisuutta ei oteta huomioon normaalilla nettiketillä/puitteilla, niin he eivät halua osallistua sellaiseen. Ok paikan luonti on tärkeää. 💛

Jotta foorumista saataisiin ok paikka, niin tässä olisi asioita eteenpäin. Toivoa, olisiko siihen suuntaan.
Olen pitkälti samaa mieltä. Tosin tientynlainen karheus kuuluu Minfoon. Viime vuosina Minfosta on kuitenkin tullut liikaa sellainen Ylilauta-henkinen foorumi, mikä ei ole suotavaa.

Hyviä asiakirjoittajiakin on, kuten Kosti, Quorthon, Vanhavakanssi, Vanha kansa (tosin lopettanut), Cadi John, Doctor Lecter (tosin lopettanut kai) ja Cohle. Knaakkakin pääosin.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Ross Sullivan. Karheus on ymmärrettävää. Rouheus ei estä kohtelemasta toisia ok. Ei tarvitse olla kuin oltaisiin Linnan tansseissa ykköset päällä ja muikisteltaisiin. Kunhan vaan on kohtuuullista meininkiä 8) , vaikuttaa paikan tunnelmaan ja kaikkeen.

Collie. Koska en muistanut enää salasanaa ja myöskään nimimerkkiin/Lassieen liitetty sähköposti ei ollut enää toiminnassa. Lisäksi historiassa oli myös turhaa kuormittavuutta enkä halua nähdä ties mitä meililaatikossakin. Olin jo aiemmin pyytänyt (siis vielä ollessani joskus miljoona vuotta sitten palstalla :P ) nimimerkin poistoa kaikkineen, koska sain tarpeekseni koko hommasta - mutta sitä ei tehty.

Voin yrittää kysyä heitä/ylläpitoa nyt tämän aliaksen kautta tekemään Lassien profiilin/nimimerkin epäaktiiviseksi/deleteen, niin olisi selvää. Silloin nimimerkki muuttuu tummaksi eikä se ole kaikkineen niin kytättävissä/saatavilla (ajan saatossa stressiä, "oversharing"ia ja turhaa kuormitustakin mukana) - siihen ei ole paluuta (ja miten olisikaan, kun en muista salasanaa eikä meili siihen toimi ja muutenkin stressittömämpää näin. Tekstit ketjuihin kylllä jää, niin se ei haittaa niiden luettavuutta, siis että välistä puuttuisi tekstejä. Mutta profiili menee pois käytöstä. Mielestäni se olisi asiaa, kun nyt tämä nimimerkki on käytössä jne.

Lisäksi :!: mun mielestä tämä AlsSie on parempi nimimerkkinä, innostuin kun keksin sen, hehhe. Nerokasta! Joo, olen varmaan oikeasti rehellisesti sanoen vähän naiivi, niin on nautittava näistä pienistä nerokkuuden hetkistä. :o Joka tapauksessa en tullut peitellysti uudella nimimerkillä (ymmärrän kyllä että sekin voi olla ok vaihtoehto ihmisille ja ihan ok tapauksesta/tarkoituksista riippuen) vaan suoraan kerron ja kuvankin laitoin aiemman nimimerkin mukaisesta koirasta, että on harvinaisen selvää. Nyt ei mennyt salapoliisihommaksi tämä lainkaan. 8)

Kiitti ajattelevaisuudesta sulle ja ChingShigille ja kaikille, joilla trollaaminen tms ei ole mielessä. Mä en välttämättä sovellu palstalle, kun on sydän aika herkkä ja meno saisi olla täällä ookoompaa. No en tosin sovellu koko maailmaan.

Mutta joka tapauksessa ne kehitysehdotukset/linjaus voisvat olla kokeilemisen arvoisia, niistä voisi olla etua foorumille ja sen ihmisille.
Mahdollisesti näin.
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 2:02 am Ross Sullivan. Karheus on ymmärrettävää. Rouheus ei estä kohtelemasta toisia ok. Ei tarvitse olla kuin oltaisiin Linnan tansseissa ykköset päällä ja muikisteltaisiin. Kunhan vaan on kohtuuullista meininkiä 8) , vaikuttaa paikan tunnelmaan ja kaikkeen.

Collie. Koska en muistanut enää salasanaa ja myöskään nimimerkkiin/Lassieen liitetty sähköposti ei ollut enää toiminnassa. Lisäksi historiassa oli myös turhaa kuormittavuutta enkä halua nähdä ties mitä meililaatikossakin. Olin jo aiemmin pyytänyt (siis vielä ollessani joskus miljoona vuotta sitten palstalla :P ) nimimerkin poistoa kaikkineen, koska sain tarpeekseni koko hommasta - mutta sitä ei tehty.

