Elikä missään nimessä kyseessä ei nyt ollut Ukraina joka niitä Venäläisjoukkoja kaupungissa tulitti niinkö ?Solttuetsivä kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 11:38 amKyllä samaa kylää/kaupunkia ammutaan vaikka siellä on omia joukkoja.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 8:16 am Niin että Venäläiset siis tulittivat omia joukkojaan kaupungissa sitäkö nyt yrität tässä esittää ?
Jos kylän/kaupungin vaikka pohjoisosassa on omia joukkoja niin kyllä se tykistö ampuu etelä-, länsi- ja itäosiin
Eli jos ryssä olisi Vuosaaressa niin meinaatko ettei ne voisi ampua tykistöllä Töölöön tai Hakaniemeen?
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
- rikkalapio
- Vic Mackey
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Ukraina nimenomaan tulitti venäläisiä miehittäjiä, ei siviilejä.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 11:40 am Elikä missään nimessä kyseessä ei nyt ollut Ukraina joka niitä Venäläisjoukkoja kaupungissa tulitti niinkö ?
Ja Ukraina ei käyttänyt kyseisiä Flechetti-ammuksia.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Jäljelle jää siis vain kaksi vaihtoehtoa:
A. Siviilit tulittivat siviilejä kielletyillä tykistöammuksilla.
B. ryssät tulittivat siviilejä kielletyillä tykistöammuksilla.
Kumpi lukitaan?
A. Siviilit tulittivat siviilejä kielletyillä tykistöammuksilla.
B. ryssät tulittivat siviilejä kielletyillä tykistöammuksilla.
Kumpi lukitaan?
- rikkalapio
- Vic Mackey
Tuosta kirjasuositus joka kannattaisi tälläkin palstalla mouhottavien lukaista.
https://www.amazon.com/What-Saw-Ukraine ... 295986011X

https://www.aaronmate.net/p/french-moni ... o-provoked
French monitor: Ukraine, NATO provoked Russia in Donbas war

When it comes to which party is responsible for the failure to implement the Minsk accords, the 2015 peace pact that could have prevented the 2022 Russian invasion, Paré says.
"I will be very clear. For me the fault lies on Ukraine... by far." Paré also warns that Ukrainian ultra-nationalists, who violently resisted the Minsk accords, remain a major obstacle to peace. Paré worked as a monitor for the Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE), a predominately European group. He recounts his experience as an OSCE monitor in Ukraine in his new book, "What I saw in Ukraine: 2015-2022, Diary of an International Observer."
Viimeksi muokannut rikkalapio, Ma Huhti 27, 2026 12:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Vic Mackey
Ukrainan käyttämistä Fletchett ammuksista ei ole mitään epäselvää tämä on yleisesti tunnustettu tosiasia vaikka nyt täällä eräät koittavat asiaa kiistää. Sitä koitetaan kiistää juurikin siitä syystä että Ukraina niitä käytti mm Buchassa ja sehän ei sovi virallisen versioon tapahtumista.Solttuetsivä kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 11:52 amUkraina nimenomaan tulitti venäläisiä miehittäjiä, ei siviilejä.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 11:40 am Elikä missään nimessä kyseessä ei nyt ollut Ukraina joka niitä Venäläisjoukkoja kaupungissa tulitti niinkö ?
Ja Ukraina ei käyttänyt kyseisiä Flechetti-ammuksia.
Yllättäen linkit aiheesta raportointiin on näköjään poistettu jakelusta ,kumma homma sinänsä
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Sinun "yleisesti tunnustettu tosiasia" = ryssäpotaskaa jota mikään asiantuntijataho ei tunnusta.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 12:26 pm Ukrainan käyttämistä Fletchett ammuksista ei ole mitään epäselvää tämä on yleisesti tunnustettu tosiasia vaikka nyt täällä eräät koittavat asiaa kiistää.
Yllättäen 3Sh1 projektiileja alettiin käyttää todistetusti ryssän 2022 hyökkäysten yhteydessä ja alkaen Buchan lisäksi Irpinissä, Sumyn alueella, Nikopolin alueella, Harkovassa jne.
Tämä on se yleisesti tunnustettu tosiasia vaikka venäjämieliset koittavat asiaa kiistää. Kaikki ko. erikoisprojektiilin käyttö on yhdistetty Venäjän hyökkäyksiin.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ma Huhti 27, 2026 2:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- rikkalapio
- Vic Mackey
^
Kova usko sulla Ukrainan sanomisiin kaikki tietävät että Ukrainalla ammuksia oli käytössään ja se niitä myös käytti.Sunkin kannattaa kuunnella tuossa edellä postaamani OSCE:n tarkkailijan kertomat tosiasiat vaikka eihän se tietenkään mitään vaikuta kun olet lyönyt jo mielipiteesi lukkoon. Ihan sama minun puolestani mitä sinä uskot tosiasiat nyt vain ovat tosiasioita.
Kova usko sulla Ukrainan sanomisiin kaikki tietävät että Ukrainalla ammuksia oli käytössään ja se niitä myös käytti.Sunkin kannattaa kuunnella tuossa edellä postaamani OSCE:n tarkkailijan kertomat tosiasiat vaikka eihän se tietenkään mitään vaikuta kun olet lyönyt jo mielipiteesi lukkoon. Ihan sama minun puolestani mitä sinä uskot tosiasiat nyt vain ovat tosiasioita.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
^ Tässäkin sikis yritti vääntää asian tähän ammuskeskusteluun, kun pääpointti on se, että Venäjä todistetusti sekä kuva, video, satelliitti, henkilötodistusaineiston mukaan tappoi Buchassa siviilejä. Mistään lavastuksesta ei ole mitään näyttöä eikä materiaalia.
Grok arvioi lavastuksen todennäköisyydeksi alle 1%, käytännössä nolla, koska lavastus vaatisi sekä kaikkien Buchan asukkaiden, sotilaiden että tutkijoiden täydellistä hiljaisuutta ja valehtelua yli 4 vuoden ajan mikä ei ole realistista.
Grok arvioi lavastuksen todennäköisyydeksi alle 1%, käytännössä nolla, koska lavastus vaatisi sekä kaikkien Buchan asukkaiden, sotilaiden että tutkijoiden täydellistä hiljaisuutta ja valehtelua yli 4 vuoden ajan mikä ei ole realistista.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Mistäs sitä videomateriaalia niistä ampumisista nyt löytyy kun kovasti mainostat minä en sellaisia kyllä ole nähnyt. Voisitko pistää oikein linkkiäkin tällaisiin kun niin varma olet asioista. Jotain ampumisia joissa siviilejä joutui kohteeksi toki on mutta mitään teloituksia ei nähdä missään. Täytyy muistaa että Ukraina konfliktin alussa aseisti siviilit joten näitä täytyi kohdella potentiaalisena vaarana.OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 2:07 pm ^ Tässäkin sikis yritti vääntää asian tähän ammuskeskusteluun, kun pääpointti on se, että Venäjä todistetusti sekä kuva, video, satelliitti, henkilötodistusaineiston mukaan tappoi Buchassa siviilejä. Mistään lavastuksesta ei ole mitään näyttöä eikä materiaalia.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Olen linkannut mm. tämän dokumentin jo useita kertoja missä näkyy 6 venäläisten suorittamaa tappoa, sekä selvitetty vastuussa olevien venäläisten sotilaiden henkilöllisyyksiä.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 2:11 pm Mistäs sitä videomateriaalia niistä ampumisista nyt löytyy kun kovasti mainostat minä en sellaisia kyllä ole nähnyt. Voisitko pistää oikein linkkiäkin tällaisiin kun niin varma olet asioista. Jotain ampumisia joissa siviilejä joutui kohteeksi toki on mutta mitään teloituksia ei nähdä missään. Täytyy muistaa että Ukraina konfliktin alussa aseisti siviilit joten näitä täytyi kohdella potentiaalisena vaarana.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Itse en tuosta kuutta onnistunut laskemaan kun ulkona on julistettu ulkonaliikkumiskielto ja siviileille on hallinnon puolesta jaettu aseet niin silloin ei ole syytä lähteä toikkaroimaan kaduille silloin voi sattua valitettavia tapaturmia.Mitään massamurhia tuosta ei selviä. Sotiminen on sellaista.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
blindpedestrian
- Agentti Scully
Onko kukaan ulkopuolinen päässyt haastattelemaan nuita buchan asukkeja? Muistaakseni ainoastaan israel ja ukraina käyttävät nuita fletchettejä.OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 2:07 pm ^ Tässäkin sikis yritti vääntää asian tähän ammuskeskusteluun, kun pääpointti on se, että Venäjä todistetusti sekä kuva, video, satelliitti, henkilötodistusaineiston mukaan tappoi Buchassa siviilejä. Mistään lavastuksesta ei ole mitään näyttöä eikä materiaalia.
