Mikä ärsyttää tänään?
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
Törmäsin pitkästä aikaa Guillermo Vargasin taidenäyttely kuviin, jossa makasi näännytetty koira (siis koira kuoli nälkään nk. taiteen vuoksi). Visual Arts Biennial of the Central American päätti, että se on taidetta ja herra Vargas voi tehdä tuon uudelleen. Tuli tosi paha mieli ja ennen kaikkea pistää vihaksi, miten tällaista oikeasti voi ja sallitaan tapahtua. Kaikki ne ihmisetkin sen koiran ympärillä ihailemassa kärsimystä. Taidetta my ass. Herra Vargas Kiasman nurkkaan narun jatkeeks toljotettavaks.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Koska se oli "taidetta". Juu-u, ihmettelen minäkin miksei viranomaiset ole jo puuttuneet asiaan, tai ainakin jokin eläinsuojelujärjestö.ABC kirjoitti:Häh?![]()
Miksei äijä ole putkassa?
http://www.hoax-slayer.com/starving-dog-art.shtml
taidetta?
Mutta jatketaan aiheesta, mikäs teitä muita ärsyttää?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Nokun... piti ottaa pitkästä aikaa ja tuli kerrankin otettua enemmän kuin se yksi lonkero, ehdin mä pari tuntia nukkumaan ja nyt ylös ja hommiin
Toki olis voinut ottaa esim. vaikka tänään illalla niin ei olis tarvinnut herätä näin aikasin, olla menossa koko päivää ja olis saanut nukuttua enemmän 
Nanika ga tooku matteiru to
Olen toipumassa sitkeästä pöpöstä, jonka tunnun vihdoin selättäneeni. Ystäväni, jota näen nykyään aniharvoin, kutsui viikolla itsensä tyttöystävineen meille ja toivotin pariskunnan tervetulleeksi sillä ehdolla, että olen tänään tarpeeksi terve.
Toissapäivänä toinen ystäväni ilmoitti että oli asiasta kuullut ja lyöttäytyi innokkaana seuraan. En voinut kieltäytyä, mutta ilmoitin hänellekin siitä että olen vielä hieman kipeä.
Tänään ilmeni, että tämä jälkimmäinen ystäväni on raahaamassa mukanaan myös tyttöystävänsä, jota satun vihaamaan. Ei siinä muuten mitään, mutta raivostun tekopirteistä ihmisistä, joita ei kiinnosta seurassa tutustua muihin. Olisi se tietysti pitänyt arvata, ystäväni ei ole seurustelunsa aloittamisen jälkeen liikkunut MISSÄÄN ilman parempaa puoliskoaan.
Nyt meille on siis tulossa neljä vierasta, joista yhtään en ole meille tänään kutsunut. Ja olen edelleen niin kipeä, etten oikeastaan voi liikkua eikä ääntä oikein lähde.
Vittu että vituttaa. Aion protestinomaisesti viettää koko illan sohvannurkassa telkkaria katsoen. Avomies hoitakoot sosiaalisen puolen.
Toissapäivänä toinen ystäväni ilmoitti että oli asiasta kuullut ja lyöttäytyi innokkaana seuraan. En voinut kieltäytyä, mutta ilmoitin hänellekin siitä että olen vielä hieman kipeä.
Tänään ilmeni, että tämä jälkimmäinen ystäväni on raahaamassa mukanaan myös tyttöystävänsä, jota satun vihaamaan. Ei siinä muuten mitään, mutta raivostun tekopirteistä ihmisistä, joita ei kiinnosta seurassa tutustua muihin. Olisi se tietysti pitänyt arvata, ystäväni ei ole seurustelunsa aloittamisen jälkeen liikkunut MISSÄÄN ilman parempaa puoliskoaan.
Nyt meille on siis tulossa neljä vierasta, joista yhtään en ole meille tänään kutsunut. Ja olen edelleen niin kipeä, etten oikeastaan voi liikkua eikä ääntä oikein lähde.
Vittu että vituttaa. Aion protestinomaisesti viettää koko illan sohvannurkassa telkkaria katsoen. Avomies hoitakoot sosiaalisen puolen.
Mene rapakuntoisena pelaamaan salibandyturnaukseen. Älä ota kunnon alkulämpöjä, älä verryttele, anna kaikkesi kentällä, venyttele jälkikäteen huonosti (jotta pääset mahdollisimman nopeasti pelien baarijatkoille).
Saat ehkä tän fiiliksen mikä mulla on nyt.
Perslihakset on niin kipeet että istuminen sattuu, kaikki lihakset yläselkään asti ilmoittaa olemassaolostaan. Tiesin toki että säären etupuolellakin on lihaksia, mutta en mä uskonut että nekin näin kipeiksi saa.
Ja nyt pitäisi lähtee koiran kans lenkille.
Saat ehkä tän fiiliksen mikä mulla on nyt.
Perslihakset on niin kipeet että istuminen sattuu, kaikki lihakset yläselkään asti ilmoittaa olemassaolostaan. Tiesin toki että säären etupuolellakin on lihaksia, mutta en mä uskonut että nekin näin kipeiksi saa.
Ja nyt pitäisi lähtee koiran kans lenkille.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Ensin mahatauti (hyi v***u) viikon verran ja siihen perään nyt 2vk kamalaa yskää ja flunssaa. Eikä näy lähtevän minnekkään.
No joo, mene lääkäriin mutta se maksaa eikä tiliä oikein saa miinukselle vedettyä.
No joo, mene lääkäriin mutta se maksaa eikä tiliä oikein saa miinukselle vedettyä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
On ärsyttänyt jo yli kokonaisen lukuvuoden koulutusohjelmamme lakkauttaminen. Seuraus: emme saa läheskään kaikkia kursseja, joita meille on luvattu (poliitikkomaisia ympäripyöreitä vastauksia ja tyhjiä lupauksia, salaliittoteorioita on mielinmäärin)! Joudumme muuttamaan toiselle kampukselle, joka on saatanallinen laitos rasittavine, keskenkasvuisine insinööripelleineen! (älkää nyt ymmärtäkö, että kaikki insinöörit olisivat tuollaisia, ne näkyvimmät vain) Studio muuttuu varmaan siivouskomeroksi tai opiskelijoilta edellytetään studio kotona. Argh. Miksi, oi miksi, lähdin jatko-opiskelemaan!? Ainii, vihaan nettisivujen koodaamista, siksi.
Pahoittelen avautumistani.
Pahoittelen avautumistani.
- Jack Handy -
- Jack Handy -