Missä Doctor Lecter?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Missä Doctor Lecter?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Vaikka edelleen lähtökohtaisesti pidättäydynkin osallistumasta Lautamies-keskusteluihin koska riitely ja toisten haukkuminen yms. harvemmin - jos koskaan - johtaa yhtään mihinkään (ainakaan hyvään/toivottuun), niin katson, että tähän on kyllä lausuttava oma(kin) näkemykseni. Tai ainakin se, mitä näillä olemassa olevilla (olen tässä ketjussa kerrotun varassa) tiedoilla on mahdollista.

Ikävä kyllä, muistan kuinka DL joutui muutaman nimimerkin silmätikuksi jo vuonna 2011 (https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=10568) silloin allekirjoittanut puolusti DL:ä, eikä mikään ole siitä muuttunut. Niin teen nytkin, kunnes toisin todistetaan eli että DL olisi tehnyt jotain sellaista, että olisi määräämättömän mittaisen bannin "ansainnut". Toki ymmärrän, ettei yp lähde eikä voikaan/mielestäni ei edes pidä lähteä juupas-eipäs keskusteluun, mutta edelleenkään minä en ole huomannut Tohtorin rikkoneen ainakaan viesteissään mitään palstan sääntöjä. Saati siten, että määräämättömän mittainen banni olisi paikallaan. Muutenkin on kyseenalaista antaa tuomioita, jotka eivät ole julkisia ja joista ei edes ilmoiteta. Sellainen peli ei vetele esimerkiksi Suomalaisissa tuomioistuimissa. Kyllä ulkopuolisilla tulisi olla kohtuuden mukaan oikeus ja mahdollisuus saada tietää ja arvostella tuomioistuinten ratkaisuja, jotta mahdolliselta mielivallalta ja sellaisen epäillyiltä vältyttäisi.

Enemmälti voinen viitata jo aikanaan tuohon edellä mainitsemaani ketjuun kirjoittamiini kommentteihin. DL oli silloin ollen yhä edelleen ehdottomasti palstan kantavia voimia ja henkilökohtaisesti toivon, että hän saisi välit yp:n kanssa kuntoon palaten palstalle mahdollisimman pian. Useimmiten riitaan tarvitaan kuitenkin kaksi, joten käyköön tämä myös vetoomuksena ylläpidon suuntaan, että tulisivat asiassa puolitiehen vastaan. Jos tosiaan tieto bannauksestaan pitää paikkansa (minulla ei ole mitään syytä epäillä OEK:n tässä ketjussa viestissään lausumaa), niin DL ei itse pysty täällä itseään puolustamaan.

E: Lisäilty runsaasti tekstiä ja korjattu kirjoitusvirheitä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin