Eli itse asiaan et sinä imbesille osaa sanoa mitään. Vituttaako?jamikki kirjoitti:Voisikohan miettiä, että markjan sairaanhoitajana (amk) olisi kannattanut kuunnella sitä suomen kielen ja kirjallisuuden FM:a, että olisi oppinut edes auttavasti referoimaan ja käyttämään lähdekritiikkiä. Kirjallisen viestinnän lisäksi muidenkin viestintätaitojen opiskeleminen ei olisi ollut pahasta, ellei sitten oman elämänsä huippupoliitikon mielestä kypsä argumentointi ole nimenomaisesti tätä hirttoköysidebiili-linjaa.markja kirjoitti: Tietysti, mitäs opiskelevat "akateemisesti" naistutkijoiksi, suomen kielen ja kirjallisuuden osaajiksi ja muuksi hömppäpaskaksi, eivätkä vaikkapa rakennusmiehiksi, hitsareiksi jne. oikeisiin töihin kuten miehet.
Markja vs. naiset
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
- Juliet Jones
- Axel Foley
Tätä asiaa olen itse miettinyt siltä kannalta, että mitä jos joku meistä olisi niin herkässä tilassa, että nuo markjan jatkuvat inhottavat heitot todella saisivat aikaan sen, että joku itsensä "kiikkuun vetäisi"? Voisi ihan hyvällä syyllä kysellä, kuinka paljon tuollaiset typeryydet vaikuttaisivat sellaiseen ihmiseen, joka jo valmiiksi keikkuu "kuilun partaalla".vandt kirjoitti:Ai nämä?markja kirjoitti:Yhyhyhyhyhyy. Vedä ittes sinäkin kuule kiikkuun itkupilli ja lue ne foorumin ohjeet.vandt kirjoitti:Niinpä. Ei kai lautamiehissäkään mitä tahansa saa kirjoittaa.
*17 §* Keskustelu ylläpidosta, moderoinnista ja rangaistuksista
on sallittua Lautamiehissä. Myös muille kuittailut sallitaan tässä osiossa.
Täällä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta terve järki käteen.
Ylilyönneistä rangaistaan täälläkin.
Markja, minä todella toivon, että paneudut nyt asiaan oikein kunnolla ja opettelet kommunikoimaan toisten ihmisten kanssa normaalilla, hyväksyttävällä tavalla mielipide- eroista huolimatta.
Ja jos sinä niin kovasti haluat tuoda oman kantasi jostakin asiasta esille, niin inttämisen sijaan etsi ihan kunnolliset todisteet.
Hyvä pointti... ja siksi sitä toivookin, ettei kukaan vastaa Markjalle samanlaisilla kommenteilla... poika kun ei tunnu olevan täysin tasapainossa, niin eihän sitä tiedä, mitä tapahtuisiTätä asiaa olen itse miettinyt siltä kannalta, että mitä jos joku meistä olisi niin herkässä tilassa, että nuo markjan jatkuvat inhottavat heitot todella saisivat aikaan sen, että joku itsensä "kiikkuun vetäisi"? Voisi ihan hyvällä syyllä kysellä, kuinka paljon tuollaiset typeryydet vaikuttaisivat sellaiseen ihmiseen, joka jo valmiiksi keikkuu "kuilun partaalla".
Eipä silti, herättää tämä ketju monenlaisia kysymyksiä. Kuten esimerkiksi sen, että löytyykö naista, joka valitsee rikkaan miehen sijasta kypsymättömän, vuorovaikutteiseen kommunikaatioon kykenemättömän itseään älykkäänä pitävän narsistisen ääliön. Siis jos sellainen jostain kolosta vastaan ryömisi...
Mutta tämä ihan vaan tällaisena offtopic-pohdintana.
-
turakainen
- Poliisikoira Rex
ElBuitre kirjoitti:Hyvä pointti... ja siksi sitä toivookin, ettei kukaan vastaa Markjalle samanlaisilla kommenteilla... poika kun ei tunnu olevan täysin tasapainossa, niin eihän sitä tiedä, mitä tapahtuisiTätä asiaa olen itse miettinyt siltä kannalta, että mitä jos joku meistä olisi niin herkässä tilassa, että nuo markjan jatkuvat inhottavat heitot todella saisivat aikaan sen, että joku itsensä "kiikkuun vetäisi"? Voisi ihan hyvällä syyllä kysellä, kuinka paljon tuollaiset typeryydet vaikuttaisivat sellaiseen ihmiseen, joka jo valmiiksi keikkuu "kuilun partaalla".Mutta hoitoon hakeutumista kai voi sentään toivoa?