Voin yrittää kysyä heitä/ylläpitoa nyt tämän aliaksen kautta tekemään Lassien profiilin/nimimerkin epäaktiiviseksi/deleteen, niin olisi selvää. Silloin nimimerkki muuttuu tummaksi eikä se ole kaikkineen niin kytättävissä/saatavilla (ajan saatossa stressiä, "oversharing"ia ja turhaa kuormitustakin mukana) - siihen ei ole paluuta (ja miten olisikaan, kun en muista salasanaa eikä meili siihen toimi ja muutenkin stressittömämpää näin. Tekstit ketjuihin kylllä jää, niin se ei haittaa niiden luettavuutta, siis että välistä puuttuisi tekstejä. Mutta profiili menee pois käytöstä. Mielestäni se olisi asiaa, kun nyt tämä nimimerkki on käytössä jne.

Lisäksi :!: mun mielestä tämä AlsSie on parempi nimimerkkinä, innostuin kun keksin sen, hehhe. Nerokasta! Joo, olen varmaan oikeasti rehellisesti sanoen vähän naiivi, niin on nautittava näistä pienistä nerokkuuden hetkistä. :o Joka tapauksessa en tullut peitellysti uudella nimimerkillä (ymmärrän kyllä että sekin voi olla ok vaihtoehto ihmisille ja ihan ok tapauksesta/tarkoituksista riippuen) vaan suoraan kerron ja kuvankin laitoin aiemman nimimerkin mukaisesta koirasta, että on harvinaisen selvää. Nyt ei mennyt salapoliisihommaksi tämä lainkaan. 8)

Kiitti ajattelevaisuudesta sulle ja ChingShigille ja kaikille, joilla trollaaminen tms ei ole mielessä. Mä en välttämättä sovellu palstalle, kun on sydän aika herkkä ja meno saisi olla täällä ookoompaa. No en tosin sovellu koko maailmaan.

Mutta joka tapauksessa ne kehitysehdotukset/linjaus voisvat olla kokeilemisen arvoisia, niistä voisi olla etua foorumille ja sen ihmisille.
Älä ota nyt itseesi kun sanon näin... Herkkyydessä ei ole mitään vikaa, päin vastoin. Pitää vain oppia elämässä erottamaan sen sonta pois mitä eteen välillä tipahtaa. Erilaiset tunteet kuuluvat elämään ja "sateen jälkeen tulee pouta sää" tai jokaisen ylämäen jälkeen on alamäki... jne
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Pois vaan ja huilia sekä bannia kätöseen, jos ei osata olla, alkaa tosiaan olla meno kuin Ylilaudalla.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Rotilinjaus, Sylwar.

Positiivista ajatelmaa, Mr. Ehtivä. Ei tuossa ollut mitään väärää. Ja ei huolta en ota muutenkaan pikkujutuista/kaikenmoisesta harmia, mitä enemmän elämistä kuluu, sen enemmän tajuaa, miten ei kannata tuhlata aikaa kaiken maailman riitelyihin, ja jos toisella on huono/ärsyyntynyt mieli niin se purkautuu sitten toisiin jne ja joskus voi olla riitaakin, elämäähän tää vaan on. :) Mutta tietenkin parempi, kun ei tule turhaa ikävää, kyllä se niin on. 🙏🏻 Ihmisilla voi joskus olla tarpeeksi rankkaa ilmankin sellaisen lisäämistä.

Ei pitäisi miettiä liikaa, muuten harmistuu sitten itseensä, tai miten asiat ovat, ja niin poispäin - riittää kun on tarpeeksi sellaisenaan ja koko ajan kuitenkin kehitytään, kaikki kehitytään. Kiitollisuuttakin on. No parasta varmaan olisi kun oltaisiin kuin Ellun kanat. Vähemmän ajattelemista, siksi ehkä Aasiassa munkit tms pyrkivät sellaiseen "en ajattele yhtään mitään, ja se on nirvanaa" tms. :D Toisaalta nämä munkit ovat usein erakkoina ja silloin ei ärsykkeitä paljoa kerry horisonttiin. 😁

