Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
viivahattu
Watson itse
Viestit: 5795
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Collie kirjoitti: La Helmi 24, 2024 10:47 pm
Tulkitsisin tuon niin päin, että tuomiot ovat liian lieviä väkivalta- ja henkirikoksista, kuten taposta ja myös murhasta ja kuolemantuottamuksesta. Seksuaalirikoksissakin minimituomiot ovat vielä liian alhaisia ja lisäksi siellä on vielä se vipuvarsi 'kokonaisuutena arvioiden', joka jättää aivan liikaa harkinnanvaraa tuomareille ja lautamiehille.
Muuten samaa mieltä, mutta perusmuotoinen kuolemantuottamus ei kyllä tuolle listalle kuulu. Yleensähän ne ovat aivan puhtaita vahinkoja ja onnettomia sattumuksia, jotka tulevat valtavana järkytyksenä myös sille tekijälle. Törkeä kuolemantuottamus vaatii jo tuottamuksellisuutta, ja siitä voisi minunkin puolestani jakaa kovempia tuomioita, mutta mitä hyötyä siitä on kenellekään, että heitetään vankilaan esimerkiksi täysin liikennesääntöjen mukaan ja selvinpäin ajanut autoilija, jonka alle nyt vain sattui ampaisemaan joku pensasaidan takaa, ja oikeus katsoo, että onnettomuus olisi saattanut olla estettävissä, jos autoilija olisi vain ollut puoli piirua tarkkaavaisempi?
Staff Meeting
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 7:51 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Nokus kirjoitti: To Helmi 22, 2024 3:35 pm Toivottavasti pääsee yleiselle osastolle!
Mitkä liivit siellä saisi?
Turpiin tuskin.
1lpo
Martin Beck
Viestit: 825
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 1:48 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

holmesin haamu kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 10:03 am Elokapinaliike ei ole muuten irtisanoutunut tekijästä ja teosta mitenkään.
Miksi sen olisi pitänyt siitä irtisanoutua? Minullakin on esim sukulainen joka on tehnyt sairaita tekoja joita en hyväksy mutta miksi minun pitäisi tehdä julkinen lausunto että en hyväksy hänen tekojaan? Minun joukkueeni peliä oli katsomassa ja kannustamassa ihminen joka on tehnyt sairaita tekoja mutta miksi meidän joukkueen pitäisi julkisesti irtisanoutua hänen teoistaan?

Nyt taidettiin poliittisesti "innostua" parin nimimerkin toimesta. Näillä tiedoilla raiskaajan äiti kuului tuohon naurettavaan liikkeeseen, lapsien kerrottiin lähteneen tähän ryhmään liittyneen äidin seuraksi.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17564
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Mies raiskasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
Helsingin hovioikeus on tuominnut tekoaikaan 24-vuotiaan miehen useista törkeistä lapsenraiskauksista sekä lasta seksuaalisesti seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisestä yhteensä 15 vuoden vankeusrangaistukseen.
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus oli alun perin antanut miehelle 13 vuotta vankeutta, eli hovioikeus korotti tuomiota kahdella vuodella.

Teot tapahtuivat vuonna 2023 pääkaupunkiseudulla. Tuomittu tutustui netissä kahteen tekoaikaan 14-vuotiaseen teinityttöön, jotka asuivat keskenään samassa sijoituskodissa.
Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa, hovioikeuden päätöksestä selviää.
Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.
Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.
Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin.

Hovioikeus korotti tuomiota, sillä katsoi törkeän lapsenraiskauksen tunnusmerkkien täyttyvän kummankin uhrin kohdalla.
Hovioikeus myös totesi tuomitun osoittaneen täydellistä piittaamattomuutta asianomistajien terveydestä, sillä hän oli heidän kanssaan suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä tiedossa olleesta klamydiatartunnasta huolimatta.

Vastaaja Eero Ilmari Pajala tuomittiin vankeuden lisäksi korvaamaan uhreille yhteensä 46 500 euroa.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012101373.html
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Knobster »

^
Tämähän meni hovissa oikein mukavasti.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Eero Ilmari Pajalalle 15 vuotta vankeutta lapsenraiskauksista

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Mies raiskasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
24-vuotias mies raiskasi kaksi sijoituskodissa asunutta 14-vuotiasta tyttöä.

Helsingin hovioikeus on tuominnut tekoaikaan 24-vuotiaan miehen useista törkeistä lapsenraiskauksista sekä lasta seksuaalisesti seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisestä yhteensä 15 vuoden vankeusrangaistukseen.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeus oli alun perin antanut miehelle 13 vuotta vankeutta, eli hovioikeus korotti tuomiota kahdella vuodella.

Teot tapahtuivat vuonna 2023 pääkaupunkiseudulla. Tuomittu tutustui netissä kahteen tekoaikaan 14-vuotiaseen teinityttöön, jotka asuivat keskenään samassa sijoituskodissa.

Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa, hovioikeuden päätöksestä selviää.

Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.

Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.

Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin.

Hovioikeus korotti tuomiota, sillä katsoi törkeän lapsenraiskauksen tunnusmerkkien täyttyvän kummankin uhrin kohdalla.

Hovioikeus myös totesi tuomitun osoittaneen täydellistä piittaamattomuutta asianomistajien terveydestä, sillä hän oli heidän kanssaan suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä tiedossa olleesta klamydiatartunnasta huolimatta.

Vastaaja Eero Ilmari Pajala tuomittiin vankeuden lisäksi korvaamaan uhreille yhteensä 46 500 euroa.
https://www.hs.fi/helsinki/art-20000121 ... t=promobox
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
Westi84
Nikke Knatterton
Viestit: 172
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 4:01 am
Paikkakunta: Oopperakaupunki

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Westi84 »

Kerrankin kunnon tuomio näille mätäpaiseille.
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Muslimin on täytynyt vaihtaa nimensä suomalaiseksi, muuten tämä ei ole mahdollista :shock:

Minfosta olen saanut käsityksen kaikkien raiskaajien olevan ulkomaalaisia ja muslimeja. Tätä on ihan prosentteihin ja kaavioihin vedoten todistettu.
Missähän nämä todistajanikit ovat nyt, kun eivät ole ketjuun poikenneet?
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Eriksson
Olivia Benson
Viestit: 741
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm
Paikkakunta: Eura

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Siinä on tuomio sentään vähän edes sinnepäin oikein.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
xdyydyy
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2026 4:37 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja xdyydyy »

Täysi ihmishirviö. Mahtaako tuomiossa ja korvauksissa olla mukana kuristamisen aiheuttaman aivovamman mahdollisuus tai jo osoitettu, että sellainen on jommallekummalle tai kummallekin tytölle syntynyt? Joissain maissa ollaan jo kieltämässä kuristamisen sisältävää pornoa, koska tutkimuksissa on käynyt ilmi, että kuristaminen vaikka ihminen ei pyörtyisikään, aiheuttaa paljon luultua nopeammin aivovammoja.

Tämä kannattaa pitää mielessä myös niiden, jotka tykkää kuristamisesta. Hankitte itsellenne aivovammaa joka kerta. Ja jokainen joka kuristelee kumppaniaan oman tai toisen seksuaalisen mielihyvän takia voi miettiä, että haluaako tosiaan aiheuttaa kumppanilleen aivovamman.

Kunpa voisi tehdä jotain auttaakseen nuoria tällaisissa tilanteissa. Sijoituskoti antaa viitteen, ettei kotona asiat ole olleet hyvin. Toimisipa järjestelmä tässä kohtaa niin hyvin, että tytöt saavat kaiken tarvitsemansa avun ja pääsisivät kiinni parempaan elämään.
Miemala
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Helmi 23, 2017 12:20 am

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja Miemala »

Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:04 pm Muslimin on täytynyt vaihtaa nimensä suomalaiseksi, muuten tämä ei ole mahdollista :shock:

Minfosta olen saanut käsityksen kaikkien raiskaajien olevan ulkomaalaisia ja muslimeja. Tätä on ihan prosentteihin ja kaavioihin vedoten todistettu.
Missähän nämä todistajanikit ovat nyt, kun eivät ole ketjuun poikenneet?
Taidat tykätä neekereistä. Nehän saa muutenkin kaikesta alennusta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3414 ... 18e347a4f0
jmit
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:55 pm

Re: Suomalaismies raiskasi 14-vuotiaat tytöt poikkeuksellisen julmalla tavalla - 13 v vankeutta!

Viesti Kirjoittaja jmit »

On aivan totta että ainoastaan maahanmuuttajat eivät syyllisty näihin hirmutekoihin. Myös vassari kukkahattutätien kasvattamat jälkeläiset syyllistyvät tällaiseen. No mikä ihme se on kun jo kasvatuksessa tulee oppi että omia päähänpinttymiä on soveliasta edistää laittomin keinoin. Hienoa Elokapina, tällaista yhteiskuntaa te olette rakentamassa. Näin näissä vallankumouksissa aina käy, kuten suomalaisille kommareille ihannevaltiossaan Neuvostoliitossa, niskalaukauksen saivat palkaksi.
Vastaa Viestiin