Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

WalkingDisaster kirjoitti: To Marras 06, 2025 12:32 am Puhut sentään Suomen toiseksi korkeimmasta virkamiehestä
Meillä on erilainen näkemys viroista ja arvojärjestyksistä. Omasta näkemyksestäni voin sanoa, että minun näkemykseni mukaisesti korkein tällä hetkellä oleva virkamies on herra ikuinen puolustusministeri Taisto Tähkämaa, joka on taistellut sitten ihan oikeasti sodassa jalkavärykmentti 35:n riveissä. Hänestä seuraavana tulee tietenkin suomalaisen terveellisen elämäntavan, humanismin ja hiilineutraalin liikkumisen yliemiiri ja suomalaisen terveydenhuollon ylijumala Osmo Soininvaara. Kolmantena Hannu Lauerma, ja sen jälkeen pitkä lista jo nyttemmin edesmenneitä lääkäreitä, joiden kärjessä loistaa Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Lääkäri on ainoa eliittiammatti, jos ydinasefyysikkoja ei lasketa mukaan, joissa heissäkin kärkinimiä mainitakseni, jotka sinun peltohiiren aivoille jätän nyt kuitenkin mainitsenatta. Poliitikko jää aina kauas taakse lääkäristä, mutta jos poliitikon siviilivirka on lääkäri, kuten Aki Lindénillä, on hänet pakko mainita hänen korkean arvonsa vuoksi näissä yhteiskunnallisissa näkemyksissäni.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Huomaa että on perjantai, on aina yhtä huvittavaa kun Hame-Jesse peukkupäissään alkaa uhoamaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Rescuer kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 11:02 pm Huomaa että on perjantai, on aina yhtä huvittavaa kun Hame-Jesse peukkupäissään alkaa uhoamaan.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mistähän johtuu, että sinun pitää mainita nimimerkkini lähes yhtä usein kuin jankuttaa myös DID-potilas, jonka sukkanukkeja foorumilla ovat mm. "Kosti", "Ross Sullivan", "Korpisoturi", "Cohle", "Gary Francis Poste", "Lionel Hutz" ja todennäköisesti myös "Quorthon" ja monta monta muuta...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Rescuer
Watson itse

JasseHames kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 11:22 pm
Rescuer kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 11:02 pm Huomaa että on perjantai, on aina yhtä huvittavaa kun Hame-Jesse peukkupäissään alkaa uhoamaan.

Mistähän johtuu, että sinun pitää mainita nimimerkkini lähes yhtä usein kuin jankuttaa myös DID-potilas, jonka sukkanukkeja foorumilla ovat mm. "Kosti", "Ross Sullivan", "Korpisoturi", "Cohle", "Gary Francis Poste", "Lionel Hutz" ja todennäköisesti myös "Quorthon" ja monta monta muuta...
Koska huumeidenkäytön aiheuttamassa psykoosissasi jatkuvasti väität minun olevan joku muu.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 11:22 pm

Pääsi sisällä asun, mutta vuokraa en maksa.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

"Kosti" ilmestyy heti raivoamaan sukkanukeillaan, yleensä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukkina (= "Ross Sullivan" -sivupersoona), kun kirjoitan yhdenkin viestin foorumille.

"Kosti" kannattaisiko sinun hakeutua dissosiatiivisen identiteettihäiriösi kanssa asianmukaiseen hoitoon. Tuo on niin mielettömän vakava mielisairaus, ettei se parane ainakaan leikkimällä tällä foorumilla hopeaselkäurosgorillaa.

"Kosti" sinut on helppo tunnistaa, vaikka käyttäisit mitä tahansa sukkanukkeasi/sivupersoonaasi. Ensinnäkin EP-sivupersoonasi ("Quorthonia" ja "Lionel Hutzia" taitavat/taisivat käyttää enimmäkseen ANP-sivupersoonasi) ovat silmiinpistävän persoonallisuushäiriöisiä, erityisesti narsistisia pitämällä kaikkia muita itseäsi paljon tyhmempinä. Näinhän tuskin on... Toisekseen sivupersoonasi ovat todella lapsellisia ja patologisen vahvistusharhaisia. Ja melko nopeasti alat raivoamaan, kun ehkä jollakin alitajuisella tasolla tajuat olevasi väärässä tai logiikkasi ontuvan (tämäkin on hyvin lapsellinen defenssi).