Eipä silti, herättää tämä ketju monenlaisia kysymyksiä. Kuten esimerkiksi sen, että löytyykö naista, joka valitsee rikkaan miehen sijasta kypsymättömän, vuorovaikutteiseen kommunikaatioon kykenemättömän itseään älykkäänä pitävän narsistisen ääliön. Siis jos sellainen jostain kolosta vastaan ryömisi...
Mutta tämä ihan vaan tällaisena offtopic-pohdintana.
No jis joku turun suunnalta sitten vetää itsensä jojoon nettikirjoittelun takia niin entäs sitten se on hänen oma ongelmansa ei meidän muiden, vai mitä? marja kylläitse valitsee keskustelun tason joten ei meidän muiden tarvi olla sen kohteliaampia kun kyseinen herra turun suunnalta
Ja tuo kysymys huoliiko joku nainan tuomoisen kun kuvailit ninn ...jokainen tehköön omat johtopäätökset heitän tähän jatkoksi kysymyksen nais kirjoittajille miksi ottaisit tai et ottaisi markjaa puolisoksi
Ja samallahanvoisimme alkaa etsiä marjalle sitä epätoivoista elämäänsä kyllästynyttä naista joka hänet huolisi teemalla idiootille morsian
No mä nyt en ole kuilun partaalla mutta mietin tätä samaa asiaa silloin kun aloitin sen eikö markjan voisi poistaa palstalta-ketjun. Olin ja olen edelleen aidosti järkyttynyt markjan tavasta kehottaa muita vetämään itseään kiikkuun. Lisäksi tuo tuollainen imbesilliksi ja hyödyttömäksi haukkuminen voi hyvinkin OIKEASTI aiheuttaa jollekin itsetuhoisten ajatusten lisääntymistä. Se tuntuu kuitenkin hyvin henkilökohtaiselta kun markja haukkuu hyödyttömäksi imbesilliksi ja kehottaa tappamaan itsensä. Vakavan miettimisen paikka olisi tässä, että onko tuollainen sallittua vai ei.Tätä asiaa olen itse miettinyt siltä kannalta, että mitä jos joku meistä olisi niin herkässä tilassa, että nuo markjan jatkuvat inhottavat heitot todella saisivat aikaan sen, että joku itsensä "kiikkuun vetäisi"? Voisi ihan hyvällä syyllä kysellä, kuinka paljon tuollaiset typeryydet vaikuttaisivat sellaiseen ihmiseen, joka jo valmiiksi keikkuu "kuilun partaalla".
En ottaisi koska narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan miehen puolisona ei voi muuta saada kun kurjuutta ja kärsimystäheitän tähän jatkoksi kysymyksen nais kirjoittajille miksi ottaisit tai et ottaisi markjaa puolisoksi
Jos nyt sallitaan pieni huumoripläjäys kuitenkin aiheeseen liittyen, tässä kaksi maailman parasta sketsiä siitä miten naiset valitsevat aviomiehen ja miten heidän tulee elää:
http://www.youtube.com/watch?v=WLgzxk7Rd-Q
http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I
http://www.youtube.com/watch?v=WLgzxk7Rd-Q
http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mitä jos joku mies alkaa itsetuhoiseksi sinun armeijamyönteisyytesi takia? Olet niin kovasti sitä mieltä armeijan miehisyyttä korostavana tekijänä ja olet kertonut, että tiukkoja keskusteluja käytäisiin jos tuntemasi mies valitsisi siviilipalveluksen. Markja haukkuu toisia imbesilleiksi, mutta sinä kyseenalaistat miehisyyden jonkun armeijan perusteella, eikö se voi olla myös erittäin loukkaavaa, jos joku siviilipalvelusmies lukee tätä ketjua? Edelleen heitän ilmoille Vandtin ja hänen äitiytensä, jonka kyseenalaistit hänen mielipiteidensä takia.ketsku kirjoitti:
No mä nyt en ole kuilun partaalla mutta mietin tätä samaa asiaa silloin kun aloitin sen eikö markjan voisi poistaa palstalta-ketjun. Olin ja olen edelleen aidosti järkyttynyt markjan tavasta kehottaa muita vetämään itseään kiikkuun. Lisäksi tuo tuollainen imbesilliksi ja hyödyttömäksi haukkuminen voi hyvinkin OIKEASTI aiheuttaa jollekin itsetuhoisten ajatusten lisääntymistä. Se tuntuu kuitenkin hyvin henkilökohtaiselta kun markja haukkuu hyödyttömäksi imbesilliksi ja kehottaa tappamaan itsensä. Vakavan miettimisen paikka olisi tässä, että onko tuollainen sallittua vai ei.