Kyllä tuosta joskus totuus tulee julki.. "Grok arvioi" haista vittu.
Nyt ovat ilmeisesti jääneet kannibalismista kiinni, ja äkkiä väsäävät tarinaa, että venäjä se siellä toisiaan syö
Suurin osa suomalaisista jaksaa uskoa nuiden satuja. Jokainen syytös on tunnustus.
Viimeksi muokannut blindpedestrian, Ma Huhti 27, 2026 9:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Parempi laittaa faktat kansiin, koska näin ei päästetty käymään edes ”virallisissa raporteissa”.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 12:22 pm Tuosta kirjasuositus joka kannattaisi tälläkin palstalla mouhottavien lukaista.
When it comes to which party is responsible for the failure to implement the Minsk accords, the 2015 peace pact that could have prevented the 2022 Russian invasion, Paré says.
"I will be very clear. For me the fault lies on Ukraine... by far." Paré also warns that Ukrainian ultra-nationalists, who violently resisted the Minsk accords, remain a major obstacle to peace. Paré worked as a monitor for the Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE), a predominately European group. He recounts his experience as an OSCE monitor in Ukraine in his new book, "What I saw in Ukraine: 2015-2022, Diary of an International Observer."
- rikkalapio
- Vic Mackey
^
Totta, eikä tämä kaveri ole ainoa tarkkailija joka on tullut julkisuuteen jälkikäteen kun hommat lähtivät lapasesta poliitikoilla kautta rantain EU:ssa.
Totta, eikä tämä kaveri ole ainoa tarkkailija joka on tullut julkisuuteen jälkikäteen kun hommat lähtivät lapasesta poliitikoilla kautta rantain EU:ssa.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kyllä, Ukraina on tosiaankin ottanut käyttöönsä jo varhaisessa vaiheessa mestarin kertomat taktiikat eli syytä vastapuolta siitä mitä itse teet.blindpedestrian kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 9:27 pmOnko kukaan ulkopuolinen päässyt haastattelemaan nuita buchan asukkeja? Muistaakseni ainoastaan israel ja ukraina käyttävät nuita fletchettejä.OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 2:07 pm ^ Tässäkin sikis yritti vääntää asian tähän ammuskeskusteluun, kun pääpointti on se, että Venäjä todistetusti sekä kuva, video, satelliitti, henkilötodistusaineiston mukaan tappoi Buchassa siviilejä. Mistään lavastuksesta ei ole mitään näyttöä eikä materiaalia.
Kyllä tuosta joskus totuus tulee julki.. "Grok arvioi" haista vittu.
Nyt ovat ilmeisesti jääneet kannibalismista kiinni, ja äkkiä väsäävät tarinaa, että venäjä se siellä toisiaan syö
Suurin osa suomalaisista jaksaa uskoa nuiden satuja. Jokainen syytös on tunnustus.

Tämä on saanut aika koomisiakin piirteitä jo ajoittain esimerkiksi Venäjä kuulemma tulittaa itsellään hallussa olevaa ydinvoimalaa tai hallinnassaan olevaa vankilaa jossa Azov pataljoonan vankeja säilytettiin.
Jokainen syytös on tunnustus , aika pitkälti juurikin näin.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-