"Hyvästi lapset. Onneksi".Jaguaari2 kirjoitti: Ma Helmi 09, 2026 10:18 pmEiköhän sakon uhalla joutunut tulemaan. Syyllinen on. Nyt jännätään koska jää nalkkiin, hyvästi lapset. Onneksi.Niks kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 4:45 pmSyytettyhän on nykyään ”kunnostautunut”, käy töissä ja elää kaksin lapsen kanssa. Viihteelläkään ei tietääkseni käy joka viikonloppu.matlockb kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 1:12 pm Minun on kyllä pakko antaa tässä tapauksessa pisteet syytetylle - hänen todennäköistä rikostaan mitenkään vähättelemättä tai puolustelematta - siitä, että hän kuitenkin saapui vastaamaan syytteeseen käytännössä vapaaehtoisesti.
Ottaen huomioon syytteen vakavuus ja syytetyn elintavat, ei ole niin sanottua, että mielessä on ensimmäisenä oikeudenkäyntiin saapuminen, jossa häntä uhkaa kuitenkin lähes 14 vuoden takaisista tapahtumista vähintään 8 vuoden vankeusrangaistus. Toki se on omien tekojen seurausta, mutta kuitenkin.
Itse en yllättyny että hän saapui vakuuttelemaan syyttömyyttään, mitä henk.koht rohkenen epäillä vahvasti.
Harmittaa kyllä vietävästä että käsittely siirtyi noinkin pitkälle.
P.S. En olis tunnistanu syytettyä kuvasta vaatteiden perusteella jos en tietäisi kuka kuvassa ja syytettynä on.
Joko tästä nyt tuli ETPK julkiseksi vai siirtyykö senkin julkistus käsittelyn kanssa?
Millä perusteella sanot näin? Emmi on hyvä äiti ja lapselle iso trauma, jos äiti vankilaan lähtee pitkäksi aikaa.
Emmi on vuosia elänyt normaalia elämää ja olen surullinen kyllä, jos tuomio tulee.