Nora Bhatia

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

166 cm on ammattimalliksi liian lyhyt, lisäksi vielä lapsi iältään. Mutta lehdet kirjoittavat mallitytöstä.
blumbe
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja blumbe »

Nylonköysi kirjoitti:
Eilisaamu kirjoitti:Mulla tuli nyt sit sellaista mielenyhtymää,
että koska kaverit ovat sanoneet että Noran viina oli siis 80%.
Mulle tuli ihan sellaista mielenyhtymää, että Noralla on myös voinut olla desi perinteistä Koskenkorvaa (vanhemmilta pöllittyä) ihan tavallisessa kossupullossa, ja kaverit vähän liiottelevat.
HAaahaa! Tein ensimmäisen hyvän työn tällä sivulla! 80% viinaa ei saa alkosta vain pelkästään itse tekemällä ja en usko että 14 vuotiaalla olisi siihen kykyjä. Enkä usko että olisi sen kavereillakaan...
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Nylonköysi kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Kirjoitampa tännekin jotain. Jos Nora on mallikoulussa, niin ehkä hänellä on yhteyksiä 'siihen maailmaan' paljonkin. Ehkä myös jopa ulkomailta saakka.
Jos kyseessä on se paikka, mikä tunnettiin minun nuoruudessani nimellä "mallikurssi", niin pari asiaa:
1. Sinne pääsee ihan kuka vaan, kun maksaa
2. Se siis maksaa, se on ihan harrastuspohjainen juttu
3. Ei siellä mitään mallintöitä tehdä, vaan harjoitellaan esimerkiksi kävelyä ja poseerausta ja meikkausta

Eli siis ei. Mallikoulun/mallikurssin kautta kenelläkään ei ole vielä kontakteja mihinkään kv-mallitoimistoihin tai heroiinimalleihin. Siellä on tyttöjä, jotka harjoittelevat kävelyn, poseerauksen ja stailauksen perusteita. Ehkä sitten kun jotain on oppinut ja on mallikansio (joka muuten maksaa myös) voi mennä hakemaan mallitoimistosta töitä.
Yhdyn Nylonköyden kommenttiin... Itse kanssa olen joskus vuosia sitten käynyt mallikurssin ja allekirjoitan sen miten Nylonköysi kurssia kuvaili...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Nylonköysi kirjoitti:
WhoIam kirjoitti:Huhu varoitus

Sisareni oli tänään Hesburgerissa Kotkassa. Viereisessä pöydässä istui vanha mies joka luki iltasanomia ja soitti vihjepuhelimeen ja sanoi nähneensä Noran Vaalimaalla tänään menossa Nyberg nimisen rekan kyydissä Moskovaan. Puhelimessa kyseltiin jotais ja mies vastasi että hän voi tulla käymään. Ja sitten mies henkilö lähti. Sisareni mielestä mies vaikutti siltä että olisi tosissaan tai että valehteli koska puhui niin varmalla äänellä eikä epäröinyt.
Tämähän on mielenkiintoista. Eli siis Nora olisi nähty rekkajonossa?

Mitäköhän siteitä neidillä voisi Venäjälle olla?
''80% Viina-ukko'' Akaalta tai pakotettu matkaan?
Venäjälle tarvitsee passin. Missä Noran passi? Ja eikö sinne tarvitse myös viisumin? (sorry, en ole koskaan käynyt...)

Toivottavasti raja laitettu kiinni! Ja autot tehosyyniin!
Nuotio & Äreät Tiput
lot of mysteries
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

blumbe kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:
Mulle tuli ihan sellaista mielenyhtymää, että Noralla on myös voinut olla desi perinteistä Koskenkorvaa (vanhemmilta pöllittyä) ihan tavallisessa kossupullossa, ja kaverit vähän liiottelevat.
HAaahaa! Tein ensimmäisen hyvän työn tällä sivulla! 80% viinaa ei saa alkosta vain pelkästään itse tekemällä ja en usko että 14 vuotiaalla olisi siihen kykyjä. Enkä usko että olisi sen kavereillakaan...
Häh :shock: ihan ostamalla saa ulkomailta 80% viinaa :shock: Haluatko vielä merkinkin jos toisenkin tietää :roll:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Nylonköysi kirjoitti: Tämähän on mielenkiintoista. Eli siis Nora olisi nähty rekkajonossa?

Mitäköhän siteitä neidillä voisi Venäjälle olla?
Luvattu "mallin hommia"?'
Ei vaan olisi kai saanut viisumia, joten olisi pitänyt piiloutua rekkaan.
Ja kuten tuossa aikaisemmin oli puhetta,
ei mallikoulussa mitään suhteita minnekään juuri luoda.
Ainakaan kaverisuhteita enempää.
Tokihan on sitten näitä hyväksikäyttäjiä jotka lupailevat
mainetta ja mammonaa, vaikka ajatukset on jossain muualla.
edit. olisipa kyllä mielenkiintoista tietää, onko passi
vanhemmilla tallessa, jos neiti sellaista omistaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
specialhousingunit
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Sitten on tämä juttu miehestä joka käy rajan takana hakemassa viinaa ja tupakkaa....
Mistäpä yleensä on aikuisillakin 80% viina hommattu????
Siis tarkoitan että yleensä Alkosta haetaan joko 40% viina tai muuta mutta aika yleistä tuntuu olevan että rajan takaa tulee sit vahvempaa,koska on edullisempaa.

Äkkiseltään tulee mieleen että Nora ollut yhteydessä tuohon mieheen,-tai johonkin toiseen jolle tuo mies on esim myynyt 80% viinapullon.

Ja siitäpä yhtymä sitten siihen että on sanonut odottavansa kyytiä.
Onko tämä autoilija se joka on antanut/myynyt Noralle viinaa??
Ja Nora kun juonut,kenties liikaa,mitä sitten on tapahtunut???

Tämmöisiä mielenyhymiä.
Mistähän tuo 80% viina oikein on tullut ? Onko pelkästään nora sanonut kavereille, mutta ei kukaan ole pulloa nähnyt ? Aatellaas taas ihan ku aikuiset. 80% viina on pontikkaa, jos ei oo stroh rommia. Jos 14 vee maistaa 20 % vinaa ja sanot sen olevan 80% niin ei varmasti pysty vastaankaan väittämään. Jos 14 vee ottaa 80 % alkoholia, niin arvatkaas saako sitä alas raakana ? No ei varmaan saa. Entäs miten paljon pitää ottaa 80 prossasta, että 14 vee hoikka tyttö on horjuvassa kunnossa ? No jos ei ihan hirvee happo ole, niin riittää jos ottaa pari ruokalusikallista.
Laitetaan vielä yks asia. Vaikka olis miten kova tyttö ryyppäämään, niin joutuu lantraamaan 80 prosenttista niin paljon, että tulee kusihätä nautitusta nestemäärästä, ennen kun tulee edes humalaan.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Priora
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Priora »

Venäjälle tarttee viisumin. Ei kuulosta kovin uskottavalta tuo havainto.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

MissHolmes kirjoitti:''80% Viina-ukko'' Akaalta tai pakotettu matkaan?
Venäjälle tarvitsee passin. Missä Noran passi? Ja eikö sinne tarvitse myös viisumin? (sorry, en ole koskaan käynyt...)

Toivottavasti raja laitettu kiinni! Ja autot tehosyyniin!

Luulisin että passi olisi kotona mutta eikös niitä laittomia/ väärennettyjä Passeja saa Suomestakin. En muista tarvitseeko viisumia koska olen käynyt Venäjällä joskus 5-vuotiaana.

edit: Eli tarttee viisumin niinkuin joku tuossa aikaisemmin sanoo.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

blumbe kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:
No Virosta saa, eikä siellä papereita kysytä. Jos joku kaveri on ollut käymässä Virossa, niin onhan se sieltä voinut Noralle tuoda myös pullon.
lot of mysteries
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

specialhousingunit kirjoitti:
Sitten on tämä juttu miehestä joka käy rajan takana hakemassa viinaa ja tupakkaa....
Mistäpä yleensä on aikuisillakin 80% viina hommattu????
Siis tarkoitan että yleensä Alkosta haetaan joko 40% viina tai muuta mutta aika yleistä tuntuu olevan että rajan takaa tulee sit vahvempaa,koska on edullisempaa.

Äkkiseltään tulee mieleen että Nora ollut yhteydessä tuohon mieheen,-tai johonkin toiseen jolle tuo mies on esim myynyt 80% viinapullon.

Ja siitäpä yhtymä sitten siihen että on sanonut odottavansa kyytiä.
Onko tämä autoilija se joka on antanut/myynyt Noralle viinaa??
Ja Nora kun juonut,kenties liikaa,mitä sitten on tapahtunut???

Tämmöisiä mielenyhymiä.
Mistähän tuo 80% viina oikein on tullut ? Onko pelkästään nora sanonut kavereille, mutta ei kukaan ole pulloa nähnyt ? Aatellaas taas ihan ku aikuiset. 80% viina on pontikkaa, jos ei oo stroh rommia. Jos 14 vee maistaa 20 % vinaa ja sanot sen olevan 80% niin ei varmasti pysty vastaankaan väittämään. Jos 14 vee ottaa 80 % alkoholia, niin arvatkaas saako sitä alas raakana ? No ei varmaan saa. Entäs miten paljon pitää ottaa 80 prossasta, että 14 vee hoikka tyttö on horjuvassa kunnossa ? No jos ei ihan hirvee happo ole, niin riittää jos ottaa pari ruokalusikallista.
Laitetaan vielä yks asia. Vaikka olis miten kova tyttö ryyppäämään, niin joutuu lantraamaan 80 prosenttista niin paljon, että tulee kusihätä nautitusta nestemäärästä, ennen kun tulee edes humalaan.
Vai kusi hädät :P ei ehdi paljon kusihädät iskeä kun vetelee tota kitusiin...Kuva Kokemusta on :oops:
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Priora kirjoitti:Venäjälle tarttee viisumin. Ei kuulosta kovin uskottavalta tuo havainto.
Juu ei ehkä kuulosta uskottavalta, itsekkin epäilin mutta ajattelin tänne kumminkin laittaa :)
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kovin sekava ja ristiriitainen kuva on syntynyt tästä Norasta, siis siitä millainen hän on. Nätti, ulkonäöstään huolehtiva mallintöistä haaveileva teinityttö, jota luonnehditaan kiltiksi tytöksi, joka on lintsannut koulusta, jolla on masennuslääkkeet ja pullo 80 % viinaa.. Tämä niin kuin kooste tästä keskustelusta. Olisi kiva tietää, mikä on totta ja mikä ei.
Nylonköysi
Agentti Scully

Jep, Venäjälle tosiaan tarvitaan viisumi. Eli Nora pitäisi kuljettaa jossain rekan kontissa rajan yli, jos tyttö on ollut Nora.

Itse pitäisin todennäköisempänä, että Nora ei ollut Nora, vaan Noran näköinen (venäläinen) tyttö, ehkäpä rekkakuskin tytär, joka on ollut Suomessa ostoksilla kun isä vei lastin.
Nylonköysi
Agentti Scully

debbie kirjoitti:166 cm on ammattimalliksi liian lyhyt, lisäksi vielä lapsi iältään. Mutta lehdet kirjoittavat mallitytöstä.
Jep, ja mallikoululainen/kurssilainen ei ole malli.

Noille kursseille tosiaan pääsee ihan kuka vaan, jos vanhemmilla on varaa kurssimaksu maksaa. EDIT: Joka on tarkastuksen mukaan tänä päivänä n. 1000 euroa. Eli ihan hyvistä rahoista puhutaan.

Tietoa Tampereen seudun kuuluisasta mallikoulusta.

EDIT: Ja noissa voi tosiaan käydä ihan aikuinenkin harjoittelemassa tyyliään ja esiintymistään, missään nimessä ei ole edes tarkoitus, että jokaisesta kurssilaisesta tulee Kate Moss.
Viimeksi muokannut Nylonköysi, Ke Helmi 04, 2009 10:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin