Anna Kontula

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Axel Foley

Re: Oikeuspsykologi pitää Anna Kontulan ulostuloja seksityöstä 16-vuotiaana vastuuttomina

Viesti Kirjoittaja Bird »

Private dick kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 8:17 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 5:06 pm
Muistaaksi Musk on autistinen? Ja hänellä taisi olla joku merkillinen lisääntymistapa? Ei nyt sentään kai kloonaus, mutta ei varmaan paljoa puutu.
Hän haluaa että maailmaan tulisi lisää hänen geenejään ja sen mukaan toivottavasti samanlaisia huippuälykkäitä kuin hän.
Ja sitten vielä tutkimuksissa on todettu, että älykkyys periytyy äidiltä. :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Siirimaria
Lauri Hanhivaara

Re: Oikeuspsykologi pitää Anna Kontulan ulostuloja seksityöstä 16-vuotiaana vastuuttomina

Viesti Kirjoittaja Siirimaria »

Bird kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 8:34 pm
damfin kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 7:03 pm En minä pidä tuota seksin myymistä lopulta sen ihmeellisempänä ja pahempana kuin muutakaan työtä, loppujen lopuksi lähes kaikki teemme työksemme jotain sellaista jota emme tekisi ellei meille maksettaisi siitä, eli huoria me kaikki ollaan :mrgreen:
Eli myisitkö siis sinäkin monelle eri ihmiselle päivässä alastonta kehoasi ja seksiosaamistasi? Jollet ole korkeasti koulutettu tai muuten tosi hyvin palkattu, voin melkein lyödä vetoa, että et möisi :lol: Muutenhan jo tekisit niin, kun se on kerran Iltalehden ja prostituoitujen mukaan niin helppoa ja hyvin palkattua. :lol:
Kummallista, miten on käytävä yleiseltä tasolta yksilöön. "Myisitkö sinä..." Minäkin olen sen verran feministi (useimmat seksityöntekijät ovat naisia) että on ihan kokonaan naisen oma asia, jakaako, pihtaako tai myykö. YLEllä on hyvä podcast Horoluuri ja pokapeitto. Kannattaa kuunnella.
Bird
Axel Foley

Mörrimurri kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 10:37 pm Mutta minulla on sellainen kutina, että Elon Musk on sekaisin kuin korttipakka pokeriturnauksen aattona.
Toivottavasti ylläpito ei rankaise "chättäilystä", mutta tämä oli niin hyvin ja hauskasti sanottu, että pakko antaa siitä hyvää palautetta Mörrimurrille. :lol: Kaiken lisäksi se on todennäköisesti myös totta!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Siirimaria kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 8:46 pm Kummallista, miten on käytävä yleiseltä tasolta yksilöön. "Myisitkö sinä..." Minäkin olen sen verran feministi (useimmat seksityöntekijät ovat naisia) että on ihan kokonaan naisen oma asia, jakaako, pihtaako tai myykö. YLEllä on hyvä podcast Horoluuri ja pokapeitto. Kannattaa kuunnella.
Tervetuloa Minfoon.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Autismin vaikutuksista sen verran, että autismin kirjolla olevalla on suurempi todennäköisyys myös siihen, että seksi ei kytkeydy tunteisiin ainakaan ihan samalla tavalla kuin tavallisella ihmisellä, joten ajatuskulku "seksi on kivaa -> moni maksaa seksistä -> seksin myyminen tarkoittaa helppoa rahaa -> rupean myymään seksiä" menee sutjakkaammin pääteasemalle. Ja parhaimmillaan se voi oikeastikin olla kivaa sille, joka sitä tekee. Eri asia sitten nämä, joiden on pakko saada jostain rahaa elämiseen rai päihteisiin, eivätkä muutakaan keksi.