Elämä on inhimillistä, joskus sataa, sitten sataa vähän enemmän, lopulta ollaan hädin tuskin pinnalla tai mennään syvään päätyyn, sitten sukelletaan ja ehkä nähdään, että pinnan alla on ihan ok (tai sitten ei ole, niin eteenpäin), kunnes taas kohotaan pintaan ja kas vaan, joko aurinko paistaa tai tulee räntää ja loskaa tai lumisadetta. Tai jos olisi maailmalla käynyt ydinsota, niin sen jälkeistä säteilysadetta. Mitä vaan, mutta kai kaikesta voi löytää tien. 🙏🏻 Ja kun jostain syystä sanotaan "matkalla on parasta", niin tarvitsee suhtautua niin, vaikkakin on vaiheita joissa niin ei voi sanoa, mutta mikään vaihe ei kestä loputtomiin. Inhimillistä matkaamista. Mikään ei jää ihan samaksi, koko ajan muututaan. Kaikki on välillä niin ihmeellistä tai järjetöntä, että ihminen ei itse pysy ihan mukana. 💫 ✨

Hyviä Öitä kanssamatkaajat
Mahdollisesti näin.
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 4:18 am Rotilinjaus, Sylwar.

Positiivista ajatelmaa, Mr. Ehtivä. Ei tuossa ollut mitään väärää. Ja ei huolta en ota muutenkaan pikkujutuista/kaikenmoisesta harmia, mitä enemmän elämistä kuluu, sen enemmän tajuaa, miten ei kannata tuhlata aikaa kaiken maailman riitelyihin, ja jos toisella on huono/ärsyyntynyt mieli niin se purkautuu sitten toisiin jne ja joskus voi olla riitaakin, elämäähän tää vaan on. :) Mutta tietenkin parempi, kun ei tule turhaa ikävää, kyllä se niin on. 🙏🏻 Ihmisilla voi joskus olla tarpeeksi rankkaa ilmankin sellaisen lisäämistä.

Ei pitäisi miettiä liikaa, muuten harmistuu sitten itseensä, tai miten asiat ovat, ja niin poispäin - riittää kun on tarpeeksi sellaisenaan ja koko ajan kuitenkin kehitytään, kaikki kehitytään. Kiitollisuuttakin on. No parasta varmaan olisi kun oltaisiin kuin Ellun kanat. Vähemmän ajattelemista, siksi ehkä Aasiassa munkit tms pyrkivät sellaiseen "en ajattele yhtään mitään, ja se on nirvanaa" tms. :D Toisaalta nämä munkit ovat usein erakkoina ja silloin ei ärsykkeitä paljoa kerry horisonttiin. 😁

Elämä on inhimillistä, joskus sataa, sitten sataa vähän enemmän, lopulta ollaan hädin tuskin pinnalla tai mennään syvään päätyyn, sitten sukelletaan ja ehkä nähdään, että pinnan alla on ihan ok (tai sitten ei ole, niin eteenpäin), kunnes taas kohotaan pintaan ja kas vaan, joko aurinko paistaa tai tulee räntää ja loskaa tai lumisadetta. Tai jos olisi maailmalla käynyt ydinsota, niin sen jälkeistä säteilysadetta. Mitä vaan, mutta kai kaikesta voi löytää tien. 🙏🏻 Ja kun jostain syystä sanotaan "matkalla on parasta", niin tarvitsee suhtautua niin, vaikkakin on vaiheita joissa niin ei voi sanoa, mutta mikään vaihe ei kestä loputtomiin. Inhimillistä matkaamista. Mikään ei jää ihan samaksi, koko ajan muututaan. Kaikki on välillä niin ihmeellistä tai järjetöntä, että ihminen ei itse pysy ihan mukana. 💫 ✨

Hyviä Öitä kanssamatkaajat
Hyviä pohdintoja ja kirjoitusta 👍

Olen miettinyt miksi Suomessa menee ihmisillä huonosti ja ennen kaikkea käyttäytyvät huonosti.

Minusta ihmiset alkoivat voida pahoin 2020 kun COVID-19 alkoi, tai se laukaisi jonkinlaisen pelon ja epätoivon ihmisissä.

Ukrainansota ja sen tuoma uhka myös Suomelle 2022.

Suomen Valtion säästöt ja hintojennousu, tuntuu normaalin ihmisen elämässä joka puolella.

Alku kaikelle jopa tapahtui 2015 kun pakolaisia otettiin Suomeen kymmeniätuhansia.