En edes viitsi tässä kertoa kaikkia tuntomerkkejäsi, mutta tarvittaessa aloitetaan aiheesta vaikka uusi ketju ison naamakuvasi kanssa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

Ira Stub kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 7:29 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 7:10 pm Äläs nyt kuule. Suomi-neitohan sai lahjaksi hienon mustan nahkasohvan. Eihän sitä saa epäkohteliaasti heittää pois, vaikka se onkin täynnä luteita.
Ja siinä haisevalla ludesohvalla haluaa enää istua pienen pieni vähemmistö suomalaisista. Se on paras asia tässä.
Ilmeisesti sitä parempaa ketjunpaskomista edustaa, kun moderaattorit eivät puutu, vaikka viestit ilmiannettu jo kolmatta kertaa :roll: :wink:
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

SuoMiko kirjoitti: La Marras 08, 2025 3:05 pm
Ira Stub kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 7:29 pm

Ja siinä haisevalla ludesohvalla haluaa enää istua pienen pieni vähemmistö suomalaisista. Se on paras asia tässä.
Ilmeisesti sitä parempaa ketjunpaskomista edustaa, kun moderaattorit eivät puutu, vaikka viestit ilmiannettu jo kolmatta kertaa :roll: :wink:
Hehhh... tuo on kyllä silkkaa höpinää. Vanhana vasikkana tiedät kyllä, että ilmiantoja otetaan vastaan vain kerran per viesti. Eli sun 3× = :D
X X X X X
Rescuer
Watson itse

^
Ei voi vasikoida uudestaan, jos ylläpito ei ole vasikointia vielä käsitellyt. Mutta ilmeisesti sen jälkeen kun ylläpito on raportin sulkenut, voi vasikoida uudestaan ja putsari on taas kiimassa hakannut vasikkanappia kun joku on hänet jauhottanut.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Joku minfon miehenpuolikas puolustaa itseään Lohjan vauvamurhan ketjussa:
SuoMiko kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 12:32 pm
Oon ihan suomalainen tosimies, sekä lihansyöjä ja 100% hetero"
Ai helvetti :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Brontosaurus
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Brontosaurus »

Georgie Davis kirjoitti: To Marras 13, 2025 4:35 pm
Vassujen epätoivoa.
Onneksi kaatuva, häviävä ihmisryhmä.
Olisi mielenkiintoista tietää näiden palstalla oikeistolaisina esiintyvien putinistien sosioekonominen asema :D . Ammatti ja tulotaso.
Rescuer
Watson itse

Olisi mielenkiintoista tietää palstalla usealla nimimerkillä esiintyvän, jokaista erimieltä olevaa ja kirjoittajan disformaatiota oikaisevaa putinistiksi nimittävän trollin sosioekonominen asema. Ammatti ja tulotaso.
Brontosaurus
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Brontosaurus »

Rescuer kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:14 pm Olisi mielenkiintoista tietää palstalla usealla nimimerkillä esiintyvän, jokaista erimieltä olevaa ja kirjoittajan disformaatiota oikaisevaa putinistiksi nimittävän trollin sosioekonominen asema. Ammatti ja tulotaso.
Jos minua tarkoitat, niin missä niitä minun viestejäni on oikaistu disinformaatiosta? Minä ehdin ensin, joten odotellaan nyt niitä putinistien tietoja ensin,sinä voisit aloittaa.
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Brontosaurus kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:05 pm
Georgie Davis kirjoitti: To Marras 13, 2025 4:35 pm
Vassujen epätoivoa.
Onneksi kaatuva, häviävä ihmisryhmä.
Olisi mielenkiintoista tietää näiden palstalla oikeistolaisina esiintyvien putinistien sosioekonominen asema :D . Ammatti ja tulotaso.
Vasemmistolaisuus on mielisairaus.
Hakeudu hoitoon asap.
Rescuer
Watson itse

Brontosaurus kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:37 pm
Rescuer kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:14 pm Olisi mielenkiintoista tietää palstalla usealla nimimerkillä esiintyvän, jokaista erimieltä olevaa ja kirjoittajan disformaatiota oikaisevaa putinistiksi nimittävän trollin sosioekonominen asema. Ammatti ja tulotaso.
Jos minua tarkoitat, niin missä niitä minun viestejäni on oikaistu disinformaatiosta? Minä ehdin ensin, joten odotellaan nyt niitä putinistien tietoja ensin,sinä voisit aloittaa.
Et siis edes kiellä multinikkeilyäsi ja trollailuasi?
Ja heti olet nimittelemässä putinistiksi, Pietaristako sait sellaiset ohjeet?
Vastaa Viestiin