sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
-
De Klepperman
- Remington Steele
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
"Sitkeästi ainakin jaksaa lapio sössöttää, ettei ole lainkaan tietoinen kuka sikakoira on/oli. Samat jutut samoilla autenttisilla kirjoitusvirheillä. Ja samat helvetin linkit. When it walks like a duck."
Sikakoira /Rikkalapio-kombinaatiosta voi todellakin esittää seuraavan kysymyksen.
Isästä äitiin 30 miljoonaa siittiötä ja tuon hikisen homman lopputulemana on älyllisin olento nimeltä Sikakoira/Rikkalapio?
Sikakoira /Rikkalapio-kombinaatiosta voi todellakin esittää seuraavan kysymyksen.
Isästä äitiin 30 miljoonaa siittiötä ja tuon hikisen homman lopputulemana on älyllisin olento nimeltä Sikakoira/Rikkalapio?
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
sikalapio otti nyt viikon hengähdystauon. Saa siis rauhassa keräillä uusia peppuloordin paskalinkkejä varastoon. Ja öisin pelätä niitä vainoavia viranomaisia.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Eiköhän viikon aikana väsää taas kuinka ja monennen uuden nikin ja yritä sillä. On sillä niin kova halu ollut tähänkin asti olla väärässä ja niin paha mt ongelma että ei se viikossa parane saati tule järkiinsä.
Ei välttämättä, saattoi ottaa lepotauon ihan mielellään kun oli tullut muutamassa aiheessa taas kunnolla jauhotetuksi, esimerkiksi väitteensä siitä että Ukrainassa ei ole laissa estettä presidentin vaalien järjestämiselle, ja selittely siitä että starlink estot ei aiheuta ongelmia.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Helmi 13, 2026 12:50 pm Eiköhän viikon aikana väsää taas kuinka ja monennen uuden nikin ja yritä sillä. On sillä niin kova halu ollut tähänkin asti olla väärässä ja niin paha mt ongelma että ei se viikossa parane saati tule järkiinsä.
Nyt on sitten bannin jälkeen mukava palata uusien aiheiden kera ja unohtaa nuo ikävät takaiskut.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Totta, sikiksellä on hyvä historia siitä ja monesti ennenkin mennyt muki nurin kun ei selityksiä löydä ja nyt vielä starlink ja Ukrainakin etenee pitkästä aikaa. Siinähän sitä on jo kourallinen liikaa sikikselle, eihän se koskaan keskustele mutta jo tuokin on ollut perinteisesti liikaa. Noh, katsotaan ja toivotaan. Ketjuissakin on jopa keskusteluakin viikon päivät kun syöpä on kemoterapiassa.damfin kirjoitti: La Helmi 14, 2026 9:30 amEi välttämättä, saattoi ottaa lepotauon ihan mielellään kun oli tullut muutamassa aiheessa taas kunnolla jauhotetuksi, esimerkiksi väitteensä siitä että Ukrainassa ei ole laissa estettä presidentin vaalien järjestämiselle, ja selittely siitä että starlink estot ei aiheuta ongelmia.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Helmi 13, 2026 12:50 pm Eiköhän viikon aikana väsää taas kuinka ja monennen uuden nikin ja yritä sillä. On sillä niin kova halu ollut tähänkin asti olla väärässä ja niin paha mt ongelma että ei se viikossa parane saati tule järkiinsä.
Nyt on sitten bannin jälkeen mukava palata uusien aiheiden kera ja unohtaa nuo ikävät takaiskut.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Syövästä tulikin mieleen että missä kurko ja blörö? Ihmeen seesteistä ollut ja siinähän se selitys onkin.
Kyllä minusta tuntuu että blörö on keskuudessamme, sillä vaan ilmeisesti rauhallisempi kausi menossa eikä nuppi ole vielä hirttänyt kiinni kun ei ole ajautunut riittävän tiukkoihin väittelyihin.Donald McRonald kirjoitti: La Helmi 14, 2026 12:18 pm Syövästä tulikin mieleen että missä kurko ja blörö? Ihmeen seesteistä ollut ja siinähän se selitys onkin.
Blöröhän on aiemminkin esittänyt suhtautuvansa varovaisen kriittisesti venäjään mutta sitten kuitenkin "ihan vaan huomaamatta" kehuskellut venäjää aina välillä, kunnes sitten lopulta väittelyyn ajautuessaan ja hermostuessaan paljastanut todellisen karvansa.
Kurko tämän toisen trump-fanin kanssa taas ollut viimeaikoina melko hiljaa trump-ketjussa kun viimeisimpien käänteiden jälkeen ollut ilmeisesti pieniä vaikeuksia löytää trumpin urotekoja ylistettäväksi kun trump ei ole pystynyt enää täysillä hyppimään venäjän pillin mukaan koska amerikassa presidentti ei vielä ole putinin kaltaisen diktaattorin asemassa.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
No venäjäfanit, ne kaikki, ehkä jopa kolme ovat kunnon näppäimistösotilaita. Muki menee aina nurin kun joku kirjoittaa perustellusti nettiin että miksi ovat satuineen väärässä, mutta kumpikaan/kukaan ei uskalla käytännössä lähteä kokeilemaan uskomuksiaan.
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Tämä blörö on mulle tuntematon suuruus, mutta hullu-qurqo pisti silmään heti kun tänne liityin. Aivan umpihullu. Onko blörö joku samanlainen hönö?Donald McRonald kirjoitti: La Helmi 14, 2026 12:18 pm Syövästä tulikin mieleen että missä kurko ja blörö? Ihmeen seesteistä ollut ja siinähän se selitys onkin.
Saattaa olla jotain vikaa allekirjoittaneessakin, mutta kovasti vaan kiinnostaa nämä muutamat foorumin urpot.
Onhan hänestä oma ketjukin, siitä vaan tutustumaan...Orge Gerwell kirjoitti: Su Helmi 15, 2026 6:31 pmTämä blörö on mulle tuntematon suuruus, mutta hullu-qurqo pisti silmään heti kun tänne liityin. Aivan umpihullu. Onko blörö joku samanlainen hönö?Donald McRonald kirjoitti: La Helmi 14, 2026 12:18 pm Syövästä tulikin mieleen että missä kurko ja blörö? Ihmeen seesteistä ollut ja siinähän se selitys onkin.
Saattaa olla jotain vikaa allekirjoittaneessakin, mutta kovasti vaan kiinnostaa nämä muutamat foorumin urpot.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=40639
Jep. Näitä teemoja, joista vain lopettaa keskustelun, tuuttaa nopeasti paskaa että keskustelu hukkuu, on jo paljon. Niitä voiskin listata, kuten pieleen menneitä ennusteita ylempänä:kiinnostunut5 kirjoitti: La Helmi 14, 2026 9:42 am Totta, sikiksellä on hyvä historia siitä ja monesti ennenkin mennyt muki nurin kun ei selityksiä löydä ja nyt vielä starlink ja Ukrainakin etenee pitkästä aikaa. Siinähän sitä on jo kourallinen liikaa sikikselle, eihän se koskaan keskustele mutta jo tuokin on ollut perinteisesti liikaa. Noh, katsotaan ja toivotaan. Ketjuissakin on jopa keskusteluakin viikon päivät kun syöpä on kemoterapiassa.![]()
- Starlink ongelmat
- Venäjän talousongelmat (löytyi lähde, jota jopa ryssän hallinto käyttää ja siihen loppui talouden hehkuttaminen ja koko keskustelu, haasteita ei tietenkään myönnä)
- Venäjän sotarikokset (itse lapiokoira on todennut Amnestyn luottettavaksi lähteeksi ja sieltähän löytyy raportteja, joita ei suostu kommentoimaan)
...mitähän kaikkea muuta
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
No, muun muassa sitä muuta, että huhtikuun 15.pv tämä ketju täyttää komeat seitsemän vuotta. Täytyisiköhän pitää kakkukahvit?
X X X X X
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ottaa varmaan todella koville myöntää itselleen että on ollut väärässä koko ajan. Tai sitten harhat istuvat niin tiukassa, että mikään määrä vastatodisteita ei riitä.JOMPPE kirjoitti: Ma Helmi 16, 2026 10:29 amJep. Näitä teemoja, joista vain lopettaa keskustelun, tuuttaa nopeasti paskaa että keskustelu hukkuu, on jo paljon. Niitä voiskin listata, kuten pieleen menneitä ennusteita ylempänä:kiinnostunut5 kirjoitti: La Helmi 14, 2026 9:42 am Totta, sikiksellä on hyvä historia siitä ja monesti ennenkin mennyt muki nurin kun ei selityksiä löydä ja nyt vielä starlink ja Ukrainakin etenee pitkästä aikaa. Siinähän sitä on jo kourallinen liikaa sikikselle, eihän se koskaan keskustele mutta jo tuokin on ollut perinteisesti liikaa. Noh, katsotaan ja toivotaan. Ketjuissakin on jopa keskusteluakin viikon päivät kun syöpä on kemoterapiassa.![]()
- Starlink ongelmat
- Venäjän talousongelmat (löytyi lähde, jota jopa ryssän hallinto käyttää ja siihen loppui talouden hehkuttaminen ja koko keskustelu, haasteita ei tietenkään myönnä)
- Venäjän sotarikokset (itse lapiokoira on todennut Amnestyn luottettavaksi lähteeksi ja sieltähän löytyy raportteja, joita ei suostu kommentoimaan)
...mitähän kaikkea muuta
Itse kallistun yhä enemmän tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon, koska normaali ihminen olisi tehnyt ensimmäiseen vaihtoehdon mukaisesti aikoja sitten. Mutta sikalapio onkin kaikkea muuta kuin normaali. Harhainen MT-tapaus. Se on tässäkin langassa tullut selväksi.
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Lukitsen vaihtoehdon B.Donald McRonald kirjoitti: Ti Helmi 17, 2026 8:03 pm Ottaa varmaan todella koville myöntää itselleen että on ollut väärässä koko ajan. Tai sitten harhat istuvat niin tiukassa, että mikään määrä vastatodisteita ei riitä.
-
De Klepperman
- Remington Steele
Kun Sikakoiraa ahdistaa menneisyys!!
"YLE 3.10.2014: Miksi poliisikuulusteluja ei tallenneta Suomessa?
"Poliisikuulusteluja tallentetaan Suomessa vain harvoin."Jokainen voi miettiä tykönään, miksi poliisi ei halua, että se tapa, jolla he kuulustelevat ihmisiä tulisi kaiken kansan tai tuomareiden ja syyttäjien tietoon", sanoo kokenut asianajaja Markku Fredman."
Linkki HS juttuun: https://www.hs.fi/suomi/art-2000002766294.html
Minä kerron, miksi poliisikuulusteluja ei Suomessa yleensä tallenneta – paitsi harvoissa tapauksissa, joissa asianomainen itse nauhoittaa kuulemistilaisuuden, kuten minä tein tässä tapauksessa.
Kuulemistani suorittava poliisi yrittää parhaansa mukaan pelotella minua, vaikka olen asianomistaja.
Lisäksi minua kuulustellut poliisi haukkui Yhdysvaltoja ”lapsellisten ihmisten lapselliseksi maaksi, jolla ei ole historiaa ja jossa tehdään kummallisia asioita”.
RIP 18.2.2024 ja siksi en kerro kyseisen poliisin nimeä."
Sikakoira lausuu samassa ketjussa:
"Kehitin tämän kuulemistilanteen tallennusmenetelmän sen jälkeen kun Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksella alettiin tekemään nöyryyttäviä ruumiintarkistuksia, ja esittämään uhkauksia mikäli nauhoitan kuulemistilanteita - noin 15 vuotta sitten.
Länsi-Uudenmaan poliisiasemalla minulta on käskytetty riisumaan vaatteita päältäni, sekä kenkiä jaloistani, ja kävelytetty metallinpaljastinten läpi vaikka olen ollut menossa tekemään rikosilmoitusta tai antamaan asianomistaja kuulemista.".
"Poliisin kanssa asioidessa jokaisen tulisi nauhoittaa kuulustelutilanne, jotta voi myöhemmin tarkistaa onko kuulemisen suorittaja kirjannut kaiken kertoman oikealla tavalla ylös.
Omassa toisessa asiassa aikoinaan Espoon poliisiasemalla, naiskuulustelija Nina Jumppanen jätti kirjaamatta kertomiani asioita vaikka ne olivat vastauksia hänen esittämiin kysymyksiin.
Tein kantelun ja vastineessa Jumppnen kertoi, että poliisi päättää mitä esitutkintapöytäkirjaan kirjataan. Tässä tapauksessa esitutkintapöytäkirjasta jätettiin pois asioita, jotka tukivat syyttömyyttäni.
Jos on poliisin vihaama ja yleisesti halveksima ihminen kuten minä, oikeusmurha alkaa jo esitutkinnasta."
"Vaikka saa lukea kuulustelukirjauksen ennen sen allekirjoittamista, sisältö voidaan myöhemmin väärentää haluttuun muotoon. Mutta jos olet nauhoittanut tilanteen, kukaan ei kuseta asiassa myöhemmin.".
"YLE 3.10.2014: Miksi poliisikuulusteluja ei tallenneta Suomessa?
"Poliisikuulusteluja tallentetaan Suomessa vain harvoin."Jokainen voi miettiä tykönään, miksi poliisi ei halua, että se tapa, jolla he kuulustelevat ihmisiä tulisi kaiken kansan tai tuomareiden ja syyttäjien tietoon", sanoo kokenut asianajaja Markku Fredman."
Linkki HS juttuun: https://www.hs.fi/suomi/art-2000002766294.html
Minä kerron, miksi poliisikuulusteluja ei Suomessa yleensä tallenneta – paitsi harvoissa tapauksissa, joissa asianomainen itse nauhoittaa kuulemistilaisuuden, kuten minä tein tässä tapauksessa.
Kuulemistani suorittava poliisi yrittää parhaansa mukaan pelotella minua, vaikka olen asianomistaja.
Lisäksi minua kuulustellut poliisi haukkui Yhdysvaltoja ”lapsellisten ihmisten lapselliseksi maaksi, jolla ei ole historiaa ja jossa tehdään kummallisia asioita”.
RIP 18.2.2024 ja siksi en kerro kyseisen poliisin nimeä."
Sikakoira lausuu samassa ketjussa:
"Kehitin tämän kuulemistilanteen tallennusmenetelmän sen jälkeen kun Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksella alettiin tekemään nöyryyttäviä ruumiintarkistuksia, ja esittämään uhkauksia mikäli nauhoitan kuulemistilanteita - noin 15 vuotta sitten.
Länsi-Uudenmaan poliisiasemalla minulta on käskytetty riisumaan vaatteita päältäni, sekä kenkiä jaloistani, ja kävelytetty metallinpaljastinten läpi vaikka olen ollut menossa tekemään rikosilmoitusta tai antamaan asianomistaja kuulemista.".
"Poliisin kanssa asioidessa jokaisen tulisi nauhoittaa kuulustelutilanne, jotta voi myöhemmin tarkistaa onko kuulemisen suorittaja kirjannut kaiken kertoman oikealla tavalla ylös.
Omassa toisessa asiassa aikoinaan Espoon poliisiasemalla, naiskuulustelija Nina Jumppanen jätti kirjaamatta kertomiani asioita vaikka ne olivat vastauksia hänen esittämiin kysymyksiin.
Tein kantelun ja vastineessa Jumppnen kertoi, että poliisi päättää mitä esitutkintapöytäkirjaan kirjataan. Tässä tapauksessa esitutkintapöytäkirjasta jätettiin pois asioita, jotka tukivat syyttömyyttäni.
Jos on poliisin vihaama ja yleisesti halveksima ihminen kuten minä, oikeusmurha alkaa jo esitutkinnasta."
"Vaikka saa lukea kuulustelukirjauksen ennen sen allekirjoittamista, sisältö voidaan myöhemmin väärentää haluttuun muotoon. Mutta jos olet nauhoittanut tilanteen, kukaan ei kuseta asiassa myöhemmin.".