Miten tuota taitoa voi opiskella? Vai onko kyse taidon "löytämisestä"? Olen ollut vielä toistaiseksi sillä kannalla, etten usko varsinaiseen aistien ulkopuoliseen selvännäköisyyteen, mutta siihen kyllä, että joillakin on erityinen herkkyys haivata ja yhdistää asioita. Siis ihan "normaali" kyky, joka on vain parempi joillakin. Vaati lisäksi herkyyttä huomata tälläinen kyky, siksi se voi jäädä huomaatta.konsta kirjoitti:[quote="matkaaja
Minä olen ns. selvänäkö-koulutuksessa, siis kehityn tässä pikku hiljaa kaiken aikaa enemmän ja enemmän, ja mm. tämä Bodom-asia on tullut minulle oppimista varten.
Mites se on, onko viinan juonnista haittaa selvänäköisyydelle, vai olisko siitä peräti vähän hyötyä?[/quote]
Kiva että myös tästä asiasta on kiinnostusta.
No, itse olen ns. herkkä ihminen aina ollut, ja kokenut sen vuoksi 'paljon pahaa'. Se paha on kasvattanut luonnettani niin, että kykenee näkemään asioiden syitä. Tässä syiden katsomisessa ei saa olla mitään kielteistä, vain todeta se. Joku syntyy näkijäksi, mutta sitä voi myös opetella. Hiljentyminen on aivan näkemiseen.
Ei viinan juonilla ole mitään haittaa, kunhan ei juo aivan tolkuttomasti. Itse en juo tolkuttomasti, mutta kohtuullisesti.
Avain on hyväksyminen.