Itse olen omassa elämässäni huomannut ihan maksuttomissa tapauksissa, että kyllä tietynlaiset korvien välistä vähän vinksahtaneet naiset ovat huomattavasti helpompia vietellä. Mikseivät sitten olisi myös taipuvaisempia ryhtymään tienestille.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Muistaaksi Musk on autistinen? Ja hänellä taisi olla joku merkillinen lisääntymistapa? Ei nyt sentään kai kloonaus, mutta ei varmaan paljoa puutu. Jos ei kykene normaaliin, rakastavaan parisuhteeseen, niin kaippa lasten hankintakin menee vähän oudoksi touhuksi, jos on mies.
Niin...?
Elon Muskilla on tällä hetkellä 11 lasta (vuoden 2025 tietojen mukaan), neljän naisen kanssa. Kyseessä lienee keinohedelmöitys, koskapa keinohedelmöityksessä käy normaalia useammin niin, että syntyy kaksosia ja kolmosia. No, Muskin lapsista kaksosia on 2×2, ja kolmosia 1×3, joten defaulttina on keinohedelmöitys.

Syy keinohedelmöitykseen on tod näk, että Elon Muskin kivekset eivät ole koskaan laskeutuneet, joten siittiöt on otettu mikro-/nano-kirurgisin toimenpitein. Kivesten laskeutumattomuus ei estä varsinaista seksin harjoittamista, mutta spermaan, joka muodostuu eturauhasessa, ei pääse siirtymään siittiösoluja.

Useita naisia lasten äiteinä johtuu siitä, että kukaan täyspäinen nainen ei kestä liittoa Muskin kanssa. Edes Trumpin pää ei kestänyt, vaikka täyspäisyydestä voidaankin olla montaa mieltä.

P.S. Autistisuus on tämän vuosituhannen muoti-ominaisuus. Et ole mitään, jos et ole autismin kirjolla ja/tai asperger.
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Vanhoina hyvinä aikoina kansanedustajat kävi huorissa... nykyään ne myy persettä. 😣
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

damfin kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 7:03 pm En minä pidä tuota seksin myymistä lopulta sen ihmeellisempänä ja pahempana kuin muutakaan työtä, loppujen lopuksi lähes kaikki teemme työksemme jotain sellaista jota emme tekisi ellei meille maksettaisi siitä, eli huoria me kaikki ollaan :mrgreen:
Eli myisitkö siis sinäkin monelle eri ihmiselle päivässä alastonta kehoasi ja seksiosaamistasi? Jollet ole korkeasti koulutettu tai muuten tosi hyvin palkattu, voin melkein lyödä vetoa, että et möisi :lol: Muutenhan jo tekisit niin, kun se on kerran Iltalehden ja prostituoitujen mukaan niin helppoa ja hyvin palkattua. :lol:
Kyllä siihen seksin myymiseen tarvitsee jotain muutakin kuin pelkästään halun tai suostumuksen sen myymiseen, ei minulla vanhana ukkona, ja ei kyllä nuorempanakaan, ole rahkeita seksin myymiseen, vaan kukin tekee työkseen sitä mitä osaa ja mihin ne rahkeet riittää.
Se että seksin myyminen ulkonäön lisäksi vaatii myös siihen soveltuvan luonteen, ei edelleenkään minun arvomaailmassani tee siitä seksin myyjästä yhtään itseäni huonompaa tai halveksuttavaa ihmistä.
Bird
Axel Foley

damfin kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 10:21 pm
Kyllä siihen seksin myymiseen tarvitsee jotain muutakin kuin pelkästään halun tai suostumuksen sen myymiseen, ei minulla vanhana ukkona, ja ei kyllä nuorempanakaan, ole rahkeita seksin myymiseen, vaan kukin tekee työkseen sitä mitä osaa ja mihin ne rahkeet riittää.
Se että seksin myyminen ulkonäön lisäksi vaatii myös siihen soveltuvan luonteen, ei edelleenkään minun arvomaailmassani tee siitä seksin myyjästä yhtään itseäni huonompaa tai halveksuttavaa ihmistä.
Hyvä vastaus, mutta kieltämättä odotinkin juuri tota, että et itse olisi itse sitä tehnyt. Se kertoo jo tarpeeksi.

Lisäksi tämä: "kukin tekee työkseen sitä mitä osaa ja mihin ne rahkeet riittää." Ihanko siis tosiaan alleviivaat sellaista olettamusta, että näistä itseään myyvistä naisista ei muuhun olisi/ei rahkeet riittäisi?

