Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »



Michael Jacksonin biisien jakaminen on aina vähän kyseenalaista, kun ottaa huomioon tästä liikkuneet huhut. Vai tuliko niistä ihan tuomioitakin, en muista, pitänee tsekata. Näkihän sen kyllä jo siitä ulkonäön muokkaamisestakin, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa.
Harmi sinänsä koko juttu, koska musiikillisesti hän oli lahjakas.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »



“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »



❤️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:16 am
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...

Avatar
acp
Axel Foley
Viestit: 2283
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja acp »




Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:24 pm
❤️
*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia

Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta.
- "The American musician reclaiming his lost Welsh roots"
https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z

Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*

*
X X X X X
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 1:52 am
Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
*
– Haloo... kuka sanoi KISSA..!?!?
*

*
X X X X X
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »



Häpeä tappaa.
Blow me.
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »



Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am Tossa on upea riffi..

Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
Pyhä yksinkertaisuus...siinä sen salaisuus!





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Hyvät vibat...

Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Game of Anarchy :mrgreen:

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Vastaa Viestiin