Tapauksia - Kunnianloukkaus

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Tapauksia - Kunnianloukkaus

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Hannu Karpo kirjoitti:...Ihmiset vaativat yhä herkemmin korvauksia kunniansa loukkaamisesta. Ennenhän näin teki vaan huorat ja varkaat. Ja mulla oli tapanani sanoa, että "jos rottaa potkasee, niin se yrittää purra".
Tänä päivänä sellaista ei saa ääneen sanoa, on heti raastuvassa...
-Hannu Karpo
Karpolla on asiaa - Ihmeparantaja

Toi on niin totta :D Maailma muuttuu...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Paljonkohan noitakin juttuja nostetaan nykyään puhtaasti lypsämistarkoituksessa? :shock:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Nylonköysi kirjoitti:Paljonkohan noitakin juttuja nostetaan nykyään puhtaasti lypsämistarkoituksessa? :shock:
Niimpä.
Jenkkien malli yleistyy täälläkin... Ihmiset on sitä mieltä, että heillä on hyvät mahdollisuudet pistää rahoiksi, kun joku huorittelee, haukkuu tyhmäksi tms...
Totuus on vaan kovin toinen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Onneksi noissakin tapauksissa on aina se toinen puoli.
Perätön ilmianto on myös rangaistavaa.. ja siitä voi anoa vahingonkorvauksia :lol:
Oravanpyörä on äkkiä aika valmis.
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin