Nimimerkki Eräs1 oli tämän inspiraation takana.
"Pikku-Jarkko oli äidin kanssa hampurilaisravintolassa. Paikalle tuli kaksi virkapukuista poliisia syömään. Jarkko kiersi ja kaarsi ja tokaisi lopulta: ”Onko teilläkin pippelit?” Toinen poliisi kysyi pojalta: ”onkos sinulla?” ”Tietysti, ja mun isilläkin on. Se on vaan niin valtavan suuri!” Puna alkoi levitä kasvoilleni..."
https://www.is.fi/perhe/art-2000012185467.html
Mikä on nolointa, mitä olet lapsena sanonut julkisella paikalla?
Lasten suusta kuultua
Re: Lasten suusta kuultua
Oltiin Orituvassa, Orivedellä lounastamassa...
Vieressä oli poliisipartio syömässä.
Pikkuinen siskontyttö osoitti konstaapeleita ja lohkaisi:
"AMBULANSSISETIÄ!"
Vieressä oli poliisipartio syömässä.
Pikkuinen siskontyttö osoitti konstaapeleita ja lohkaisi:
"AMBULANSSISETIÄ!"
Ihana ^
Vähän mietin kertoako tätä, etten provosoisi mitään, mutta menköön: oltiin lapsuuden perheeni kanssa Korkeasaaren lauttaa odottamassa ja tässä kierteli naurulokkeja: Siis niitä, joiden vartalo on vaalea ja pää suklaanruskea. Jostain syystä olin jo sanonut, että ne on "lappalaisia neekereitä".
Ei siinä mitään, mutta valitettavasti kun lautta saapui vastarannalle, niin siellä sattui ihan oikeastikin olemaan tummaihoinen ja olin sitten taas huutanut, että lappalainen neekeri!!
Vähän mietin kertoako tätä, etten provosoisi mitään, mutta menköön: oltiin lapsuuden perheeni kanssa Korkeasaaren lauttaa odottamassa ja tässä kierteli naurulokkeja: Siis niitä, joiden vartalo on vaalea ja pää suklaanruskea. Jostain syystä olin jo sanonut, että ne on "lappalaisia neekereitä".
Ei siinä mitään, mutta valitettavasti kun lautta saapui vastarannalle, niin siellä sattui ihan oikeastikin olemaan tummaihoinen ja olin sitten taas huutanut, että lappalainen neekeri!!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Omiani en minäkään muista, mutta lehdistä näitä aina luen ja hihittelen.
Tämä on mielestäni aika hyvä:
4-vuotiasta tytärtäni kiukutti aina ratikassa, kun hän ei päässyt istumaan. Hänelle sanottiin, että istuimet on varattu vanhoille. Kerran sitten ratikassa tokaisi: ”Kuoleeko nuo kohta?” Nainen, 71
Ja toinen helmi:
Olemme maanviljelijäperhe, ja lietelannan levitys kuuluu tilamme toimintaan. Tuoksu tuntuu ajoittain ympäri kylää. Poikamme oli 4-vuotiaana julistanut kerhon portailla ylpeyttä äänessään: ”Tuo haju sitten tulee meiltä!” Mies, 53
----
https://www.is.fi/perhe/art-2000012127073.html
Tämä on mielestäni aika hyvä:
4-vuotiasta tytärtäni kiukutti aina ratikassa, kun hän ei päässyt istumaan. Hänelle sanottiin, että istuimet on varattu vanhoille. Kerran sitten ratikassa tokaisi: ”Kuoleeko nuo kohta?” Nainen, 71
Ja toinen helmi:
Olemme maanviljelijäperhe, ja lietelannan levitys kuuluu tilamme toimintaan. Tuoksu tuntuu ajoittain ympäri kylää. Poikamme oli 4-vuotiaana julistanut kerhon portailla ylpeyttä äänessään: ”Tuo haju sitten tulee meiltä!” Mies, 53
----
https://www.is.fi/perhe/art-2000012127073.html
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Itse huusin eskarissa "Ai saatana!" ja eräs toinen meni vasikoimaan. Mulle tuli sellainen paniikki, että karkasin pihalta ja olin poissa neljä tuntia. Isähän oli minulle sanonut, että ei kannata huudella saatanaa kun se tulee silloin hakemaan pois.
Pari vuotta aiemmin pikkuveljien ristiäisissä tokaisin että, "kylläpä haisee piirakalta!" Puhuimme tuolloin kotona vain ruotsia, ja tuo piirakka tuli nyt ensimmäisenä mieleen, kun on slangisana v*tulle ja vähän riippuen miten sitä käytetään, toimii sekä ruotsiksi että suomeksi.
Kummitäti yritti, että olemmehan leivonneet piirakoita, johon vastasin, "EI VAAN MÄ SANOIN PIIRAKKAA!"
Pari vuotta aiemmin pikkuveljien ristiäisissä tokaisin että, "kylläpä haisee piirakalta!" Puhuimme tuolloin kotona vain ruotsia, ja tuo piirakka tuli nyt ensimmäisenä mieleen, kun on slangisana v*tulle ja vähän riippuen miten sitä käytetään, toimii sekä ruotsiksi että suomeksi.
Kummitäti yritti, että olemmehan leivonneet piirakoita, johon vastasin, "EI VAAN MÄ SANOIN PIIRAKKAA!"
Lappalaisia neekereitä.Bird kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 2:29 am Ihana ^
Ei siinä mitään, mutta valitettavasti kun lautta saapui vastarannalle, niin siellä sattui ihan oikeastikin olemaan tummaihoinen ja olin sitten taas huutanut, että lappalainen neekeri!!![]()
Mistä edes keksit tuon nimityksen? Ihana tarina!
Ei niin pienintäkään hajua.manearia kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 12:49 pmLappalaisia neekereitä.Bird kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 2:29 am Ihana ^
Ei siinä mitään, mutta valitettavasti kun lautta saapui vastarannalle, niin siellä sattui ihan oikeastikin olemaan tummaihoinen ja olin sitten taas huutanut, että lappalainen neekeri!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mistä edes keksit tuon nimityksen? Ihana tarina!
(Tai sitten vanhempani eivät vaan kehdanneet kertoa.
Viimeksi muokannut Bird, Ti Elo 11, 2026 7:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
manearia kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 12:44 pm Itse huusin eskarissa "Ai saatana!" ja eräs toinen meni vasikoimaan. Mulle tuli sellainen paniikki, että karkasin pihalta ja olin poissa neljä tuntia. Isähän oli minulle sanonut, että ei kannata huudella saatanaa kun se tulee silloin hakemaan pois.
(Itsekin muuten karkasin eskarista, joskin parin pojan kanssa ja hupimielessä.
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Hmmm... "Päivän huumoripläjäyksessä" on näitä "Lasten suusta kuultuja" vitsinpoikasia aikas paljon. Mielestäni tämän topicin voisi yhdistää sinne.
Samalla voisi muuttaa "Päivän huumotinpläjäys" nimen lyhyesti vain nimeksi "Vitsejä", niin se on lyhyt ja selvä nimike, kertoen, mitä sen alta löytyy.
Kiitos.
Samalla voisi muuttaa "Päivän huumotinpläjäys" nimen lyhyesti vain nimeksi "Vitsejä", niin se on lyhyt ja selvä nimike, kertoen, mitä sen alta löytyy.
Kiitos.
Kaikella on aikansa.