No, sain muuta kautta tämän jutun pääepäillyn nimen selville.
Hän on: Joni Pekka Tapani Huhdanmäki s. 3.9.1987
Mikä homma? Liittyykö kaasalaisen heka tähän?
Onko tuttavia kun noin naurattaa, vai onko ihan aasi FB-profiileissa?
Todellakin kiinnostaa ja nyt vain niitä nimiä esiin, Oikeus Ennen Kaikkea hommasikin jo päätekijän nimen omia reittejään pitkin.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
Mikä Joni?Dunlop kirjoitti: To Syys 25, 2025 3:52 pmTodellakin kiinnostaa ja nyt vain niitä nimiä esiin, Oikeus Ennen Kaikkea hommasikin jo päätekijän nimen omia reittejään pitkin.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
Onko tämä vangitsemiskäsittely ollut julkinen kun törkeä raiskauskin kyseessä? Itse en lain kiemuroita noin hyvin tunne.
Kahden muunkin tekijän nimet vaan esille jos joku niitä tietää, tulevat ilmi kumminkin myöhemmin!
Onko kenties sama mies mukana joka ollut Jonin kanssa 2021 keississä?
Monta kysymystä auki.
Ethän tee enää ristikoita.Amandalooni kirjoitti: To Syys 25, 2025 4:13 pm Mikä Joni?
Tääl o huonompii vihjeit ku SK:n ristikoissa.
Edellisellä sivulla ja ylhäällä päätekijän nimi kyllä.Amandalooni kirjoitti: To Syys 25, 2025 4:13 pmMikä Joni?Dunlop kirjoitti: To Syys 25, 2025 3:52 pmTodellakin kiinnostaa ja nyt vain niitä nimiä esiin, Oikeus Ennen Kaikkea hommasikin jo päätekijän nimen omia reittejään pitkin.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
Onko tämä vangitsemiskäsittely ollut julkinen kun törkeä raiskauskin kyseessä? Itse en lain kiemuroita noin hyvin tunne.
Kahden muunkin tekijän nimet vaan esille jos joku niitä tietää, tulevat ilmi kumminkin myöhemmin!
Onko kenties sama mies mukana joka ollut Jonin kanssa 2021 keississä?
Monta kysymystä auki.
Tääl o huonompii vihjeit ku SK:n ristikoissa.
"Sisältö ei ole käytettävissä tällä hetkelläOikeus ennen kaikkea kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 9:24 am No, tässäpä noiden kahden muun epäiltynä vangitun nimet:
Terno Järvi
Ville Laihanen
https://www.facebook.com/mokukkis
Varmaan ku Porista ni ei ketään kiinnosta.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
kuvat hemmoista olisi kiva lisä tänne, mutta joku FB-linkki ei ainakaan minulla toimi, kun en ole käyttäjä.TrueCrime03 kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 11:28 amVarmaan ku Porista ni ei ketään kiinnosta.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
Raitio ja Markkula ym pellet nussii toisiaan![]()
Laita nimet alle ni laitan kuvatMatti Ja Maija kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 11:32 amkuvat hemmoista olisi kiva lisä tänne, mutta joku FB-linkki ei ainakaan minulla toimi, kun en ole käyttäjä.TrueCrime03 kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 11:28 amVarmaan ku Porista ni ei ketään kiinnosta.Xbb15 kirjoitti: To Syys 25, 2025 10:38 am Eikö tästä tiedetä mitään, vai eikö juttu kiinnosta ketään?
Raitio ja Markkula ym pellet nussii toisiaan![]()