Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Elo 08, 2025 2:23 pm
RL11/6 kirjoitti: To Elo 07, 2025 6:38 am Tänään tuli 5 vuotta täyteen tällä sivustolla. Ehkä olisi voinut jättää nämä kirjoitukset tekemättä, mutta niin olisi monikin ihminen voinut jättää syntymättä. Olemme kuitenkin ihmisiä ja siksi haluan sanoa: ashi barai on judon perusliikkeistä paras ja Sleepy Sleepers osasi kertoa miten Janne ja mummo tulivat keskenään toimeen, kun heilui vanne!

Kiitos kaikille lukijoilleni!
Olet antanut Suomen mielisairaille äänen Minfossa sekä tullut nähdyksi ja kuulluksi häiriintyneenä kansallissosialistisena esseistinä, joka muun muassa kannattaa raiskaamisen dekriminalisointia. Lisäksi olet tarjonnut hauskimman hetken internetin historiassa: sait Incel-Muikkusen vittu oikeasti uskomaan, että olet lääkäri. :D
:D hyvä ross:D
EHKÄ SE ON.. mistä sen voi tietää.. Kuka avohoitopotilas pääsee nettiin, pitäs niiltäkin katkaista viimeiset piuhat
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 03, 2025 6:07 pm Rellu päässee taivaaseen. Perusteena se, että hän on kärsinyt eläessään tarpeeksi.

3-2 (äänestys)
Rellu ei pääse taivaseen tahi helvettiin vaan välikuolemaan :D
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 9:31 pm Rellun peruspolttoaine on syrjäytymisestään kumpuava viha. Siinä vihaisuudessa kuitenkin on kuriositeettina aistittavassa mikromunasta aiheutuvaa erityisvihaisuutta. :D
:D jep se on paha, pitäskö laittaa vaikka mr lotharille viestiä hänen🤷🏻‍♀️

RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tällä kertaa Rosita kehuu itseään NeroKattina, mikä herättää pelkästään äärimmäistä myötähäpeää. Käsittämättömän nolo ja mielisairas suoritus jälleen kerran tältä maaniselta dissosiatiivisen identiteettihäiriön omaavalta multinikkihomolta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Private dick kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 8:59 pm
Totte Svensson kirjoitti: Ke Huhti 16, 2025 6:33 pm Kyllä minun mielestäni RL11/6:n pakinat on tämän palstan parhautta...
Tämä vaan ei ole pakinafoorumi.
Lautamiehissä antaa yhteiskunnan näkyä.. Älä viitsi sentis olla nihilisti tosikko 😌🖖

NeroKatti
Neuvoja-Jack

RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 10:44 am
Private dick kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 8:59 pm
Totte Svensson kirjoitti: Ke Huhti 16, 2025 6:33 pm Kyllä minun mielestäni RL11/6:n pakinat on tämän palstan parhautta...
Tämä vaan ei ole pakinafoorumi.
Tämä on rikoksiin keskittyvä, lähinnä poliiseille ja poliisimielisille mielipuolille suunnattu, hiukan journalistinen Jehovan todistajatyyppinen sivusto. Jehovan todistajat liitty asiaan Pentti Linkolan näkökulmasta nk. Yhteisöyhteiskunnan ulkopuolinen omasta halustaan oleva väestönosa niin kuin emänsänussijat, eli mustalaiset. Kaikenlaiset juoruajat, kerskailijat ja naapurikateelliset kyylät selaavat tätä sivustoa hyvin innokkaasti. Kärjistetysti he, jotka esitellään raamatussa osioissa, joissa käsitellään sodomaa, sukurutsaa ja yleisesti Juudasmaisuutta. Abrahamilaiset uskonnot ovat oppikuntia, mutta myös vanhojen kuolemaa tekevien mummojen lohduttautumisrituaaleja, halu uskoa olleensa niin hyvä, että pääsee "taivaaseen". Omasta puolestani voisin kierrellä vanhainkodeissa, kuten poliisit kouluissa valistamassa. Kertoisin heille sen faktan, että heistä yksikään ei pääse taivaaseen, vaan helvettiin ikuiseen kadotukseen. Itsekin haluan helvettiin, koska pidän saunomisesta, mutta yksin. En ymmärrä sitä sukurutsaista tapaa, jossa koko perhe saunoo alasti yhdessä. Tuollaisen koko perheen seksirietastelun jälkeen ei ole kuin yksi järkevä asia ja se on perhesurma. Vaikka olenkin wahhabistinen kansallissosialisti, toivotan sinulle oikein hyvää Putinin isännöimää voitonpäivää, jonka kunniaksi Suomikin tänään liputtaa!
***€

