Selvännäkijä
^ Selitys: Vastasin mitä itse näen tuossa kuvassa, ja vasta viestin lähetettyäni huomasin, että kuvan lähettäjä pyytää sellaisia pitämään suunsa vähän aikaa kiinni, jotka saattavat tietää/muistaa jotain kuvasta. Teinkö väärin muuten kuin että yksi lause kuvanlähettäjän viestissä jäi huonolle luvulle? 
Nothing is quite what it seems
Niinpä; eivät kai nuokaan ketkä kuvassa ovat, ole enää täällä kertomssa mitä näkivät.papillon kirjoitti:Niin ja kyse oli siitä että mitä siinä aikanaa nähtiin, ( eivät siis kaikki nähneet ) sitä kun ei sano, niin sitä tarkoitin, ja mitäs väliä nyt silläkään on, sama kai se on vaikka sanotkin, loppupeleissä.
Mielenkiintoista oli tuossa värikuvassa tuosta kuvassa se punainen väri. No kai se oli verta, mutta voisko se olla siitä punaisesta moottoripyörästä? Ehkä ei.
-
papillon
- Perry Mason
Siis meinaat Nilsin?kukkuu kirjoitti:Ensimmäinen selitys minkä luin kuvasta, oli jonkun kirjoittajan pohdinta kuinka Boismanin pyörästä puuttui pinnoja.![]()
No, tuskin tätä tarkoitit, siksi sen tänne uskalsin laittaa.
Ei se, no tää nyt oli ihan tyhmä juttu, mutta silloin aikoja sitten joku näki siinä päädyssä tämän herrankasvonpiirteet.
Jos haluaa arvuutella ei ole pakko katsoa.
^Jotenkin tässä aavistelin että tarkoitat juuri tuota, tai ainakin että joitain kasvoja. En halunnut siitä kirjoittaa, kun odotin, että oliskos ollut jotain tuollaista. No oli siis. Eli ovat olleet aivan yhtä paljon kiinnostunieta 'näkemisestä' kuin nykysinkin ollaan..
Ja jos ei haittaa, niin kerron, että itse näen teltassa kaikkien neljän kasvot, sekä murhaajien kasvot, sekä pelsebuubin yms. kasvoja, eli 'tällasta tämä on', näkeminen.
Mut ei tarvitse uskoa mitenkään.
Ja jos ei haittaa, niin kerron, että itse näen teltassa kaikkien neljän kasvot, sekä murhaajien kasvot, sekä pelsebuubin yms. kasvoja, eli 'tällasta tämä on', näkeminen.
Eikun nimenomaan Boismanin. Siksi hymiö. Se oli aikaa ennen etpk:n julkistamista.papillon kirjoitti:Siis meinaat Nilsin?kukkuu kirjoitti:Ensimmäinen selitys minkä luin kuvasta, oli jonkun kirjoittajan pohdinta kuinka Boismanin pyörästä puuttui pinnoja.![]()
No, tuskin tätä tarkoitit, siksi sen tänne uskalsin laittaa.
Ei se, no tää nyt oli ihan tyhmä juttu, mutta silloin aikoja sitten joku näki siinä päädyssä tämän herrankasvonpiirteet.
Jos haluaa arvuutella ei ole pakko katsoa.Ehkä ei sittenkään.
-
papillon
- Perry Mason
Tästä toisaallakin, mutta siis uhrikuvastakin näkee että takapyörä ei ole polulla.Hessu52 kirjoitti:Itse ihmettelen miten ne poliisit tuolla lailla sitä telttaa paikalleen sovittelevat, sillä jos piirretään guseen prätä tuohon kokonaan, niin minne se peräpää joutuu, polkuun nähden?
Vaikka prätkän piirtäisi suoraankin polun suuntaisesti, jota se ei Salosen heikin mukaan missään nimessä ollut.
Poliisit laittelee telttaa keppien/niiden jälkien perusteella, tarkkaa työtä.
Salosen muistelmat ovat vuosikymmenten takaa.
Todennäköisesti ei tapahtunut onnettomuutta, mutta ei sitä voida silti täysin poissulkea. Se on voinut olla erillinen tapahtuma. Varsinainen rytinä on ollut aivan muuta, ei suinkaan onnettomuus. Se tuntuu varmalta.matkaaja kirjoitti:On vähän semmonen tunne ettei noilla pyörien olopaikoilla ole juurikaan merkitystä tässä. Ilmeisesti ei tapahtunut onnettomuutta.
Toinen pyöristä oli työnnetty niin kauas polusta ja teltasta, että se ei esim. haitannut näkyvyyttä. Sensijaan toinen pyörä oli siinä koivua vasten ja saattoi olla ja olikin näköesteenä lintupojille. He eivät todennäköisesti nähneet teltan suuaukon puolelle kunnolla. Koivu ja moottoripyörä häiritsivät.
Tällä toisella moottoripyörällä saattoi olla vaikutusta siihen, miten suhtaudutaan lintupoikien todistuksiin. Ilmeisesti lintupojat eivät voineet nähdä SB:n jalkoja, jotka olivat siellä suuaukkopäädyn puolella ja kohti itää, ja näinollen mahdollisesti koivun ja moottoripyörän aiheuttamassa näkösuojassa.
-
papillon
- Perry Mason
No, minä en väitä mitään, mutta näen siinä silti koivun, prätkän, polkua, kaksilahkeisen jalat vierekkäin, toisen kaksilahkeisen jalat harallaan.Hessu52 kirjoitti:Kuule papillon, voitko ihan oikeasti väittää, etteikö poliisien jalkojen vieressä olisi muutama näreen tyvi?
Minun silmillä katsottuna näin on, mutta minullahan onkin "puusilmät".
Sitten menee epäselväksi.
Näin siis vasemmalta oikealle.
Mitkä näreen tyvet?