Nyt poliitikkojen seuraajat on tyrmistyneet somessa, kun poliitikot ei heti ole kommentoimassa tai tuomitsemassa tilannetta. Fatim on kommentissaan ihan oikeassa:
– Muutenkin vaatimus siitä, että kaikesta pitää postata heti Instaan, on järjetön. Te, jotka minua seuraatte, tiedätte missä seison ja tiedätte, että välitän.
Miksi kenenkään - oli sitten minkä tahansa tasontunnettu henkilö, poliitikko, julkkis, poliitikko tai ihan tavallinen tallaaja - pitäisi olla somessa puolustelemassa sitä, että hän on jättänyt jotain tekemättä tai sanomatta? Tässäkin mennään woketuksessa aivan liian pitkälle ellei sitten peräti sorruta fanaattisuuteen. Enkä tarkoita Diarraa vaan hänen seuraajiaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f ... 3bdcb0f494
Fatim Diarra puolustautuu somessa – ”Olen niin poikki”
Fatim Diarra kommentoi asiaa Instagramissa.
Vihreiden kansanedustaja
Fatim Diarra kertoo saaneensa viestejä siitä, miksi hän ei ole tehnyt sosiaaliseen mediaan päivityksiä viime aikojen tapahtumista.
Diarra sanoo Instagram-julkaisussa olleensa viikonloppuna läheisensä tukena Minnesotahoidon läheisviikonlopussa.
– En ole ollut juurikaan Instassa, vaan olen ollut rakkaalle ihmiselle läsnä hänen vaikeimpana hetkenään. Olen itsekin aivan loppu. Surukseni olen saanut viikonlopun aikana viestejä siitä, miksi en postaa tästä tai tuosta, Diarra kirjoittaa.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.