Mikä ärsyttää tänään?

Viimeksi muokannut esmes-, Ma Helmi 16, 2009 9:46 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Unohdin palauttaa pari kirjaston kirjaa. Tuli 60 sentin lasku vaikka ne olivat kolme päivää myöhässä. Kirjaston ryökälemäisyydellä ei kyllä ole rajoja. Kanta-asiakkaansa tahtovat päätyvän kadulle inhimmillisestä virheestä. Kävin uusimassa ne, mutta en edes muista mihin laitoin ne opukset.
Lisäksi rättiviikkokin alkoi ja aspiirini on tehoton.
Lisäksi rättiviikkokin alkoi ja aspiirini on tehoton.
Valoviikate, siksi kannattaakin olla lääkekaapissa satsit erilaisia lääkkeitä panacodista tramaliin. Tosin eilen totesin että meidän lääkekaapista ei taida löytyä ihan vain panadol 400mg
Mua ärsyttää se että kysyin viimekuussa ensiviikolle töitä (hiihtoloma) ja silloinen pomo oli kiinnostunut ja lupasi laittaa mun tiedot uudelle kun pomo vaihtui kuun vaihteessa. Tänään soitin kun ei kuulunut mitän (minuun luvattiin ottaa yhteyttä) niin ei tämä uusi ollut mitään saanut. Niillä sitä paitsi on kauhea kiire silloin ja apulaista tosiaan tarvitsisivat, mutta kuinka ollakkaan joku oli eilen sille soittanut..

Mua ärsyttää se että kysyin viimekuussa ensiviikolle töitä (hiihtoloma) ja silloinen pomo oli kiinnostunut ja lupasi laittaa mun tiedot uudelle kun pomo vaihtui kuun vaihteessa. Tänään soitin kun ei kuulunut mitän (minuun luvattiin ottaa yhteyttä) niin ei tämä uusi ollut mitään saanut. Niillä sitä paitsi on kauhea kiire silloin ja apulaista tosiaan tarvitsisivat, mutta kuinka ollakkaan joku oli eilen sille soittanut..
Nanika ga tooku matteiru to
^exän kamat
meikällä palo totaalisesti hermot. sattu olemaan viel joku kämpän esittely tässä rapussa. mahtoi vierailijat ihmetellä.. pienen ihmisen pieni kosto. oli ne tosta kadonnu sit ku tulin veljen luota illalla takas, tiiä sit onko itse noutanut vai roskakuski..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
^
oot aika bitch!
Oma avautuminen:
Vituttaa idiootit kassahenkilöt jotka laittaa asiakkaan ostokset useaan eri paikkaan tiskillä!
Unohdin sit kauppaan leivän ja Iltalehden kun se #¤%# hempukka laittoi ne siihen "sivuun" (muiden ostosten antoi valua hihnaa pitkin). Ripsarin ja meikinpoistoaineen sentään muistin - ne se laittoi siihen missä kuitit allekirjoitetaan.
Mussa itsessäni ei ollut kerrassaan mitään vikaa.
Oma avautuminen:
Vituttaa idiootit kassahenkilöt jotka laittaa asiakkaan ostokset useaan eri paikkaan tiskillä!
Mussa itsessäni ei ollut kerrassaan mitään vikaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Entäs jos ne olisi antanut valua (sen lehden) muiden ostosten mukana hihnaa pitkin ja olisi rutistunut muiden ostosten sekaan tai mennyt kassahihnan väliin?Toiset kassaneidit ei tätä ajattele vaan ja monta kertaa on esim. jogurttipurkit menneet palasiksi maitopurkkien takia.Tästä syystä olen itse opetellut laittamaan tavarat hihnalle tietyssä järjestyksessä,painavat ensin.Spider kirjoitti:Unohdin sit kauppaan leivän ja Iltalehden kun se #¤%# hempukka laittoi ne siihen "sivuun" (muiden ostosten antoi valua hihnaa pitkin).
Tuli tästä mieleen oma ärsytykseni
Ärsyttää kassalla jos jollain on noin kolmen kassin ostokset hihnalle mätetty eikä viiti pakkailla niitä ennekuin kassaneiti vetänyt kassan ohi kaikki tavarat.Siinä se asiakas toljottaa sitä kassaneitiä tai kassakonetta vaikka saman ajan voisi käyttää ostosten pakkaamiseen ennen rahastamista.Pari tälläistä asiakasta peränjälkeen niin on kassan pakkauslinja tukkeessa.Ite pakkaan aina ostoksia sitä myöten kun ne kassalta tulee läpi rahastukseen asti.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Chopperin innoittamana voisin heittää kanssaminfolaisille vinkin: pistäkää se seuraava asiakas -kyltti tavaroidenne jälkeen. Joskus huonoina päivinä varmasti monia ärsyttää tuollaiset pikkujutut ja on hienoa olla huomaavainen kanssaihmisilleen. Pieni ele -> laittaa kyltti hihnalle, tuo hyvän mielen 
Paavo Arhinmäki on äijä!
No ne muut ostokset olivat: eineskeitto, hiusväri, pari banaania ja sit ne ripsarit sun muut mitkä se latoi siihen kuittipöydälle. Ei mitään ruttaamiseen kykenevää siis. Ja nää mun muutama hassu ostos piti sitten levitellä kolmeen eri paikkaan tiskillä.Chopper kirjoitti:Entäs jos ne olisi antanut valua (sen lehden) muiden ostosten mukana hihnaa pitkin ja olisi rutistunut muiden ostosten sekaan tai mennyt kassahihnan väliin?Toiset kassaneidit ei tätä ajattele vaan ja monta kertaa on esim. jogurttipurkit menneet palasiksi maitopurkkien takia.Tästä syystä olen itse opetellut laittamaan tavarat hihnalle tietyssä järjestyksessä, painavat ensin.Spider kirjoitti:Unohdin sit kauppaan leivän ja Iltalehden kun se #¤%# hempukka laittoi ne siihen "sivuun" (muiden ostosten antoi valua hihnaa pitkin).
Oon ite ollut kassaneitosena ja silloin 18-kesäisenäkin tajusin katsoa vähän asiakkaan perään että muistaa kaikki kamansa JOS ne jotenkin erikoisesti satuin tiskille latomaan (vaikka nyt jotkut irtokananmunat).
Ja tää nyt oli vaan avautuminen. En tiedä kumpi vituttaa enemmän - lehti vai se tuore leipä. Kaapissa vaan kuivaa ruisleipää. Huoh.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)