Osaat kyllä kritisoida ja syyllistää muita, mutta et käsittääkseni ole ymmärtänyt, että jotkut sinun mielipiteesi saattavat loukata herkkiä mieliä.
-
Porin
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Armeija-asiassa markja on ainakin ollut oikeassa, jos nyt mietitään oikein tarkasti tasa-arvoa. Mielipiteitä voi olla monta, että kuuluuko miehen käydä armeija, mutta tasa-arvoinen asema ei ole kyseessä silloin, kun toisella sukupuolella on vain velvollisuus johonkin asiaan.Porin kirjoitti:Onko Marja koskaan vastannut asiallisesti tai edes ollut oikeassa?
Ei tule mieleen keskustelua missä se kalju homo olisi tiennyt aiheeesta paljoakaan.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Tämähän oli aivan valtavan hyvää huumoria, kiitokset sinulle, sorsake!sorsake kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I
- Juliet Jones
- Axel Foley
Minusta tuntuu, että ylilyöntejä meille kaikille tulee jossakin asiassa, tai useimmille ainakin. Uskon myös ketskun ymmärtävän omansa. Sitäpaitsi hän ei riitele ja rähjää ihan vain periaatteesta täällä kaikkien kanssa, kuten markja. Siinä vaiheessa kun ketsku alkaa olla "heikoilla", hän kaivaa perustelut esiin tai myöntää olleensa väärässä. Markja ei tee kumpaakaan, vaan aloittaa haukkumisen ja kehottaa suutuspäissään toisia jopa itsemurhaan. Ei näistä kahdesta persoonasta voi mitenkään samanlaista arviota antaa.loneliness kirjoitti:
Mitä jos joku mies alkaa itsetuhoiseksi sinun armeijamyönteisyytesi takia? Olet niin kovasti sitä mieltä armeijan miehisyyttä korostavana tekijänä ja olet kertonut, että tiukkoja keskusteluja käytäisiin jos tuntemasi mies valitsisi siviilipalveluksen. Markja haukkuu toisia imbesilleiksi, mutta sinä kyseenalaistat miehisyyden jonkun armeijan perusteella, eikö se voi olla myös erittäin loukkaavaa, jos joku siviilipalvelusmies lukee tätä ketjua? Edelleen heitän ilmoille Vandtin ja hänen äitiytensä, jonka kyseenalaistit hänen mielipiteidensä takia.