Itse uskon, että juuri tällaisessa ilmapiirissä ko.naiset ovat kasvaneet; he eivät edes lapsuudessaan saaneet kasvattaa itseluottamustaan ilmapiirissä, jossa heihin ja heidän kehityspotentiaaliinsa olisi uskottu sekä sitä myös kunnolla tuettu.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Bird kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 11:14 pm Lisäksi tämä: "kukin tekee työkseen sitä mitä osaa ja mihin ne rahkeet riittää." Ihanko siis tosiaan alleviivaat sellaista olettamusta, että näistä itseään myyvistä naisista ei muuhun olisi/ei rahkeet riittäisi?
Tuon sinä tulkitsit täysin väärin, minähän tarkoitin sitä että kaikilla, esimerkiksi minulla, ei riitä rahkeet siihen seksin myymiseen, se että joillain naisilla kyky, ulkonäkö, kantti, eli ne rahkeet, riittää seksin myymiseen ei suinkaan tarkoita sitä etteikö heistä muuhun olisi, vaan sitä että heistä on myös sellaiseen johon meillä monella muulla ei uskallus ja rahkeet riitä.
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Villeri kirjoitti: Su Syys 07, 2025 2:45 pm Tuli Hesarin jutusta täysin sama fiilis kuin oikeuspsykologille: huoraamisesta kerrottiin kuin jostain kesätyöstä jäätelönmyyjänä. Perheellekin jätettiin keittiönpöydälle pokan tiedot kuin olisi ilmoitettu kaverin luo menemisestä yöksi. Oikeastihan tuo olisi huostaanoton paikka.

Kimmo Chakra Kiljusen olen kerran tavannut - töykeän ja vittumaisen oloinen mies. Kommenttinsa Kontulan rintojen pienentämisestä vahvistaa kuvaa.
Hesarin jutussahan Kontula kertoi myös kesätyöstään: Ei myynyt jäätelöä, vaan puhelinmyyjänä koetti tyrkyttää jotain luontokirjasarjaa. Siinä duunissa oli surkea palkka, ja moisen tyrkyttämisen eettinenkin puoli niin ja näin. Sen työn ohessa ei millään olisi ehtinyt samaan aikaan suorittaa lukio-opintoja loppuun. Ei ollut mikään kepeä juttu se duuni.

Jos ei muuten ole mitään seksiä vastaan (ja jopa tykkää siitä noin yleensä), ja sen verran omapäinen ettei ajattele että siihen pitäisi liittyä jotain romanttisia tunteita tai peräti avioliittoa, ja ehkä sen verran pöhkö että aliarvioi työn riskejä (autisteille ominaista), niin miksei mieluummin myisi oikeasti "tuotteesta" kiinnostuneelle asiakkaalle seksipalvelua kuin yrittäisi suurella työllä ja vaivalla koettaa tyrkyttää ihmisille jotakin, mitä nämä eivät halua tai tarvitse?

Ja kotonahan Kontula ei enää asunut, eli "pokan" eli asiakkaan tietoja ei jätetty perheelle. Ja tarkoitus oli varmistaa omaa turvallisuutta.

(Kiljusesta sentään ollaan melkein samaa mieltä. Yhden luentonsa olen joutunut kuuntelemaan, kuulosti olevan kovin täynnä itseään.)
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Mulle ei edelleenkään helpolla mene läpi prostituution aloittaminen alaikäisenä pelkän "autistisen logiikan" ja rahan & seikkailunhalun takia. (Mutta myönnetään, että onhan se mahdollista).
Sanotaan että autistiset ovat enemmän rehellisiä - se on yleistys ja varmaan totta, mutta kyllä moni luultavasti osaa älykkäästi olla kertomatta asioita, joita ei halua kertoa ja toisaalta esittää asiat siten, kuin näkee ok:ksi - rehellisyyden rajoilla. Jos kotona tai muualla on käynyt jotain hyvin traumaattista tai jotakin (ja ensimmäinen seksikerta mitä sekin on ollut; millä lailla lähdetty seksin tielle), mitä ei halua sanoa julkisuuteen, jotakin josta ei halua tehdä osaa elämänkertaan - vaan halutaan sanoa asiat eri, positiivisemmasta näkökulmasta käsin, mikä sekin voi pitää paikkansa - siis että osasyynä on ollut myös seikkailunhalu mutta ei kerrota ehkä ollenkaan sitä, mitä ei kerrota.

Kontulan silmät saattavat kertoa omaa tarinaansa. Mutta nämä ovat näitä, kukin näkee erilailla ja silmientulkinta ei ole pitävää... :)
Mahdollisesti näin.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tiusanen on ollut ennenkin seksuaalirikosväitteiden kohteena. Kymmenen vuotta sitten Ilta-Sanomat kertoi, että Tiusanen oli joutunut poliisin kiinniottamaksi vasemmistoliiton eduskuntaryhmän kesäkokouksen jälkeen Tampereella elokuussa 2007. Syynä oli rikosepäily.

Tappoiko toi Tiusanen itsensä?!?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Mörrimurri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Mörrimurri »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Syys 10, 2025 3:51 am Tiusanen on ollut ennenkin seksuaalirikosväitteiden kohteena. Kymmenen vuotta sitten Ilta-Sanomat kertoi, että Tiusanen oli joutunut poliisin kiinniottamaksi vasemmistoliiton eduskuntaryhmän kesäkokouksen jälkeen Tampereella elokuussa 2007. Syynä oli rikosepäily.

Tappoiko toi Tiusanen itsensä?!?
Ei. Hän kuoli 2018 sairauskohtaukseen. Ikää oli 69.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 9:46 pm
Muistaaksi Musk on autistinen? Ja hänellä taisi olla joku merkillinen lisääntymistapa? Ei nyt sentään kai kloonaus, mutta ei varmaan paljoa puutu. Jos ei kykene normaaliin, rakastavaan parisuhteeseen, niin kaippa lasten hankintakin menee vähän oudoksi touhuksi, jos on mies.
Niin...?
Elon Muskilla on tällä hetkellä 11 lasta (vuoden 2025 tietojen mukaan), neljän naisen kanssa. Kyseessä lienee keinohedelmöitys, koskapa keinohedelmöityksessä käy normaalia useammin niin, että syntyy kaksosia ja kolmosia. No, Muskin lapsista kaksosia on 2×2, ja kolmosia 1×3, joten defaulttina on keinohedelmöitys.

Syy keinohedelmöitykseen on tod näk, että Elon Muskin kivekset eivät ole koskaan laskeutuneet, joten siittiöt on otettu mikro-/nano-kirurgisin toimenpitein. Kivesten laskeutumattomuus ei estä varsinaista seksin harjoittamista, mutta spermaan, joka muodostuu eturauhasessa, ei pääse siirtymään siittiösoluja.

Useita naisia lasten äiteinä johtuu siitä, että kukaan täyspäinen nainen ei kestä liittoa Muskin kanssa. Edes Trumpin pää ei kestänyt, vaikka täyspäisyydestä voidaankin olla montaa mieltä.

P.S. Autistisuus on tämän vuosituhannen muoti-ominaisuus. Et ole mitään, jos et ole autismin kirjolla ja/tai asperger.
Ei ole tuntunut pätkääkään muodikkaalta koko elämäni aikana, jolloin olen saanut olla ivan ja pilkan kohteena milloin mistäkin asiasta sen takia etten aina kykene samaan kuin kaikki muut. Eikä tunnu edelleenkään. :roll:

Mutta oli miten oli, varsinkin entisellä nimikkeellä Asperger kulkevat ihmiset eivät ole sieltä helpoimmasta päästä luonteina. Osaa heistä kiusataan, koska ovat liian kilttejä. Mutta sitten on näitä totaalisia känkkäränkkiä, jotka, jos saavat rahaa ja valtaa, mellastavat kuin riivatut.

Vähemmän rahakkaat sitten tyytyvät vain olemaan perin omintakeisia. Varmaan Kontulakin ymmärsi lähisukulaisten parisuhteita puolustaessaan ettei se nyt ihan joka iikan pirtaan niin vaan sovi. Vai seksin harrastamistako hän puolusti? En muista enää.

- Olen muuten huomannut että sellainenkin muoti-ilmiö on, että kuuluu väittää ihmisten päävikaisuuksia muoti-ilmiöksi...
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin