Olettekohan te nyt aivan sataprosenttisella varmuudella tunnistaneet veitsen omaksenne vaiko teillä on vain tuntu?mikkihirmu kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:36 pm Tämä juttu ei tule pelkillä uskomuksilla eikä olettamuksilla koskaan selviämään .
Pitää olla jotakin konkreettista ,kuten tutkintaa johtava Töyräs on ilmoittanut
Mitään muuta sellaista ei ole miltään taholta esitetty,joka olisi yhtä vakuuttavaa
mitä olen tälläkin sivustolla usempaan otteeseen yrittänyt selvittää.
Vaikuttaa vain siltä että aika alkaa olemaan kortilla ja kohta pian ollaan tilanteessa jolloin
on nostettava kädet pystyyn kun ei sitä konkreettista asiaa haluta nostaa pöydälle.
Olen viimeksi ihan muutama päivä sitten kirjoittanut jälleen Olli Töyräälle ja kertonut
että olen edelleen vielä halukas tulla tunnistamaan se ainut konkreettinen esine ,jonka nimeä en
nyt enää viitsi kirjoittaa ,koska uskon sen olevan täällä päätänsä seinään hakkaavien kansalaisten tiedossa.
Jos jollakin muulla tänne kirjoittavalla olisi jotakin muuta esittää kuin pelkkää joutavaa huuhaata,
niin tämä juttu olisi ratkaistu vuosia sitten , mutta kun ei ole.
Toivottavasti KRP;ssa ymmärrys löytyy ,eikä älyttömyyksien tutkimiseen haaskata arvokasta aikaa.
Täällä minfossakin ja netistä köytyy kuvia jotka on otettu lähietäisyydellä kahvastakin ja terä on teroitettu, jos oikein olen käsittänyt, niin puikkoteroittimella, ei siis liippakivellä ja joka on yleisin vain autotalliharrastelijalla.
Ammattilainen ja paljon kalastava teroittaa fileerausveitsen puikkoteroittimella.