Mikä ilahduttaa tänään?
Nyt onkin mooooonta kivaa juttua.
- Ehken olekaan niin kamala, hirvittävä ja totaalinen pettymys kuin ehkä joskus kuvittelin. Ainakaan joku/jotkut ei sitä ilmaisseet, vaikka kovasti pelkäsin.
- Olen saanut hillittyä itseäni, vaikka monta kertaa on viimeisen kahden viikon aikana tehnyt mieli avautua.
- Todistin itselleni, etten ole riippuvainen tietokoneista, netistä, tästä tai mistään muustakaan palstasta tai muusta nettiosoitteesta JA vieläkin olisi voinut jatkaa.
- Pari ihanaa kirjaa, oivoi <3
Lisäksi, nyt huomasin, että nämä pari kuukauttahan menee ihan helposti - onhan minulla oikeasti joitakuita lähelläni jotka siinä auttaa, jos en meinaa jaksaa.
- Ehken olekaan niin kamala, hirvittävä ja totaalinen pettymys kuin ehkä joskus kuvittelin. Ainakaan joku/jotkut ei sitä ilmaisseet, vaikka kovasti pelkäsin.
- Olen saanut hillittyä itseäni, vaikka monta kertaa on viimeisen kahden viikon aikana tehnyt mieli avautua.
- Todistin itselleni, etten ole riippuvainen tietokoneista, netistä, tästä tai mistään muustakaan palstasta tai muusta nettiosoitteesta JA vieläkin olisi voinut jatkaa.
- Pari ihanaa kirjaa, oivoi <3
Lisäksi, nyt huomasin, että nämä pari kuukauttahan menee ihan helposti - onhan minulla oikeasti joitakuita lähelläni jotka siinä auttaa, jos en meinaa jaksaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
mullakin oli synttärit viime perjantaina. on siinä syytä juhlia kun on näinkin kauan hengissä selvinnyt, näillä elämäntavoilla. tänään ilahduttaa se että on vapaapäivä ja tarttee mennä vasta keskiviikkona duuniin. pari päivää oon jo istunu pyjamassa kotona ja nyt tekis mieli liikahtaa ulos pakkaseen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Näköjään esmesillä on vapaapäivä, Cottonilla on vapaapäivä, ja kuinka ollakaan, myös minulla on vapaapäivä! Ja huomennakin on ja ylihuomenna! Oikeastaan koko tammikuun saisi julistaa pakolliseksi vapaaksi, vain välttämättömät hommat hoidettaisiin, muuten oltaisiin kuin Ellun kanat.
Vapaapäivänä ilahduttaa hyvä musiikki, suklaa, puhelimessa juoruilu, ruuan tuoksu, oma koti. Kaikki on hyvin. <3
Vapaapäivänä ilahduttaa hyvä musiikki, suklaa, puhelimessa juoruilu, ruuan tuoksu, oma koti. Kaikki on hyvin. <3
- Juliet Jones
- Axel Foley