Ihmiset eivät osaa ja voi osoittaa turhautumista Suomenhallitusta kohtaan, kuinka se tuntuu "suojelevan" näitä pakolaisia niin paljon.
Rahaa käytetään aseisiin, pakolaisiin ja kehitysapuun, mutta Suomenkansalaisiin tuntuu ettei sitä rahaa löydy, eikä välitetä.

En itse oikeasti ole mikään rasisti... ainakaan ollut. Turhauttaa kun säästöjä tehdään kymmeniä tai satoja miljoonia, esimerkiksi joku makeisvero. Näitä pieniä pieniä veroja, joilla kurjistetaan suomalaisia lisää (joo, pienistä syntyy isoja summia mutta silti)

Nämä pienet "säästöt" työnnetään Ukrainaan ja pakolaisten syöttämiseen.
Huomattavaosa näistä pakolaisista eivät osaa olla edes kiitollisia, valittavat, rikkovat lakia ja elävät täällä yhteiskunnan varoilla.

2015 kun Suomeen tuli 35,000-40,000 pakolaista, Suomi käytti heihin 5M/päivässä, 150M/kk ja 1,8Mrd/vuodessa, noin 45k/pakolainen vuodessa. Monet suomalaiset ei edes ansaitse näin paljoa itse vuodessa bruttona edes.

Ukrainaan on laitettu rahaa vähintään 2Mrd.

Maailman herrat ympäri maailman ovat suoraan sanottuna epäpyhiä paskoja.
Venäjä hyökkäsi jo 2014 Ukrainaan, otti osan itselleen ja käytännössä maailma ei tehnyt mitään. 2022 Venäjä aloitti uuden hyökkäyksen ja ensimmäiset 2v lähetettyjä aseita ei käytännössä saanut käyttää. Rahaa ja varusteita lähetetään, mutta osa Euroopan maista ja USA eivät tee mitään tai lähellekään samalla tasolla kuin Suomi esimerkiksi. (asukaslukuun suhteutettuna)

Jotain kun EU yrittää tehdä, niin Unkari varsinkin vesittää kaiken. Viktor Orbán pää on niin niin syvällä Putin perseessä, ettei se sieltä pois löydä.

Miksi Suomen pitää olla aina olevinaan siellä kärkipäässä? Maailma pitää meitä ihan idiootteina! Ruokimme, vaatetamme kaikki tänne haluavat, kun vain sanoo "taikasanan" turvapaikka.

Omat kansalaiset voi pahoin, eikä Eduskunta ja Hallitus halua sitä nähdä. Riikka Purra vain leikkii saksilla ja Petteri Orpo istuu kaljalla yritysmaailman päättäjien kanssa.

Ihmetellään miksi lapset ja nuoret voi pahoin...tappaa toisiaan ja itsensä.
Jollakin tavalla huono-olo, pelko ja avuttomuus tulee ulos.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

"Onneksi" tänne kirjoittelee sen verran moniongelmaista porukkaa, että tällaiset ehdotukset ei mene läpi millään. :roll:
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Quorthon kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:04 pm "Onneksi" tänne kirjoittelee sen verran moniongelmaista porukkaa, että tällaiset ehdotukset ei mene läpi millään. :roll:
Onneksi. Onhan se nyt melkoista, jos aletaan keskustelua määrittelemään etukäteen kuinka saa keskustella. :)
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 2:02 am Collie. Koska en muistanut enää salasanaa ja myöskään nimimerkkiin/Lassieen liitetty sähköposti ei ollut enää toiminnassa. Lisäksi historiassa oli myös turhaa kuormittavuutta enkä halua nähdä ties mitä meililaatikossakin. Olin jo aiemmin pyytänyt (siis vielä ollessani joskus miljoona vuotta sitten palstalla :P ) nimimerkin poistoa kaikkineen, koska sain tarpeekseni koko hommasta - mutta sitä ei tehty.
Oi, en ole varmaan ikinä lukenut ilmoituksia minfosta meililaatikkossa tai oikeastaan koko meiliä. Varmaan siellä käy hirveä kuhina. Käytän vain tuota minfon "Ilmoituksia" nappia, josta näkee jos joku on lainannut/vastannut kirjoitukseen. :D
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 4:18 am ...
Mukava, että olet tehnyt paluun palstalle. Lassie jäi mieleen ystävällisenä asiakirjoittajana ja pohdiskelijana, vaikka emme juurikaan ole tainneet kirjoitella samoissa viestiketjuissa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 9:27 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 7:09 pm

En kuule, vaan luen:

Miksi kirjoittaisin?
Koska olet mielisairas multinikkeilijä transvestiittihomo!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin