Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne
Huomautan sivustaseuraajana tähän, että JasseHames on Kostin suhteen oikeassa. Hän on myös oikeassa siinä, että mm. Ross Sullivan ja Korpisoturi ovat yhden ja saman henkilön nimimerkkejä, jotka säälittävällä tavalla kehuskelivat toisiaan keskustelussa. Muistutan myös, että sama multinikki on aloittanut JasseHamesista sen kymmenen solvausketjua Lautamiehet-osiossa.
JasseHames on tuonut palstalle kosolti lisäarvoa mm. lainauksillaan vanhoista sanomalehtiuutisista ja viranomaisjulkaisuista. Ross Sullivan/Korpisoturi ei mitään. Multinikki olisi joutanut pois palstalta typerehtimästä jo vuosia sitten.
JasseHames on tuonut palstalle kosolti lisäarvoa mm. lainauksillaan vanhoista sanomalehtiuutisista ja viranomaisjulkaisuista. Ross Sullivan/Korpisoturi ei mitään. Multinikki olisi joutanut pois palstalta typerehtimästä jo vuosia sitten.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Re: Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne
Enpä ole havainnut Hame-Jessen touhussa mitään lisäarvoa tälle forumille, jos ei myötähäpeästä johtuvaa viihdearvoa lasketa sellaiseksi. Toisten kirjautumisten kyttäämistä, viestien kellonaikojen kyttäämistä, erimieltä olevien sukkanukeiksi haukkumista jne.LexVeritas kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:11 am JasseHames on tuonut palstalle kosolti lisäarvoa mm. lainauksillaan vanhoista sanomalehtiuutisista ja viranomaisjulkaisuista.
Hame-Jessen perseily ja jankkaaminen on suurin syy siihen, etten ainakaan minä jaksa noita vanhempia rikoksia koskevia ketjuja seurata.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- LexVeritas
- Frank Columbo
No, tuossahan itse kerrot, mikset ole havainnut JasseHamesin rikospalstalle tuomaa lisäarvoa: Et seuraa niitä ketjuja.Rescuer kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 10:55 pmEnpä ole havainnut Hame-Jessen touhussa mitään lisäarvoa tälle forumille, jos ei myötähäpeästä johtuvaa viihdearvoa lasketa sellaiseksi. Toisten kirjautumisten kyttäämistä, viestien kellonaikojen kyttäämistä, erimieltä olevien sukkanukeiksi haukkumista jne.LexVeritas kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:11 am JasseHames on tuonut palstalle kosolti lisäarvoa mm. lainauksillaan vanhoista sanomalehtiuutisista ja viranomaisjulkaisuista.
Hame-Jessen perseily ja jankkaaminen on suurin syy siihen, etten ainakaan minä jaksa noita vanhempia rikoksia koskevia ketjuja seurata.
Ei minun mielestäni JasseHames kutsu sukkanukeiksi muita paitsi multinikkejä.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
En yllättyisi vaikka sinä olisit Jassen joku sivupersoona...LexVeritas kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:11 am Huomautan sivustaseuraajana tähän, että JasseHames on Kostin suhteen oikeassa. Hän on myös oikeassa siinä, että mm. Ross Sullivan ja Korpisoturi ovat yhden ja saman henkilön nimimerkkejä, jotka säälittävällä tavalla kehuskelivat toisiaan keskustelussa. Muistutan myös, että sama multinikki on aloittanut JasseHamesista sen kymmenen solvausketjua Lautamiehet-osiossa.
Kostin suhteen oikeassa? Mitä tuo tarkoittaa? Kosti on sentään ollut täällä omalla naamallaan, ja olet myös hänet somesta löytänyt käsittääkseni?
Rossilla saattaa olla jotain outoa multi-nick touhua, mutta uskalsi hänkin ainakin tulla näyttämään naamaansa paikan päälle saatuaan varmistuksen, että miitti on oikeasti olemassa ja sen takana on ihan oikeita eläviä ihmisiä. Se on enemmän mitä voi sanoa sinusta tai JasseHassesta. Ja epäilen tämän asiantilan olevan melko pysyvä...
Tulkaa te joskus sovittuun paikkaan keskustelemaan näistä asioista omilla nimillänne ja naamatauluillanne, kun aihe kerran kiinnostaa, niin siinähän sen sitten näkee kuka on ja mitä.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Hame-Jessen harhaisessa päässä jokainen joka on hänen kanssaan erimieltä tai erehtyy kommentoimaan muuten kuin hänen harhojaan myötäillen on multinikki.LexVeritas kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:15 pm Ei minun mielestäni JasseHames kutsu sukkanukeiksi muita paitsi multinikkejä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
En kylläkään ole aloittanut Hassu-Jaanasta kymmentä solvausketjua. Jos en nyt ihan väärin muista, niin kukaan ei ole kommentoinut Jassen ketjuja muutenkaan ainkaan puoleen vuoteen - vuoteen. Eivät edes näy etusivulla, joten rakkaus vaikuttaisi olevan aika yksipuolista.
Blexin alkuperäistä nikkiä en muista, mutta ei ole aloittanut tuolla nikillä Minfo-historiaansa. Sen verran uniikki pätijä kyseessä, että muista kyllä sen aiemmankin Bodom-jankuttajan ihan hyvin. Eikä minua muutenkaan voisi vähempää kiinnostaa muiden multinikit. Osa niistä Quorthonin multinikeistä oli ihan hauskojakin, outoa tai ei.
Blexin alkuperäistä nikkiä en muista, mutta ei ole aloittanut tuolla nikillä Minfo-historiaansa. Sen verran uniikki pätijä kyseessä, että muista kyllä sen aiemmankin Bodom-jankuttajan ihan hyvin. Eikä minua muutenkaan voisi vähempää kiinnostaa muiden multinikit. Osa niistä Quorthonin multinikeistä oli ihan hauskojakin, outoa tai ei.
Mitä te dorkat dorkailette?
Pientä saivartelua, mutta ei niissä tosiaan mitään sen kummempaa ollut, kuin että sain kuukauden bannit ja piti päästä kommentoimaan johonkin. Niin tein sitä varten sen Paanasen ja mitä niitä oli. En mitenkään peitellyt kirjoitustyyliäni tai yrittänyt esiintyä eri henkilönä. Ylläpitokin tuon huomasi aika nopeaan, ja nykyään nuo on kaikki poistettu/permabannattu.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Maalis 10, 2026 6:11 am En kylläkään ole aloittanut Hassu-Jaanasta kymmentä solvausketjua. Jos en nyt ihan väärin muista, niin kukaan ei ole kommentoinut Jassen ketjuja muutenkaan ainkaan puoleen vuoteen - vuoteen. Eivät edes näy etusivulla, joten rakkaus vaikuttaisi olevan aika yksipuolista.
LexVeritas taisi olla Hejacissa se EkstroverttiEevertti. Tietynlainen huomionhaku/autismi paistaa läpi samalla tavalla.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Tämä on mielenkiintoinen toteamus. Onko tästä pääteltävissä, että pidät, Lex, siis minuakin multinikkinä? Kuten Jassekin pitää/piti. Muistelen myös, että jossain ketjussa Jassen kanssa lyhyesti kirjoittelitte sellaistakin, kuinka joku on kiinnostunut lintu-aiheisista nimimerkeistä(?). Itselleni entuudestaan täysin tuntematon nimimerkki Huuhkaja oli samassa yhteydessä ainakin mainittu. Huuhkajat on ihania kyllä, ei siinä mitään.LexVeritas kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:15 pm Ei minun mielestäni JasseHames kutsu sukkanukeiksi muita paitsi multinikkejä.
Oli miten oli, niin itse veikkaan, että Jasse on näppäränä tutkijana kyllä jo oikeasti huomannut, että tämä multinikki/sukkanukke -ilmiö ei koske mua. Toisaalta; vaikkei olisikaan, niin eipä sekään mua kyllä haittaa. Viihdearvoahan tällä kaikella on.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
JasseHames
- Perry Mason
Tähän liittyen "Ross Sullivanin" ensimmäinen viesti foorumille, minkä jälkeen kirjoittelussaan olikin yli viiden vuoden tauko (vähän niin kuin jollakin sarjamurhaajalla on ns. jäähdyttelyvaihe/viilentymispaussiLexVeritas kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:11 am Huomautan sivustaseuraajana tähän, että JasseHames on Kostin suhteen oikeassa. Hän on myös oikeassa siinä, että mm. Ross Sullivan ja Korpisoturi ovat yhden ja saman henkilön nimimerkkejä, jotka säälittävällä tavalla kehuskelivat toisiaan keskustelussa.
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Joulu 06, 2017 1:54 pm Olipas hyvää analyysia Korpisoturilta.
Tietääkö muuten kukaan onko dna-näytteistä annettu tarkempaa selvitystä? Voisi ilmetä ainakin itä- tai länsisuomalaisuus. Muutakin.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
^Sitä voi kysyä, että onko viestien tuuttailemiset järkevää ajankäyttöä. Tosin verrattuna siihen, että kyttää päivä tolkulla jossain mielisairaalassa kirjautumisia, niin väittäisin lyhyiden viestien tuuttaamisen olevan järkevämpää.
Tosiaan kukaan ei ole kommentoinut yhtään mitään JasseHameksen nimikkoketjuun yli 7 kuukauteen. Se nyt on ilmeistä, että samanmielisyys on aina ja kaikissa tapauksissa multinikkeilystä kumpuavaa.
Tosiaan kukaan ei ole kommentoinut yhtään mitään JasseHameksen nimikkoketjuun yli 7 kuukauteen. Se nyt on ilmeistä, että samanmielisyys on aina ja kaikissa tapauksissa multinikkeilystä kumpuavaa.
****Bird kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 4:41 pmTämä on mielenkiintoinen toteamus. Onko tästä pääteltävissä, että pidät, Lex, siis minuakin multinikkinä? Kuten Jassekin pitää/piti. Muistelen myös, että jossain ketjussa Jassen kanssa lyhyesti kirjoittelitte sellaistakin, kuinka joku on kiinnostunut lintu-aiheisista nimimerkeistä(?). Itselleni entuudestaan täysin tuntematon nimimerkki Huuhkaja oli samassa yhteydessä ainakin mainittu. Huuhkajat on ihania kyllä, ei siinä mitään.LexVeritas kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:15 pm Ei minun mielestäni JasseHames kutsu sukkanukeiksi muita paitsi multinikkejä.
Oli miten oli, niin itse veikkaan, että Jasse on näppäränä tutkijana kyllä jo oikeasti huomannut, että tämä multinikki/sukkanukke -ilmiö ei koske mua. Toisaalta; vaikkei olisikaan, niin eipä sekään mua kyllä haittaa. Viihdearvoahan tällä kaikella on.![]()
Nämä härvääjät on joskus sotkeneet minutkin harhoisinsa multinikeistä ja vain sen perusteella, että erehdyin olemaan jostain samaa mieltä. Enkä itse enää edes muista että mistä.. Taitaa olla niin että he itse harrastavat tuota ja siksi epäilevät pakkomielteisesti jokaista nikkiä
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
En yhtään ihmettele.NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:23 pm Nämä härvääjät on joskus sotkeneet minutkin harhoisinsa multinikeistä ja vain sen perusteella, että erehdyin olemaan jostain samaa mieltä. Enkä itse enää edes muista että mistä.. Taitaa olla niin että he itse harrastavat tuota ja siksi epäilevät pakkomielteisesti jokaista nikkiä
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Ei ole aiheella minkään valtakunnan merkitystä. Kunhan olet kerran samaa mieltä, niin se saattaa riittää. Huomaat äkkiä olevasi "Ripulisoturi" tai "Kosti-työkyvyttömyyseläkeläinen".NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:23 pm Nämä härvääjät on joskus sotkeneet minutkin harhoisinsa multinikeistä ja vain sen perusteella, että erehdyin olemaan jostain samaa mieltä. Enkä itse enää edes muista että mistä..
-
JasseHames
- Perry Mason
Mikset ottaisi taas käyttöön "Korpisoturi"-sukkanukkeasi/sivupersoonaasi, jotta voitte taas lapsellisesti kehuskella toisianne eli itseäsi "lyhyillä viesteillä". Jos et heti keksi muuta kehuttavaa, niin kehu nyt itseäsi taas vaikka puolipisteen käytöstä:Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 2:14 pm ^Sitä voi kysyä, että onko viestien tuuttailemiset järkevää ajankäyttöä. Tosin verrattuna siihen, että kyttää päivä tolkulla jossain mielisairaalassa kirjautumisia, niin väittäisin lyhyiden viestien tuuttaamisen olevan järkevämpää.
Korpisoturi kirjoitti: Ma Tammi 08, 2018 6:12 pm Yrität turhaan antaa itsestäsi älykkövaikutelmaa kirjoittamalla mielihaluistasi; sen sijaan voisit käyttää puolipistettä oikeaoppisesti älykkövaikutelman antamisessa. Voisit myös todeta: suomen kieli on semantiikan ja syntaksin progressia.
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 4:36 pm Turvatarkastaja kirjoittaa ilman muuta lähes täydellistä suomen kieltä ja käyttää puolipistettä oikeaoppisesti.
Ovatko muuten "Nerokatti" ja "Orge Gerwell" eri mieltä siitä, että "Ross Sullivan" ja "Korpisoturi" ovat lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sukkanukkeja...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Kyllä siihen riittää ihan se, että olet sitä mieltä, että Nils on tekijä. Sen jälkeen olet Kelan päätöksellä eläkkeellä ja status terveydenhuollossa muuttuu psykopaatiksi.Orge Gerwell kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:43 pmEi ole aiheella minkään valtakunnan merkitystä. Kunhan olet kerran samaa mieltä, niin se saattaa riittää. Huomaat äkkiä olevasi "Ripulisoturi" tai "Kosti-työkyvyttömyyseläkeläinen".NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:23 pm Nämä härvääjät on joskus sotkeneet minutkin harhoisinsa multinikeistä ja vain sen perusteella, että erehdyin olemaan jostain samaa mieltä. Enkä itse enää edes muista että mistä..
Kolme vihreää hymiötä viestissä on sellainen merkki, että viestiä on kirjoitettu itku silmässä.