Mopomiitti Tuusulassa, takaa-ajossa poliisi kiilasi mopoilijan tieltä ulos
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
Re: Mopomiitti Tuusulassa, takaa-ajossa poliisi kiilasi mopoilijan tieltä ulos
Mistä porukka luulee että poliisi yritti tappaa pojan ? Mä nään vaan videoita missä se kiilaa sen ojaan kun lähti pakoon. Kiilaaminen ei ollut nappisuoritus eikä varsinkaan paikka. Toki jos mopossa ei ollut toimivia jarruja ni ei sitä poliisi voinut tietää että ei pysähdy. Jos se olisi sen tappaa halunnut niin olisi se poika kuollut.
Ja jos poika olisi pakoon päässyt niin homma olisi jatkunut taas ensi viikonloppuna. Nyt tuli pikku huilitauko, iskä saa sillävöliln tilata uudet viriosat mopoon, ja samalla voi kertoa että kun pakoon lähdetään niin pykälää pienennetään että saada 2tahdin tehopiikki nopeammin ja sitä kautta kiihtyvyys. Eli 3 kautta neloselle
Koska seuraava mopomiitti on ? Onko getawayta nähtävissä ?
Ja jos poika olisi pakoon päässyt niin homma olisi jatkunut taas ensi viikonloppuna. Nyt tuli pikku huilitauko, iskä saa sillävöliln tilata uudet viriosat mopoon, ja samalla voi kertoa että kun pakoon lähdetään niin pykälää pienennetään että saada 2tahdin tehopiikki nopeammin ja sitä kautta kiihtyvyys. Eli 3 kautta neloselle
Koska seuraava mopomiitti on ? Onko getawayta nähtävissä ?
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
-
jokusen koira ressu
- Neuvoja-Jack
Konstaapelia epäillään virkavelvollisuuden rikkomisesta. Mielestäni tuo on suorituksena aika törkeä jotta voisi olla törkeä virkarikos tosin en tiedä josko se on olemassa vain taukohuoneen kahvikassan kavallusta varten.
Toivottavasti nämä junnut ottaa opikseen, tai ainakin opettelevat puhkomaan kytiltä renkaat, kivien heittely tuulilasiin hidastaa myös, samaten vanhemmilta varastetut ampuma aseet, mielellään suuri kaliberiset kiväärit kuten hyvinkäällä eräs Eero Hiltunen aikoinaan.
Sitä pitäs saada kyttien mitä ne sattuu tilaamaan..
"Don't do the crime if you can't do the time"
Juurikin niin. Tämä yksilönoikeus hääräys menee aina kaiken edelle. Minä minä ja vielä kerran minä, välittämättä muiden kärsimyksestä kun seuraamuksia ei tule. Nyt niitä tuli vähän kovemmalla kädellä molempien idiotismista, mutta olen itse myös sitä mieltä, että kortteja ei tarvitsisi ennen täysi-ikäisyyttä nuorelle antaa jos kerta se syy-seuraussuhde on jotenkin hankala nykyelämässä ymmärtää. Vai onko nykyajan vanhemmat niin laiskoja kaitsemaan omia pentujaan etteivät opeta elämän realiteetteja? Itse olen kasvanut ihan normaalissa kodissa, en ole saanut tukkapöllöä tai vyötä persposkille, mutta rangaistusta on tullut muulla tavoin jos erehdyin hölmöilemään. Toisten ihmisten kunnioitus on kadonnut kokonaan maailmasta ja kaikki huutavat vain omia oikeuksiaan, mutta niin mites ne vastuut?tuulituu kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:17 amTämä minuakin ihmetyttää, että jos yleisesti myönnetään että nuoret ei osaa arvioida riskejä, niin olisiko aika luopua nuorten ajokorteista? Outoa, jos olisi hyväksyttyä, että liikenteessä on ryhmä ihmisiä, jotka eivät osaa vielä tiedetysti arvioida riskejä, ja tälle ryhmälle jatketaan ajo-oikeuksien myöntämistäroudatar kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:02 am ...
Keskustelua seurattuani koskien nuorten aivojen kehittämättömyydestä kulma karvojani nostellen tulin miettineeksi miksi sitten nuorella ylipäätään on ajokortti jos ei ymmärrä syy-seuraussuhdetta? Olen itse mopoiän ylittänyt kauan aikaa sitten ja oli minulla ainakin ymmärrys miten liikenteessä toimitaan ja otetaan muut huomioon joten ihan en niele tätä selitystä miten aivot eivät ole kehittyneet - totta eivät ole aikuisen mittapuulla, mutta kyllähän ny jumalauta täytyy ymmärtää miten sen vehkeensä kanssa liikenteessä toimitaan.
...ja sitten puhutaan ihan kuin tuo kehittymättömyys olisi ihan ok ja pitää vaan hyväksyä että joku teini kaahaa kortitta poliisia pakoon.
Hirvittää ajatella, että jos olisi ehtinyt sinne polulle ja tappanut siellä jonkun koiranulkoiluttajan tai lapsen.
"pain is not exclusive to humans"
-
jokusen koira ressu
- Neuvoja-Jack
No ei olisi tappanut ketään... Olisi päässyt ehjänä kotiin ja tuokin konstaapeli saisi pitää työpaikkansa tulevaisuudessa.tuulituu kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:17 amTämä minuakin ihmetyttää, että jos yleisesti myönnetään että nuoret ei osaa arvioida riskejä, niin olisiko aika luopua nuorten ajokorteista? Outoa, jos olisi hyväksyttyä, että liikenteessä on ryhmä ihmisiä, jotka eivät osaa vielä tiedetysti arvioida riskejä, ja tälle ryhmälle jatketaan ajo-oikeuksien myöntämistäroudatar kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:02 am ...
Keskustelua seurattuani koskien nuorten aivojen kehittämättömyydestä kulma karvojani nostellen tulin miettineeksi miksi sitten nuorella ylipäätään on ajokortti jos ei ymmärrä syy-seuraussuhdetta? Olen itse mopoiän ylittänyt kauan aikaa sitten ja oli minulla ainakin ymmärrys miten liikenteessä toimitaan ja otetaan muut huomioon joten ihan en niele tätä selitystä miten aivot eivät ole kehittyneet - totta eivät ole aikuisen mittapuulla, mutta kyllähän ny jumalauta täytyy ymmärtää miten sen vehkeensä kanssa liikenteessä toimitaan.
...ja sitten puhutaan ihan kuin tuo kehittymättömyys olisi ihan ok ja pitää vaan hyväksyä että joku teini kaahaa kortitta poliisia pakoon.
Hirvittää ajatella, että jos olisi ehtinyt sinne polulle ja tappanut siellä jonkun koiranulkoiluttajan tai lapsen.
-
jokusen koira ressu
- Neuvoja-Jack
Poliisi tykkää kiusata mopo poikia kun ovat fyysisesti vielä heikkoja koittaisi samaa jossain Bomber miitissä voi olla että tulisi oikea sanominen.Vargas81 kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:26 am Toivottavasti nämä junnut ottaa opikseen, tai ainakin opettelevat puhkomaan kytiltä renkaat, kivien heittely tuulilasiin hidastaa myös, samaten vanhemmilta varastetut ampuma aseet, mielellään suuri kaliberiset kiväärit kuten hyvinkäällä eräs Eero Hiltunen aikoinaan.
Näin se on, johtuisko siitä että 70% konstaapeleista on koulukiusattuja ressukoita joille on annettu voimankäyttökoulusta, mutka, pamppu ja taser. Sen jälkeen ne laitetaan tonne kiusaamaan pienempiään ja heikompiaan, tapa se toikin on edes kerran elämässään päästä toteuttamaan voimafantasioitaan..jokusen koira ressu kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:30 amPoliisi tykkää kiusata mopo poikia kun ovat fyysisesti vielä heikkoja koittaisi samaa jossain Bomber miitissä voi olla että tulisi oikea sanominen.Vargas81 kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:26 am Toivottavasti nämä junnut ottaa opikseen, tai ainakin opettelevat puhkomaan kytiltä renkaat, kivien heittely tuulilasiin hidastaa myös, samaten vanhemmilta varastetut ampuma aseet, mielellään suuri kaliberiset kiväärit kuten hyvinkäällä eräs Eero Hiltunen aikoinaan.
Poliisilla on liikaa resursseja käytössä jos se riittää tollaseen pelleilyyn, puolet voisi leikata pois. Ehkä siinä ei sitten jäisi aikaa ylilyönneille kun olisi kiire juosta oikeiden roistojen perässä.
"Don't do the crime if you can't do the time"
Niin, videota on myös leikattu, eli osa voi olla eri päivältäkin, on voitu poistaa kohta, jossa on ollut pysähtymiskäsky.Verinuoli kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:11 am ...
Siinä pidemmällä videolla kiilatulla mopoilijalla oli vielä valkoinen kypärä. Jossain vaiheessai ilmeisesti kypärää vaihtanut.
Kaikki nämä videot tähän asti on käsittääkseni teinien lataamia, ja heidän motiiviaan voi jokainen miettiä, mitä kohtia on valittu videoon ja mitä jätetty pois ja miksi.
Teinit pitivät virheenä sitä, ettei kypärää poistettu päästä, mutta itselle on opetettu, että se on parempi onnettomuuden jälkeen pitää päässä. Olivat myös nostaneet teinin ojasta, minkä lääkärikin tuomitsi (mutta virheellisesti poliisin tekemäksi).
Niin, saattoihan se yrittää vaikka jatkettua itsemurhaa, ajamalla vaikka ilman turvavöitä siihen konttiin niin paljon kuin auto kulkee. Ei vain onnistunut. Kuvien perusteella näyttäisi auton jokainen rengas käyvän reilusti pois tieltä. Ei noin tasapainottoman ihmisen tarvi virassaan jatkaa.kantavapalju kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:18 am Mistä porukka luulee että poliisi yritti tappaa pojan ? Mä nään vaan videoita missä se kiilaa sen ojaan kun lähti pakoon. Kiilaaminen ei ollut nappisuoritus eikä varsinkaan paikka.
- Birch Tree Headland
- Olivia Benson
Katsopa uudelleen nämä mopojonnen muut videot missä keulii 115km/h ym.jokusen koira ressu kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:27 amNo ei olisi tappanut ketään... Olisi päässyt ehjänä kotiin ja tuokin konstaapeli saisi pitää työpaikkansa tulevaisuudessa.tuulituu kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:17 amTämä minuakin ihmetyttää, että jos yleisesti myönnetään että nuoret ei osaa arvioida riskejä, niin olisiko aika luopua nuorten ajokorteista? Outoa, jos olisi hyväksyttyä, että liikenteessä on ryhmä ihmisiä, jotka eivät osaa vielä tiedetysti arvioida riskejä, ja tälle ryhmälle jatketaan ajo-oikeuksien myöntämistäroudatar kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:02 am ...
”Mitä jos veropakolaisuudesta/veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.”
- Sanna Marin 23.12.2014
Hups ! Roskaväen piipitys ei kuulu. [blocked]
- Sanna Marin 23.12.2014
Hups ! Roskaväen piipitys ei kuulu. [blocked]
Vankeutta ja irtisanominen tuolle poliisille. Vaaransi tahallisesti lapsen elämän. Joka muuta väittää, on väärässä.
Ja selittely jatkuu..
Mopoja viritetään aina. Minun on vaikea keksiä mitään harmittomampaa tekoa kuin mopon virittäminen. Pojat touhuavat keskenään ulkona. Nähtävästi kaikkien pitäisi istua kotona hikikomoreina.
Sen sijaan se että poliisi yrittää tappaa mopopojan on jotain sellaistamitä ei saisi tapahtua.
Mopoja viritetään aina. Minun on vaikea keksiä mitään harmittomampaa tekoa kuin mopon virittäminen. Pojat touhuavat keskenään ulkona. Nähtävästi kaikkien pitäisi istua kotona hikikomoreina.
Sen sijaan se että poliisi yrittää tappaa mopopojan on jotain sellaistamitä ei saisi tapahtua.
No ei olla kuitenkaan kaukana.
KKO:n (KKO 1999 20) perustelussa:
"KKO:n mukaan surmaaminen on tahallista, jos tekijä on tarkoittanut seurauksen syntymistä tai hänen on täytynyt käsittää sen syntyminen tekonsa varmaksi tai varsin todennäköiseksi seuraukseksi."
Kukaanhan ei tiedä, vaikka tällä mopoteinillä olisikin ollut jo ase. Ja uhannut mennä ampumaan jonkun tuonne mopomiittiin. Että jos haaveilet jonkun varastavan aseen, niin kyllä niitä jo on liikenteessä, jotka ovat niitä varastaneet.Vargas81 kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:26 am Toivottavasti nämä junnut ottaa opikseen, tai ainakin opettelevat puhkomaan kytiltä renkaat, kivien heittely tuulilasiin hidastaa myös, samaten vanhemmilta varastetut ampuma aseet, mielellään suuri kaliberiset kiväärit kuten hyvinkäällä eräs Eero Hiltunen aikoinaan.
Ennemminhän tuossa mopoilija yritti itsemurhaa.Stonedar kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:35 amNiin, saattoihan se yrittää vaikka jatkettua itsemurhaa, ajamalla vaikka ilman turvavöitä siihen konttiin niin paljon kuin auto kulkee. Ei vain onnistunut. Kuvien perusteella näyttäisi auton jokainen rengas käyvän reilusti pois tieltä. Ei noin tasapainottoman ihmisen tarvi virassaan jatkaa.kantavapalju kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 9:18 am Mistä porukka luulee että poliisi yritti tappaa pojan ? Mä nään vaan videoita missä se kiilaa sen ojaan kun lähti pakoon. Kiilaaminen ei ollut nappisuoritus eikä varsinkaan paikka.