Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Eppu74 kirjoitti:Miksi osa Minfon kirjoittajista lainaa-toiminnolla kopioivat ketjun edellisen postauksen kokonaan?
Tähän minäkin tahtoisin vastauksen! Varsinkin siksi, että selitys "painoin väärää nappia" ei ole kovin uskottava, koska kun toisen tekstiä lainaa niin sehän tulee tähän tekstikenttään mukana.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

^ Samaa pohdin minäkin. Oudoksuttaa Valdovasin toiminta, sillä hän kirjoitta jopa ihan luettavia ja ajatuksella tehtyjä juttuja, mutta lainauksien suhteen on hieman parannettavaa.

Sitten ovat toki nämä palstan pikku terroristit, jotka esim. lainaavat koko edellisen kirjoituksen ja kuittaavat sen hymiöllä ja jollain yhden rivin mitäänsanomattomalla virkkeellä.

Tyhmä kysymykseni on: miksi ylläpito ei puutu näihin "koko tekstin lainaus ja hymiö" vastauksiin poistamalla sen serveriltä tilaa vievänä tarpeettomuutena ja antamalla henkilölle huomautuksen "kirjoittamattoman säännön" rikkomisesta? Toki tämä sosialidemokraattinen antaa kaikkien kukkien kukkia - tyyli edustaa suvaitsevaisuutta ja kukapa sitä nyt ehdoin tahdoin haluaisi nettirasistin leimaa otsaansa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Näitä koko stoorin lainaajia on muutamia.En ymmärrä minkään miksi lainausta ei voi pienentää ja kohdentaa siihen asiaan mihin aikoo vastata.
Esim. joku puolen sivun juttu ja sieltä haluaa kommentoida vain yhtä lausetta niin lainataan koko puolen sivun stoori.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

^Nyt kun meitä on jo muutama, niin perustakaamme ylipitkien lainauksien ja hymiövastauksien vastustajien yhdistys, joka voisi toimittaa mietintönsä ylläpidolle.

Tarkoittaako keskeytetty yhdyntä sellaista yhdyntää, joka ei johda ollenkaan orgasmiin ts. laukeamiseen vai sellaista, jossa ejakulointi tapahtuu muualle kuin "sinne"?

Yhdyntähän voi keskeytyä monesta syystä, mm. pari joutuu häirityksi ulkopuolisten toimesta, erektio hiipuu, alkaa omatunto kolkuttamaan kesken kaiken... Vai käytetäänkö näistä nimitystä epäonnistunut yhdyntä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Bleddyn, kiitos tiedonannosta sinullekin! Eilen huomasin vain katsoa siitä ketjun häntäpäästä..

Coitus int., hmm.. Interruptus- häirintä/ keskeytys, kimurantti kysymys Tohtorilta.. Koska Coitus int., on mainittu nimenomaan yhtenä raskaudenehkäisyn keinona, niin tuosta päättelisin siinä tarkoitettavan miehen ejakulointia muualle kuin emättimeen.

Olisiko niin, että ulkopuolinenkin häirintä keskeyttää joissakin tilanteissa emättimeen (tai muuallekin) ejakuloinnin varsin tehokkaasti? Tuolloin emme välttämättä enää puhuisi raskaudenehkäisystä, vaan laukaisunestosta. Tuota tapahtuu myös muiden aseiden kanssa, esimerkiksi poliisi voi ehkäistä kansalaisen aseen laukeamisen, mikäli ollaan keskellä vaarallista tilannetta, ja aseenlaukaisusta saattaisi aiheutua raskaita seurauksia.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Howler kirjoitti:
Eppu74 kirjoitti:Miksi osa Minfon kirjoittajista lainaa-toiminnolla kopioivat ketjun edellisen postauksen kokonaan?
Tähän minäkin tahtoisin vastauksen! Varsinkin siksi, että selitys "painoin väärää nappia" ei ole kovin uskottava, koska kun toisen tekstiä lainaa niin sehän tulee tähän tekstikenttään mukana.
Tähän on melkoisen helppo vastata: Aika usein koko postauksen kopioijat tekevät niin vain laiskuuttaan. Toki kohteliaampaa olisi kopioida vain se pätkä, jota kommentoi. Tai käyttää ^-merkkiä tarkoittamaan, että kommentti on tarkoitettu edelliselle postaajalle.

Toinen selitys voisi olla tämä: Ainakin yhden massapostaajan kohdalla olen huomannut, että hänellä on harmittava taipumus muokata postauksiaan jälkikäteen (jonkun jo ehdittyä vastaamaan hänelle). Joten tälle ko. massa"hurmaajalle" kommentoidessani kopioin yleensä hänen postauksensa kokonaan. Tällöin voin sitten itse jälkikäteen näyttää, mihin olen kommentoinut... :)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Doctor Lecter kirjoitti:
Tarkoittaako keskeytetty yhdyntä sellaista yhdyntää, joka ei johda ollenkaan orgasmiin ts. laukeamiseen vai sellaista, jossa ejakulointi tapahtuu muualle kuin "sinne"?

Yhdyntähän voi keskeytyä monesta syystä, mm. pari joutuu häirityksi ulkopuolisten toimesta, erektio hiipuu, alkaa omatunto kolkuttamaan kesken kaiken... Vai käytetäänkö näistä nimitystä epäonnistunut yhdyntä?
Yhdyn JJ-n mielipiteeseen, että perinteisessä mielessä tarkoitetaan ejakulointia jonnekin muualle kuin sinne. Tosin raskauden ehkäisykeinona ko. toiminta epävarmaa, koska niitä touhutippoja kuitenkin karkaa ennen varsinaista suurempaa purkausta.

