Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
jasso
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja jasso »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:46 am Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Eihän tässä enää yllätä yhtään mikään. Onnea vaan Espoon asukkaille, tätäkin siellä on haluttu ja nyt sitä sitten saavat oikein koulussa opetettuna.
jasso
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja jasso »

Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Ihan kuin tästä oltaisiin esitetty ihan toisenlaista tilastoa, mitä te ette tietenkään ole nähneet, tai ette ole halunneet ymmärtää.
En siis teititellyt sua, jos sitä luulit vaan tarkoitin "te" sua ja muita kaltaisiasi.
Sipi
Perry Mason
Viestit: 3786
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 9:58 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Yhdenvertaisuuslainsäädäntö, kiihottaminen kansanryhmää vastaan sekä vihapuhe- ja sananvapauspykälät ovat Suomessa säädetty koskemaan kaikkia tasapuolisesti. Kuitenkaan emme löydä yhtäkään sellaista tuomiolle asti päätynyttä juttua, jossa maahanmuuttajaa syytettäisiin valkoiseen ihmiseen kohdistuvasta vihapuheesta tai kunnianloukkauksesta. Suomessa vain valkoinen voi siis olla rasisti.

Kun Suomessa on jo kouluja (kuten nyt Espoossa), joissa valtaosa oppilaista on jotain muita kuin kantasuomalaisia on ihan käsittämätöntä, että tällaisia koulutuksia järjestetään. Sen lopputulemana ja toteutuksena kun on se, että vähemmistö (eli suomalaiset lapset) saavat tätä "erityiskoulutusta" ja asennekasvatusta siksi, että he vain hyväksyisivät ja tottuisivat siihen, että koulu on nyt islamistinen ja aiheesta pitää olla rangaistuksen uhalla hiljaa.

Itse pitäisin huomattavasti hyödyllisempänä sellaista koulutusta, jossa pakollisen intensiivikurssin kautta koulutettaisiin näitä maahanmuuttajakakaroita ja heidän vanhempiaan siihen, miten Suomessa ollaan, miten tämä maa on suomalaisten ja miten toimien he voivat omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, että heitä kohdellaan kuten he toivovat. Heillä on myös velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan, ei ainoastaan oikeuksia.

Tätä ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska kun kuvassa on sana rasismi, se tarkoittaa aina sitä, että valkoinen on tekijä ja neekeri on se uhri. Valkoinen ihminen ei ilmeisesti voi kokea rasismia missään. Tästä syystä pysyn ihan suosiolla poissa vaikka Somaliasta, ei ole mielenkiintoa lomailla. Mutta tämä on meidän kotimaamme, ja nyt Espoossa lapsia koulutetaan siihen, että kaikki pitää hymyillen antaa pois, kaikki pitää jakaa mamujen kanssa ja pienikin kulmien rypistäminen asialle on rasismia.

Koko pääkaupunkiseutu on jo menetetty. Peukku on vallannut Helsingin ja Espoo sekä Vantaa ovat islamilaisia kalifaatteja. Hyi hitto sentään.
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1217
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 4:46 pm Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Pitää askarrella tarpeeksi iso, niin ehkä se toimii pamppuna eli itsepuolustusvälineenä jonka voi vetäistä tarpeen tullen housuista, mikäli kauppakeskusreissulla törmää seksuaalisessa hätätilassa oleviin jätkiin.

Toisaalta jos larppaa tarpeeksi hyvin poikaa, ehkä ne hätätilalliset jättävät rauhaan, mikä eivät ole pojanperseen makuun päässeet.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Karhere
Christopher Lorenzo
Viestit: 1567
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 12:27 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Miksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Nyt meni stubitolta pitkällti ohi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9af ... c49db4c77c
VMP!!! Stubitoa lainaten
Karhere
Christopher Lorenzo
Viestit: 1567
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 12:27 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pm
Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää
Heikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea. :mrgreen:
*pltmtxtvp*tm
Sinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Anom »

Karhere kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:51 am
Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pm
Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää
Heikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea. :mrgreen:
*pltmtxtvp*tm
Sinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.
Se johtuu siitä, että ukrainalaiset tolkun ihmisinä eivät mahdollisen kansalaisuuden saatuaan äänestä noita haittaisänmaallisia vihervasemmistolaisia puolueita, mutta ne kaikki muut ovat pelkkää äänestäjäkuntaa heille.
Vähät välittämättä seurauksista, kunhan ääniä tulee ja pääsevät vallankahvaan.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Le chat bleu
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Karhere kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 7:02 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Miksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.
Kun tv ja lehdistö pauhaa rasismin pahuutta aamusta iltaan, ja vähemmän analyyttiset uskovat sen kaiken. Suomalainen perisynti on tietty naiivius: kun itse ollaan rehellisiä, ei tajuta että muut eivät ole, ja että maailmalla suomalaista rehellisyyttä pidetään vain yksinkertaisuutena, ei hyveenä.

Antirasismin sijaan pitäisi opettaa mitä islamissa ajatellaan vaikka yksin liikkuvasta huppelissa olevasta naisesta. Että se on huora, jonka raiskaaminen ei ole edes oikeasti raiskaus.

Mutta meillä opetetaan koulussa, että kaikki ovat samanlaisia, että kaikkiin miehiin pitää suhtautua yhtä luottavaisesti. Sitten kun nuori nainen uskoo antirasistisen opin ja lähtee jonkun ulkomaisen matkaan ymmärtämättä ollenkaan miltä se tilanne ulkkarin silmin näyttää, sitten huudetaan että mitäs läksit. :(
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1217
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Muslimit tekevät suurimman osan raiskauksista Suomessa 15-29 v nuslimit 45% ja kun lasketaan mukaan yli 29 v niin taitaa luku lähennellä 70%

viewtopic.php?t=10415
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tällä menolla täytyy pitää raiskaus- ja ahdisteluolympialaiset, eikä Suomea edusta kantis. Kumpikohan porukka poraisi sitä enemmän, natsit vai vihavasemmisto...
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1217
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja ASierra »

0_Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpg
0_Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpg (47.8 KiB) Katsottu 82 kertaa
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Gurney
Jessica Fletcher
Viestit: 3217
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Haittamaahantunkeutujat eivät raiskaa. Luin murha.infosta
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Vastaa Viestiin