Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Asuu asuu, vaikka en minä ole käynyt hänen luonaan kylässä jotta voisin sen todistaa.Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija: asuuko Paulo Reis nyt Macaossa vaiko ei?
Poliisia lähellä oleva lähde kertoo etsittävän Gerryn pelikassia, jolla Madeleinen ruumis hävitettiin, hyvä ystävä kertoo Katen mielenterveysongelmista, herra Source on antanut infoa, että ladon nurkalta on löytynyt Madeleinen DNA:ta jostakin verisestä rätistä, johon paikallistettu Gerryn puheluja.
Mielenkiintoista mutta juuri kertomasi on niitä kuumia pöytäkirjoja joita ei ole julkistettu. Russell O'Brian oli aivan varmasti Portugalissa, ei kuitenkaan Praia da Luzissa 10.6.07 (hmm meniköhän päivä oikein, en viitsi nyt lähteä tarkistamaan) ja poliisit olivat McCannien ja O'Brianin kintereillä seuraavina päivinä. Läheltä piti etteivät jääneet kiinni itse "teosta". Gerry sekosi päiväkirjassaankin samoina päivinä.
"Come, and meet me, face to face, instead of barking behind anonymous messages." 17.8.08"
Kirjoitit edellä Paulo Reisin kirjoittaneen näin! Siis tämä kasvoista kasvoihin tapaaminen ei ole mahdollista menemättä Macaoon, tuossa viestissä hän kehoittaa tulemaan Lissaboniin!
"you know I live near Lisbon, in Alcochete."
Niin niitä "kuumia pöytäkirjoja" ei ole julkistettu sinun mielestäsi. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä niitä ei edes ole.
Kirjoitit edellä Paulo Reisin kirjoittaneen näin! Siis tämä kasvoista kasvoihin tapaaminen ei ole mahdollista menemättä Macaoon, tuossa viestissä hän kehoittaa tulemaan Lissaboniin!
Niin niitä "kuumia pöytäkirjoja" ei ole julkistettu sinun mielestäsi. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä niitä ei edes ole.
Alethes doksa meta logu
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Kätyrin palkan maksoi Kennedy. Sen on kätyri itse kertonut ja haastattelu on videolla. Tämäkin kuuluu niihin ei julkistettuihin pöytäkirjoihin ja odottaa parempia päiviä, mahdollista tulevaa oikeudenkäyntiä.Sirpa kirjoitti: Niin tuolla mediashitillä kuin ilmitulleella PJ:n kätyrillä, joka maksoi vääristä näköhavainnoista ja johti etsintää harhaan.
Amaral on sanonut tuosta että nyt ei ole aika siitä vielä puhua. Kun McCaannit haastavat hänet oikeuteen, kuten ovat uhanneet, niin sitten hän kertoo vakoilijasta.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Käy lukemassa Paulon blogista. Hän kirjoittaa siellä muutostaan.Sirpa kirjoitti:"Come, and meet me, face to face, instead of barking behind anonymous messages." 17.8.08"
Kaikissa rikostukimuksissa jotka on kesken on osa pöytäkirjoista, monissa maissa jopa kaikki pöytäkirjat salaisia. Ei siinä mitään kummallista ole. Niitä voidaan tulla tarvitsemaan tulevaiduudessa kun ja jos keissi menee oikeuteen.
McCannien tilanne tällä hetkellä on tavallista kinkkisempi. Heidät voidaan pidättää koska vaan jos syyttäjä antaa siihen käskyn. Oikeudenkäynti voidaan panna pystyyn koska vaan jos syyttäjä katsoo että siihen on tarpeeksi ainesta. Heidät voidaan myös pakottaa kuulusteltaviksi koska vaan. McCanneilla ei nyt ole haisuakaan siitä missä mennään Portugalissa. Englantilainen mediakaan ei voi nuuskia aiheesta ja kirjoittaa siitä koska McCannit ovat tukkineet kanavat. Siinäpä pimennossa istuvat nyt ja koska vaan voi tulla poliisit koputtamaan heidän ovelle.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Tapahtuipa hassu asia äsken. Äsken kirjauduin ulos, suljin jopa linjan, mutta kun avasin, olin kirjautunut koneelle. Eli kyllähän tätä joku nyt seuraa, mutta kuka? Ja seuraa siis yksityisviestejäni. Onko ylläpito antanut salasanani jollekkin; minä itse en ole?
Minulla ei ole nyt varaa kirjoittaa tietoja tänne, koska en tiedä minne ne menevät. Jos poliisi on kiinnostunut tiedoistani, ottakoot yhteyttä minuun. Sen voi tehdä täällä foorumillakin varmaan?
Etsin Madeleinea kyllä, mutta en halua että minua vakoillaan. Se tuntuu todella pahalta. Onko myös jokin vaara olemassa?
Hamuaako joku ehkä palkkiotakin?
Minulla ei ole nyt varaa kirjoittaa tietoja tänne, koska en tiedä minne ne menevät. Jos poliisi on kiinnostunut tiedoistani, ottakoot yhteyttä minuun. Sen voi tehdä täällä foorumillakin varmaan?
Etsin Madeleinea kyllä, mutta en halua että minua vakoillaan. Se tuntuu todella pahalta. Onko myös jokin vaara olemassa?
Sinä kirjoitat muillekin säikeille viestejä, matkaaja! Minullakin on käynyt vastaavasti ina silloin tällöin siellä toisilla säokeillä... Ja eilen oli linjani varattu, en siis päässyt itse linjoille pariin tuntiin...matkaaja kirjoitti:Tapahtuipa hassu asia äsken. Äsken kirjauduin ulos, suljin jopa linjan, mutta kun avasin, olin kirjautunut koneelle. Eli kyllähän tätä joku nyt seuraa, mutta kuka? Ja seuraa siis yksityisviestejäni. Onko ylläpito antanut salasanani jollekkin; minä itse en ole?
Muista lähdekritiikki!
Jaaha, kiitos tiedosta. 'Mitähän he meistä oikein haluavat'? Ei mulla ole toisilla säikeillä salaisuuksia; kerron niillä vain sen, minkä tiedän, ja näen.skoone kirjoitti:Sinä kirjoitat muillekin säikeille viestejä, matkaaja! Minullakin on käynyt vastaavasti ina silloin tällöin siellä toisilla säokeillä... Ja eilen oli linjani varattu, en siis päässyt itse linjoille pariin tuntiin...matkaaja kirjoitti:Tapahtuipa hassu asia äsken. Äsken kirjauduin ulos, suljin jopa linjan, mutta kun avasin, olin kirjautunut koneelle. Eli kyllähän tätä joku nyt seuraa, mutta kuka? Ja seuraa siis yksityisviestejäni. Onko ylläpito antanut salasanani jollekkin; minä itse en ole?
En ole yhteiskunnalle vaarallinen henkilö ollenkaan; haluan aina auttaa, ja palvella.
Salasanan vaihtaminen silloin tällöin auttaa asiaa paljon, teepä sinäkin se aina silloin tällöin.