Tuohon jälkimmäiseen kappaleeseen haluan kommentoida, että normaaliseksissä epäonnistunutta yhdyntäähän ei ole olemassakaan. Jos kerran puuhaan on ryhdytty yhteistuumin, niin turha siinä on mitään onnistumisprosentteja laskeskella ainakaan laukeamisten perusteella :shock: Joskus vaan ei natsaa yhtä hyvin kuin suorituksen onnistuessa 99%-sti, better luck next time 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Juliet Jones kirjoitti: Olisiko niin, että ulkopuolinenkin häirintä keskeyttää joissakin tilanteissa emättimeen (tai muuallekin) ejakuloinnin varsin tehokkaasti? Tuolloin emme välttämättä enää puhuisi raskaudenehkäisystä, vaan laukaisunestosta. Tuota tapahtuu myös muiden aseiden kanssa, esimerkiksi poliisi voi ehkäistä kansalaisen aseen laukeamisen, mikäli ollaan keskellä vaarallista tilannetta, ja aseenlaukaisusta saattaisi aiheutua raskaita seurauksia.
Laukaus päähän toiminee. Tosin miehen orgasmissa toisin kuin naisella on "point of no return" jonka jälkeen mies ei voi kuin ejakuloida, tuli sitten päähän ammutuksi tai lievemmin häirityksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tätä olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa ja asia alkaa ärsyttää mua ihan suunnattomasti: ala-asteikäiset pennut seurustelee keskenään, kehitysvammaiset seurustelee keskenään ja homotkin menee naimisiin. ni mistä ne parinsa löytää? edustavat kuitenkin varsin pientä prosenttia väestöstä? sit joku normaali nuori aikuinen, ok näköinen hetero ei saa parisuhdetta aikaiseksi, ei niin millään.

en pidä lapsista, homoista tai vammaisista, enimmäkseen siitä syystä että olen kateellinen :evil: kävisikö parempi flaksi jos huomaisin nyt 26-vuotiaana olevani lesbo?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Ehkä kannattaa jättää liika yrittäminen. Se suhde tulee sitten sieltä kun on tullakseen. Jos väkisin yrittää itselleen löytää kumppania niin äkkiä käy niin kuin muistaakseni teille kävi (ero lyhyen seurustelun jälkeen).
Älä vaivu epätoivoon jos olet ollut vasta lyhyen aikaa sinkku :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

esmes- kirjoitti: en pidä lapsista, homoista tai vammaisista, enimmäkseen siitä syystä että olen kateellinen :evil: kävisikö parempi flaksi jos huomaisin nyt 26-vuotiaana olevani lesbo?
Todennäköisesti valinnanvara vain pienenisi, arvailen lesboja olevan vähemmän kuin heteromiehiä.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^niin luulis, mut empiiriset käytännön tutkimukseni osoittaa ihan toista :?

edit: sinällään todella tärkeä kysymys koska vastaus saattaa koskea myös muita "underground" ryhmiä, kuten pedofiileja, kannibaaleja, snuff-elokuvien keräilijöitä jne. niillä saattaa olla sama kaava tutustua samanhenkisiin ihmisiin. netti tietenkin nykyään on yksi mahdollinen paikka mut missä ne tapasivat ennen nettiä?

perusoletuksena verkossakin toimii että vastapuoleen suhtaudutaan kuin hän olisi a)poliisi b)suohirviö tai vastaava muu henkilö johon ei ole luottamista.
Viimeksi muokannut esmes-, To Tammi 22, 2009 10:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

esmes- kirjoitti:tätä olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa ja asia alkaa ärsyttää mua ihan suunnattomasti: ala-asteikäiset pennut seurustelee keskenään, kehitysvammaiset seurustelee keskenään ja homotkin menee naimisiin. ni mistä ne parinsa löytää? edustavat kuitenkin varsin pientä prosenttia väestöstä? sit joku normaali nuori aikuinen, ok näköinen hetero ei saa parisuhdetta aikaiseksi, ei niin millään.
Ehkä se johtuu vaan siitä, että mainitsemillasi ryhmillä on erilaiset paikat tapaamisille (vaikkakin tuo ala-asteikäiset pennut nyt ei ehkä vielä ihan seurusteluksi voi sanoa :D) ja koska tietävät miten "harvalukuisia" ovat, niin se otollisin ihminen löytyy nopeammin? Ehkä?

Mutta taas toisaalta ei kaikille ihmisille löydy parisuhdetta helposti, oli ihan millainen vaan.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Jos Obama parturissa ollessaan ilmoittaisi yhtäkkiä parturilleen, että haluaa vihreän irokeesin, alkaako parturi tekemään sitä? Painaako tässä presidentin sana niin paljoa?

Entä Tarja Halosen kohdalla sama?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

^ kaipa parturi tekee mitä asiakas tahtoo?
Paitsi että, olenpa joskus kuullut puhuttavan, ettei parturi olisi suostunut moista kyhäelmää jollekin tekemään. Liekö urbaania legendaa?

Minua on pohdittuttanut pitkään, itseasiassa vuosia sellainen, että kun esim. Suomessa (ainakin) 22 -viikkoinen sikiö on lapsi, niin jos henkirikostelee naisen, joka on vaikkapa 30:lla viikolla raskaana ja myös lapsi kuolee, niin voidaanko syyttää kahdesta henkirikoksesta, vai meneekö yhdellä?

Entä jos pahoinpitelee samalla viikolla olevan naisen niin, että nainen jää eloon, mutta lapsi kuolee, niin mistä silloin syytetään?
Kuolemantuottamuksesta?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Lukittu