Miksi on keksitty jotain vitun hääohjelmia? [SUBTV]
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Telkkarista tulee sitä mitä kansa haluaa katsella.Meike R. kirjoitti:Miksi on keksitty jotain vitun hääohjelmia? [SUBTV]
Loogista? Koko ajan itketään J.Tuksusta, Nykäsen Masasta jne. kun joudutaan kattelemaan heidän pärstiään lehdistä, mutta miksi sitten lehdet tekee niistä koko ajan juttuja, kun kaikkia vituttaa ne...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Koska ihmisistä on niin kiva lukea itseään tyhmemmistä julkuista
Tunnustiko otus tuolla muutama viesti sitten homoutensa?
Meiken kysymys:

Tunnustiko otus tuolla muutama viesti sitten homoutensa?
Meiken kysymys:
ja otuksen vastaus:Onko homoilu miesten hommaa?
Olinko mä vittumoinen ämmä, kun laitoin nuo viestit talteen? (siksi,ettei niitä kannata enää muokata)Totta munassa.., siinähän on naiset vaan tiellä, kun oikeen panemaan ruvetaan.
Pitääkö nämä sanonnat paikkansa: "Ei kerta vielä homoa tee" ja "ei se ole homo joka panee, vaan se jota pannaan"
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Siltä näyttää.maija turjukka kirjoitti: Tunnustiko otus tuolla muutama viesti sitten homoutensa?![]()
maija turjukka kirjoitti:
Olinko mä vittumoinen ämmä, kun laitoin nuo viestit talteen? (siksi,ettei niitä kannata enää muokata)
Päinvastoin, hyvä juttu.
Määrittele todellisuus?
edit: Kokki ehti ensin, mennään hänen kysymyksellä.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
Juu´u, taikauskoinen hintti
Kiihoitutko lihavista naisista?, sellaisista vimosen päälle golgatan-olga tyyppisistä tursaista, joita muutama tälläkin palsatalla kirjoittelee.
Ps: Ei homoissa mitään vikaa ole, kunhan ne pysyy poissa mun silmistä ja irti mun perseestä, silloin lähtee nirri.
Kiihoitutko lihavista naisista?, sellaisista vimosen päälle golgatan-olga tyyppisistä tursaista, joita muutama tälläkin palsatalla kirjoittelee.
Ps: Ei homoissa mitään vikaa ole, kunhan ne pysyy poissa mun silmistä ja irti mun perseestä, silloin lähtee nirri.
Viimeksi muokannut otus, Pe Helmi 13, 2009 8:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
En kiihotu. Oikein koitin mutta mitään ei tapahtunut.
Joko perjantai 13. päivä osoitti mahtinsa? (Nimimerkillä rikoin heti aamutuimaan yhdet rillit)
P.S. Siis irti erotilanteessa? Vai missä erossa?
Joko perjantai 13. päivä osoitti mahtinsa? (Nimimerkillä rikoin heti aamutuimaan yhdet rillit)
P.S. Siis irti erotilanteessa? Vai missä erossa?
otus kirjoitti:irti mun perseestä erossa, silloin lähtee nirri.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Minä laitan syötin veteen, odotan hetken, sitten koukkuun tarttuukin heti pian iso lihava Lahna, niitä tuntuukin nyt riittäävän, olihan tuossa aiemminkin jo pari räkäkiiskiä mutta mitä minä niillä, onhan ne kuitenkin vaan roskakaloja..Kylli kirjoitti:P.S. Siis irti erotilanteessa? Vai missä erossa?otus kirjoitti:irti mun perseestä erossa, silloin lähtee nirri.
Kylli kirjoitti:Joko perjantai 13. päivä osoitti mahtinsa? (Nimimerkillä rikoin heti aamutuimaan yhdet rillit)
Vast Kysymykseen:Ei, eikä toisaalta perseeni kokokaan vaikuta esineiden hajoamiseen asunnossani.
Milloin viimeksi söit roskaruokaa?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
Meike R.
- Remington Steele
Oisko ollut viikonloppuna, taisin ottaa Porin Siltapuiston Grilliltä yöpiirakan.
Mille keikalle olet seuraavaksi menossa?
Mille keikalle olet seuraavaksi menossa?
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs