Aika pahasti tuntuu olevan kylläkindamfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:53 pmMuistissani ei ole vikaa, en vaan ole sanonut noin, kuvittelet omiasirikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:51 pmEikö omat sanomiset pysy muistissa ? Sieltä ne löytyy sinun historiastasi kun rupeat selaamaan.damfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 6:19 pm
Sinä voit varmaankin näyttää missä minä noin olen sanonut?![]()
![]()
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
- rikkalapio
- Vic Mackey
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Sanoithan sinäkin jokin aika sitten että venäjällä on täysi paniikki päällä koska he tulevat häviämään sodanrikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:55 pmAika pahasti tuntuu olevan kylläkindamfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:53 pmMuistissani ei ole vikaa, en vaan ole sanonut noin, kuvittelet omiasirikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:51 pm
Eikö omat sanomiset pysy muistissa ? Sieltä ne löytyy sinun historiastasi kun rupeat selaamaan.![]()
![]()
Tähän asiaan vain toinen meistä tietää totuuden. Eikä tämä muuten ole mielipideasia. Mikä muuten voisi olla edes motivaatio kahdelle nimimerkille? Sinun tilanteessa ymmärrän, koska olet aiemmista luopunut, kun olit sillasta hassujen väitreidesi ja lähteittesi kanssa. Mutta että kaksi nimimerkkiä yhtäaikaa?El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 5:26 pm
Tuo pitää täysin paikkansa. Viimeksi pari päivää sitten sai taas nokilleen. Alan tosiaan epäilemään, että vauvan jomppe on Damfin kun tuolla tavalla tonkii ja on niin ovelalla tuulella olevinaan. Myös JOMPPE ehdotti poistumista eli taitaa olla tosiaan juuri niin kuin aiemmin kerroin. Damppe. Vain näillä kahdella nimimerkillä on pakkomielle minuun.
1+1=11
Teillä on kummallinen fiksaatio meikäläiseen. Havaitsen, että kirjoitat eri tavalla kuin aikaisemmin. Motivaatio on ehkä väärä termi mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Te komppaatte toisianne jatkuvasti minua vastaan kuten vaikkapa Netanyahun rahoituskysymyksessä, jossa valehtelitte kuorossa. Siksi, ja myös siksi, että vauvan jomppe kirjoitti ihan samalla tavalla kuin Damfin. Myös aiheet olivat samat mutta oudosti rokottamista vastaan 2022. Sovitaan, että olette kaksi eri persoona ja jätetään toisemme rauhaan. Tiesitkö muuten, että YouTubesta löytyy video, jossa näytetään kuinka 1+1 on todellakin 11?JOMPPE kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:16 pmTähän asiaan vain toinen meistä tietää totuuden. Eikä tämä muuten ole mielipideasia. Mikä muuten voisi olla edes motivaatio kahdelle nimimerkille? Sinun tilanteessa ymmärrän, koska olet aiemmista luopunut, kun olit sillasta hassujen väitreidesi ja lähteittesi kanssa. Mutta että kaksi nimimerkkiä yhtäaikaa?El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 5:26 pm
Tuo pitää täysin paikkansa. Viimeksi pari päivää sitten sai taas nokilleen. Alan tosiaan epäilemään, että vauvan jomppe on Damfin kun tuolla tavalla tonkii ja on niin ovelalla tuulella olevinaan. Myös JOMPPE ehdotti poistumista eli taitaa olla tosiaan juuri niin kuin aiemmin kerroin. Damppe. Vain näillä kahdella nimimerkillä on pakkomielle minuun.
1+1=11
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Minulla on fiksaatio vain siihen, että haluan lähteitä jos joku väittää älyttömyyksiä. Ihan sama kuka se väittäjä on. Sinä nyt vaan aika usein välität ihmeellisyyksiä. Kerro nyt ihmeessä mitä olen valehdellut?El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:24 pm Teillä on kummallinen fiksaatio meikäläiseen. Havaitsen, että kirjoitat eri tavalla kuin aikaisemmin. Motivaatio on ehkä väärä termi mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Te komppaatte toisianne jatkuvasti minua vastaan kuten vaikkapa Netanyahun rahoituskysymyksessä, jossa valehtelitte kuorossa. Siksi, ja myös siksi, että vauvan jomppe kirjoitti ihan samalla tavalla kuin Damfin. Myös aiheet olivat samat mutta oudosti rokottamista vastaan 2022. Sovitaan, että olette kaksi eri persoona ja jätetään toisemme rauhaan. Tiesitkö muuten, että YouTubesta löytyy video, jossa näytetään kuinka 1+1 on todellakin 11?
Viimeksi muokannut JOMPPE, Ti Touko 19, 2026 9:35 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Unohda koko juttu. Annan teille uuden rökityksen tuota pikaa.
Pakko kait se on unohtaa kun ei valhetta löydy. Joo, ihan varmasti tulee "taas" kuonoon..El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:34 pm Unohda koko juttu. Annan teille uuden rökityksen tuota pikaa.
Aina.
Kymmenes kerta. Rahoitusta ei annettu muinaishistoriassa vaan hyökkäykseen asti. Siinä se teidän valhe nyt on.
Netanyahu admits funding Hamas with $35m monthly Qatari cash (Video)
News
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu deliberately worked to keep Gaza under the control of Hamas while maintaining the West Bank under Fatah, with the explicit goal of preventing the two Palestinian factions from ever uniting, according to his own reported statements.
Netanyahu arranged for Hamas to receive $35 million every month from Qatar — delivered in suitcases filled with American currency — a policy that funneled more than $1 billion into Hamas hands over time.
TÄSSÄ
The massive cash transfers continued until the deadly October 7 attack.
https://dailytelegraph.co.nz/news/netan ... ash-video/
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Tuossa oiva esimerkki siitä, että itsetunto todellakin on niin sanotusti jiirissä.El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:34 pm Unohda koko juttu. Annan teille uuden rökityksen tuota pikaa.
Täällä on huumori kielletty. Pahoittelut.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Ihan tosi. Nyt ne lääkkeet on otettava.
Tai jos otit ne lääkkeet niin voi olla etteivät sovi alkoholin kanssa.
Ihan selkeästi on lääkkeet ottamatta tai otat väärällä annostuksella niitä.
Yhteys terveyskeskuslääkäriin välittömästi on paras suositukseni.
Tai jos otit ne lääkkeet niin voi olla etteivät sovi alkoholin kanssa.
Ihan selkeästi on lääkkeet ottamatta tai otat väärällä annostuksella niitä.
Yhteys terveyskeskuslääkäriin välittömästi on paras suositukseni.
El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:34 pm Unohda koko juttu. Annan teille uuden rökityksen tuota pikaa.
Tuhoatte itsenne noilla jutuilla. Tuli mieleen laihialainen kesäkeitto. Menkää nukkumaan.
Tuo ei ole minun kirjoittamani tekstiä. Välität minun valehtelevat, joten osoita se minun kirjoitukseni, jossa valehtelen.El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:37 pm
Kymmenes kerta. Rahoitusta ei annettu muinaishistoriassa vaan hyökkäykseen asti. Siinä se teidän valhe nyt on.
Netanyahu admits funding Hamas with $35m monthly Qatari cash (Video)
News
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu deliberately worked to keep Gaza under the control of Hamas while maintaining the West Bank under Fatah, with the explicit goal of preventing the two Palestinian factions from ever uniting, according to his own reported statements.
Netanyahu arranged for Hamas to receive $35 million every month from Qatar — delivered in suitcases filled with American currency — a policy that funneled more than $1 billion into Hamas hands over time.
TÄSSÄ
The massive cash transfers continued until the deadly October 7 attack.
https://dailytelegraph.co.nz/news/netan ... ash-video/
Kun puhut "teidän" valheesta, niin minäkin kaipaisin näyttöä siihen missä olen väittänyt että rahoitusta annettiin vain muinaishistoriassa?El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:37 pm Kymmenes kerta. Rahoitusta ei annettu muinaishistoriassa vaan hyökkäykseen asti. Siinä se teidän valhe nyt on.
Ennemminkin siinä on oiva esimerkki siitä kuinka huonoa itsetuntoa peitellään esittämällä virtuaalisesti voittajaa nettikeskustelussaOrge Gerwell kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 10:37 pmTuossa oiva esimerkki siitä, että itsetunto todellakin on niin sanotusti jiirissä.El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:34 pm Unohda koko juttu. Annan teille uuden rökityksen tuota pikaa.![]()
Viimeksi muokannut damfin, Ke Touko 20, 2026 8:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valehtelit rahoituksen tapahtuneen "silloin joskus" kuin siitä olisi paljonkin aikaa.
Hurmokseenne kuuluu myös maalata kuvaa taivaspaikka mielessä, jonka mukaan Hamas ei voinut tietää mihin rahat käytetään. Ei kukaan voi olla niin tyhmä. Sekin on valhe. Sen tietää jokainen.
Tähän kun lisätään väite, jonka mukaan lokakuun isku päästettiin tapahtumaan aletaan olemaan totuuden alkulähteillä.
Viisaampi olisi ollut hiljaa ja idiootti jatkaa vielä tästäkin... Päläpäläpälä.
Minä en jatka.
Hurmokseenne kuuluu myös maalata kuvaa taivaspaikka mielessä, jonka mukaan Hamas ei voinut tietää mihin rahat käytetään. Ei kukaan voi olla niin tyhmä. Sekin on valhe. Sen tietää jokainen.
Tähän kun lisätään väite, jonka mukaan lokakuun isku päästettiin tapahtumaan aletaan olemaan totuuden alkulähteillä.
Viisaampi olisi ollut hiljaa ja idiootti jatkaa vielä tästäkin... Päläpäläpälä.
Minä en jatka.
Viimeksi muokannut El Mencho, Ke Touko 20, 2026 8:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.