Osaat kyllä kritisoida ja syyllistää muita, mutta et käsittääkseni ole ymmärtänyt, että jotkut sinun mielipiteesi saattavat loukata herkkiä mieliä.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kehottaminen itsemurhaan on tosiaan radikaalia, mutta pääasiassa markjan herjat ovat tyyliä "vitun idiootti, et tajua yhtään mitään". Ketskun herjat ovat hienovaraisempia, mutta idealtaan paljon henkilökohtaisempia, esim. juuri annetaan kuva, että armeijan käynyt on kunnon mies, sivari on nössö kitisijä, joka ei tartu aseeseen. En tiedä muistatko ketsku vs vandt-episodia, jossa ketsku kyseenalaisti vandtin äitiyden hänen armeijanäkemyksiensä perusteella. En pidä markjan herjoja ketskun vastaavia pahempana kokonaisuudessaan. Tyyli on markjalla radikaalimpi, mutta ketskun herjat ovat paljon henkilökohtaisempia ja näin minun mielestäni jopa astetta pahempia.Juliet Jones kirjoitti:
Minusta tuntuu, että ylilyöntejä meille kaikille tulee jossakin asiassa, tai useimmille ainakin. Uskon myös ketskun ymmärtävän omansa. Sitäpaitsi hän ei riitele ja rähjää ihan vain periaatteesta täällä kaikkien kanssa, kuten markja. Siinä vaiheessa kun ketsku alkaa olla "heikoilla", hän kaivaa perustelut esiin tai myöntää olleensa väärässä. Markja ei tee kumpaakaan, vaan aloittaa haukkumisen ja kehottaa suutuspäissään toisia jopa itsemurhaan. Ei näistä kahdesta persoonasta voi mitenkään samanlaista arviota antaa.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Kyllä minä muistan, enkä pitänyt siitä tyylistä, jota ketsku ko. asiassa käytti. Siksi ilmaisin myös itse vandt:ille asiasta ajatukseni. Kuten todettu, ketsku ei hämmennä jatkuvasti, suunnilleen joka ketjussa ja kaikkien kanssa. Loukkaavasti on varmasti kirjoittanut, mutta ei ole mennyt lähellekään niin pitkälle kuin markja. Minunkin mielipiteeni voivat loukata jotakin toista, sen ymmärrän.loneliness kirjoitti:
Kehottaminen itsemurhaan on tosiaan radikaalia, mutta pääasiassa markjan herjat ovat tyyliä "vitun idiootti, et tajua yhtään mitään". Ketskun herjat ovat hienovaraisempia, mutta idealtaan paljon henkilökohtaisempia, esim. juuri annetaan kuva, että armeijan käynyt on kunnon mies, sivari on nössö kitisijä, joka ei tartu aseeseen. En tiedä muistatko ketsku vs vandt-episodia, jossa ketsku kyseenalaisti vandtin äitiyden hänen armeijanäkemyksiensä perusteella. En pidä markjan herjoja ketskun vastaavia pahempana kokonaisuudessaan. Tyyli on markjalla radikaalimpi, mutta ketskun herjat ovat paljon henkilökohtaisempia ja näin minun mielestäni jopa astetta pahempia.
Ketsku ei mielestäni härnää täällä ketään provosointitarkoituksessa. Minusta hän osaa joustaakin, hänellä on huumorintajua, eikä hän tarvitse painokkaampaankaan ilmaisuun muuta kuin perustelut tai todisteita.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ketsku ei hämmennäkään joka ketjussa, mutta markja on myös itse oman tyylinsä vankina ehkä lähes jokaisen hampaissa, vaikka hän kirjoittaisi asiaakin ja asiallisesti. Siinä on vaikea pysyä tyynenä, kun jatkuvasti tartutaan pienimpäänkin mahdollisuuteen iskeä jos markjalla on joku epäloogisuus tekstissä. Ketskuun ei tartuta läheskään yhtä tiukasti, eikä hän ole monien vihaama kuten markja on.Juliet Jones kirjoitti:
Kyllä minä muistan, enkä pitänyt siitä tyylistä, jota ketsku ko. asiassa käytti. Siksi ilmaisin myös itse vandt:ille asiasta ajatukseni. Kuten todettu, ketsku ei hämmennä jatkuvasti, suunnilleen joka ketjussa ja kaikkien kanssa. Loukkaavasti on varmasti kirjoittanut, mutta ei ole mennyt lähellekään niin pitkälle kuin markja. Minunkin mielipiteeni voivat loukata jotakin toista, sen ymmärrän.
Ketsku ei mielestäni härnää täällä ketään provosointitarkoituksessa. Minusta hän osaa joustaakin, hänellä on huumorintajua, eikä hän tarvitse painokkaampaankaan ilmaisuun muuta kuin perustelut tai todisteita.
Ehkä ketsku ei härnää provotarkoituksessa tahallaan...en oikein tiedä. Hänellä on vain vanhanaikainen mies- ja naiskuva, jotka hänessä ovat niin syvällä, että aiheuttavat hämmennystä ihmisissä. Hänen kirjoituksiaan lukiessaan ei usein voi uskoa, että hän elää 2000-luvulla. Hänen yltiöfeministinen linjansa saa aikaan sellaisen vaikutelman, ettei hänen tavoitteensa ole tasa-arvo, vaan päinvastoin naisten ylivalta. Hänen maailmassaan myös nainen on lähes poikkeuksetta uhri, eikä hän minun näkemykseni mukaan oikein ymmärrä naisten potentiaalista pahuutta.