Nonnih :D

NeroKatti
Neuvoja-Jack

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 22, 2025 11:23 pm
CharlesBronson kirjoitti: La Maalis 22, 2025 11:15 pm
RL11/6 kirjoitti: La Maalis 22, 2025 11:12 pm Saa nähdä millaisen apologin tuo Huulikala pitää googlaamisestaan, kun yritti esittää tuntevansa Suomen rikoslakia 😅
Kyllä siellä uuninpankolla jo aivot säkenöi.
Niissä aivoissa liikkuu, ei mitään (Kummelin Tango Vibrato). Hieman naurattaa vieläkin tämän kouluja käymättömän ja kulttuurista sekä taiteesta tietämättömän tämä kirjoitus, joka on liittynyt muuten Charles Bronsoninkin tähdittämään elokuvaan Puhelin:
Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 8:48 pm "Metsän reunassa lumisena iltana" Olen sitä mieltä, että tekotaiteellisempaa ja imelämpää paskaa on vaikea keksiä.
Varsinainen "trolli". Ei ymmärrä edes, että trollaaminen on taidetta, ei nimimerkkien tehtailua ja niillä yksinpuhelua sekä itsensä kehumista. Todellinen surkimus.
**
Rellu rikoslaki "ylilääkäri" muistitkohan sä ottaa ne lääkkeesi ihan tosi? 🤔 menee jo tosi sekavaksi, että sun "potilaasi" sankoin joukoin oikeesti rupee olla huolissaan... Vedä vaikka se välikuolema ja hillut sitten taas uudestaan, kunhan pääset niistä lepareista taas irti.. Eiks jeah?

NeroKatti
Neuvoja-Jack

RL11/6 kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:05 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 10, 2025 4:02 pm
RL11/6 kirjoitti: La Elo 09, 2025 9:12 pm

Sinähän väität minun käyttävän chatgpt:ä niin eikös nuo ole sen luomia kirjoitusvirheitä? Tiesitkö muuten, että me lääkärit kirjoitamme aika huolimattomasti ja se on meidän tavaramerkki. Miksi et muuten laittanut tuota kirjoitusohjelman tarkennusta Kostina tai Quorthonina? Eikö sinun pitänyt olla "trolli" ? Ainakin vietät kaiken aikasi täällä yksinpuhelemassa nimimerkeilläsi, mikä on yksinkertaista, mielisairasta ja äärimmäisen säälittävää. Pääsi magneettikuvaus voisi olla mielenkiintoinen, vaikka atrofia on varma löydös.
Toivoisin ainoastaan, että päätökset kirjoittaisi suomenkielinen henkilö.
Tarkoitatko minun tekemääni pakkohoitopäätöstä, jolla olet pakkohoidossa Murha.infon nettimielisairaalassa?

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Herra ylilääkäri voisi varmasti itse yrittää ottaa lepoa omin metodein.. Elikkäs koklaa vaikka kuin Himmler itse omia metodejasi itseesi :D

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
No, lähti sitten lopulta että lätisi.

Was it worth it, RL.?? Just asking. :?
X X X X X
Mysteerimikitin
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mysteerimikitin »

Suuria menetyksiä ei tapahtunut.
"There's a simple way to solve the crime problem: obey the law; punish those who do not." ~ Rush Limbaugh
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Syys 05, 2025 1:51 pm .

No ei siihen kauaa mene, kun on täällä uudella nimimerkillä
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Rescuer kirjoitti: Pe Syys 05, 2025 2:17 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Syys 05, 2025 1:51 pm .

No ei siihen kauaa mene, kun on täällä uudella nimimerkillä
Pitää paikkansa. Saattaa jo olla entuudestaan toisella nikillä täällä back uppina, mutta saman "kuuluisuuden" saavuttaminen tulee ottamaan aikansa. 8)
X X X X X
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

just hyvä nimimerkki huumoria viestit täynnä pitää vaan osata lukea.
saiko bannit sääli mut se on meidän valovoimaisten ihmisten tie yleensä palstoilta pois.
Antifa Free Palestina
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 05, 2025 2:30 pm just hyvä nimimerkki huumoria viestit täynnä pitää vaan osata lukea.
saiko bannit sääli mut se on meidän valovoimaisten ihmisten tie yleensä palstoilta pois.
Olisi kyllä ihanaa olla idiootti. Ei itse tietäisi olevansa idiootti, ja raskasta olisi vain kaikilla muilla.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Höh. Mille nyt nauran ääneen minfoa lukiessa?

*Nimimerkki RL11/6 tuomiossa on typo. Hän vapautuu jo tuota pikaa pikabanneista*tm
Vastaa Viestiin