Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

serialist kirjoitti:Ylläpidon pitäisi puuttua tuohon markjan kielenkäyttöön ja pikaisesti. Se on pelkkää kiroilua, solvaamista ja uhkailua. Vaikkei kukaan otakaan ko. herraa vakavasti niin silti se on häiritsevää ja epäkohteliasta, puhumattakaan kypsästä keskustelutaidosta.Ylläpito?
Ahaa, eli kun minä kirjoitan kappaleeni alkuun vittuilun kaltaisellesi juntille ja totean sen alla olevassa kappaleessa rautalangasta väätäen, miksi kirjoituksesi on idiotismia, niin en sinusta tee mitään muuta kuin kiroan, solvaan ja uhkailen? Just. Ymmärrän toki, ettet kykene käsittämään omaa idioottimaista käytöstäsi ja perusteettomia aivopierujasi, joten käsityskykysi yläpuolella on myös se, kun väännän rautalangasta millaista epäloogista paskaa kirjoitat.

Painu helvettiin itkemään, ei sun tähän ketjuun ole pakko osallistua, jos sua vituttaa, kun totean tosiasioita sinusta(kin). Itkupilli.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

^tällainen käytös aikuiselta mieheltä on jotenkin vain niin surullista ja häpeällistä, siksi otin asian puheeksi. Kyllä sinulle taitaisi kotiaresti tehdä hyvää. :) Kirjoituksesi kun tuntuvat sisältävän vain ja ainoastaan vittuilua, ei oikeastaan sen enempää asiaa. Vittuilet heti jos joku on asiasta erimieltä kanssasi.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
markja
Adrian Monk
Viesti:

serialist kirjoitti:Kirjoituksesi kun tuntuvat sisältävän vain ja ainoastaan vittuilua, ei oikeastaan sen enempää asiaa. Vittuilet heti jos joku on asiasta erimieltä kanssasi.
Sinun idioottin "tuntemukset" eivät ole mitään objektiivisia tosiasioita. Selittelet tuollaista paskaa, koska sinua vituttaa, kun et itse asiaan pysty mitään sanomaan. Siksi haluat minut vaiennettavan. Eikö muka em. toteamukset viimeisimmässä (okei, toiseksi viimeisemmässä) kirjoituksessani muka olleet asiaa? Ovatko nuo vain "vittuilua"? Häh? Mitä? VASTAA SAATANAN PELLE, ETENKIN KOROSTETTUIHIN KOHTIIN!

"Nainen voi ja tekeekin useasti kaikkea tuota ja tuhoaa lapsen terveyden ja tulevaisuuden, eikä lakikaan estä sitä. Tämä on väärin. Lapsen hankkiminen on täysin vapaaehtoista, mutta silti löytyy kasapäin kusipäitä ämmiä, jotka tekevät sen silti, vaikkei heistä ole äidiksi."

"Et tajua mitä eroa on asepalveluksella ja asevelvollisuudella. Opiskele, juntti.
Et tajua myöskään, että naisten ei edes tarvitse valita siviilipalveluta, koska heitä eivät ko. asiat koske mitenkään."

"Mitä helvetin tasa-arvoa on se, että miehillä on asevelvollisuus ja naisilla sivarimahdollisuus? MITÄ? MITÄ? Ammu ittesi vitun idiootti. Ainoata tasa-arvoa on se, että molemmilla sukupuolilla on samat velvollisuudet. Jos miesten asevelvollisuudesta ei voida luopua, niin sitten myös naisille pitää määrä yleinen asevelvollisuus."

"Vittu miten lapsellista paskapuhetta. Sotaan pitäisi pistää kyvykkäimmät ja sopivimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta. Yhtä hyvin miehen voi jättää kotiin hoitamaan lapsia tai hoitamaan sairaita jne. Aivan yhtä hyvin. Ja pistää akat rintamalle. Tätä eivät kaltaisesi kusipäät, aivottomat femakkojen propagandan purematta nielevät paskiaiset tajua, eivät sitten millään."

"Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?"
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:"Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?"
Hyvä sait kerrankin suollettua paskan joukossa jotain järkevää. Minkä takia yrität laittaa tikkuaristiin meidän takia pyrkimällä edustamaan kansalaisia? Kannatushan on jo parikin kertaa mitattu ja huonoksi todettu. Hyppää siihen laivaan ja rupee pelastaa ruotsin homoja vaikka tai vastaavaa siellä paratiisissasi. Me kyllä pärjäämme marja ilman sinuakin täällä, onhan meillä kumminkin tärkeämpiäkin tehtäviä, kun valvoa raskaana olevien naisten vähemmistöä joka polttaa tupakkaa ja tuhoaa sikiötä, jos nyt kumminkin koitetttais tosissaan ennen tuota vaikka korjata asunnottomuutta? Hienoa on tietenkin tuo, että jaksat kantaa huolta raskaana olevista naisista. Pitäisikö sinun lisätä pelastuslistalllesi myös kaltaisesi ylipainoiset kaikentietävät tietokonenörtit jotka pilaavat hampaansa kittaamalla energiajuomia ja vastaavia viisastellessaan netissä?

Kuka muuten on viemässä nyt omaisuuttasi? Sori jäänyt muutama viestisi lukematta kiireideni takia. Ilmeisemmin tässäkin on kyse siitä sun lapsesta jonka lasket omaisuudeksesi jonka joku nainen keneltä satuit oikeankätesi lisäksi saamaan pamahti paksuksi poltti, joi ja söi paskaasafkaa raskausaikana?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
markja
Adrian Monk
Viesti:

jamppa kirjoitti:Hyvä sait kerrankin suollettua paskan joukossa jotain järkevää.
Et siis ole lukenut aikaisemmin mitään, etkä tajunnut mitään, kun vasta kertauksella tajuat edes, mitä aiemminkin kirjoitin. Just. Osta silmälasit tai lisää aivoja, juntti.
Kannatushan on jo parikin kertaa mitattu ja huonoksi todettu.
Äärettömästi parempi kannatus kuin sinulla. Mutta entä sitten?
Kuka muuten on viemässä nyt omaisuuttasi? Sori jäänyt muutama viestisi lukematta kiireideni takia.
Ei, et vain tajua lukemaasi, koska olet idiootti.
serialist
Olivia Benson

Markja, sinä et voi leimata kaikkia naisia vastuuttomiksi äideiksi. Kaikista alueista löytyy niitä nk. pilaantuneita yksilöitä, missään ei ole kaikki täydellisesti. Kaikki odottavat äidit eivät polta, juo, kaatuile tahallaan, syö huonoa ruokaa jne. Kuten sanoit, kaikilla meillä on yksinoikeus omaan kehoomme, joten jos odottava äiti haluaa polttaa tupakkaa niin siinähän polttaa! Tiedän monia tupakoivia äitejä, joiden lapsista on silti tullut aivan terveitä ja moitteettomia. Raskausaikanakin saa juoda lasillisen punaviiniä tai juoda yhden oluen, koska se rentouttaa ja oluen mallas rauhoittaa vatsaa. Ei tietenkään pullo kaupalla sitä saa juoda, mutta toivottavasti tajuat pointtini.

Mitä naisten sivarimahdollisuuteen tulee.. Koska naisten asepalvelus ei selvästikään ole tulossa (ainakaan seuraavaan vuosisataan) pakolliseksi, niin miksei alotettaisi vaikka naisten sivarimahdollisuudella? Baby steps.

Jos tämä on mielestäsi niin paska maa ja täällä ei ole ketään ketä viitsii edes puolustaa niin miksi jauhat täällä asevelvollisuudesta ja jankkaat kuinka naiset ovat vastuuttomia raskaana. Muuta musmilimaahan, jossa kunnioitetaan miestä kuin jumalaa ja naiset tekevät juuri niin kuin mies sanoo. Ei tarvii siellä sun valittaa yhtään, rentoutuisit sinäkin edes vähän. :) Jos Suomessa ei ole yhtäkään kansalaista, jonka puolesta kannattaa puhua, muuta pois äläkä vaivaa meitä täällä viihtyviä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
jamppa
Andy Sipowich NYPD

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Hyvä sait kerrankin suollettua paskan joukossa jotain järkevää.
Et siis ole lukenut aikaisemmin mitään, etkä tajunnut mitään, kun vasta kertauksella tajuat edes, mitä aiemminkin kirjoitin. Just. Osta silmälasit tai lisää aivoja, juntti.
Äärettömästi parempi kannatus kuin sinulla. Mutta entä sitten?
Kuka muuten on viemässä nyt omaisuuttasi? Sori jäänyt muutama viestisi lukematta kiireideni takia.
Ei, et vain tajua lukemaasi, koska olet idiootti.

Viestissänihän juurikin kerron sinun suollettua muutakin kun paskaa, niin eikö se sillon aika paljon kerro siitä, että tulee noita sun "aivopierujas" luettua? HÄH? Mistä sä muuten tiedät mun kannatuksesta yhtään mitään? HÄH? Ja mitä tohon sun kannatukseen tulee niin ne on ollu suurin osa sun kavereitas (sekin jo todistaa ystäväpiirisi pienuudesta) ja sinä ketkä on sua äänestäny, senkin totesin jo 30 sivua sitten. Lainaus kirjoituksistasi jossa ei kyllä aukea mitä sun omaisuuttas ollaan viemässä "Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni" Niin mikä se sun omaisuutes nyt sitten tällä kertaa on? Ymmärrän kyllä lukemaani sen verran ,että suuurin osa kirjoittamastasi on täyttä paskaa sitä samaa mitä sä vedät päivittäin pöntöstä alas, tokihan sulla voi olla ummetusta niin se ei ole ihan jokapäivästä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

jamppa kirjoitti:HÄH? Mistä sä muuten tiedät mun kannatuksesta yhtään mitään? HÄH?
No se ei voi kovin kova olla ja miten tyhmän ihmisen pitää olla, että alentuu tuohon kinaamiseen markjan kaltaisin idiootin kanssa? Ei mene vahvasti sinullakaan... HÄH? :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
markja
Adrian Monk
Viesti:

serialist kirjoitti:Markja, sinä et voi leimata kaikkia naisia vastuuttomiksi äideiksi.
Missä, milloin ja miten olen leimannut kaikki naiset vastuuttomiksi äideiksi?
En missään. Miksi valehtelet ja suollat tuollaista paskaa minusta, vitun aivoton kusipää?
kaikilla meillä on yksinoikeus omaan kehoomme, joten jos odottava äiti haluaa polttaa tupakkaa niin siinähän polttaa!
Et siis tajua, että se lapsen keho ei ole äidin keho.
Tiedän monia tupakoivia äitejä, joiden lapsista on silti tullut aivan terveitä ja moitteettomia.
Anekdootti.
Raskausaikanakin saa juoda lasillisen punaviiniä tai juoda yhden oluen, koska se rentouttaa ja oluen mallas rauhoittaa vatsaa. Ei tietenkään pullo kaupalla sitä saa juoda, mutta toivottavasti tajuat pointtini.
Sinä et tajua pointtiani, et olleenkaan. Äidin ei pitäisi saada tehdä raskausaikana mitään, minkä tiedetään voivan vahingoittaa sikiötä.
Mitä naisten sivarimahdollisuuteen tulee.. Koska naisten asepalvelus ei selvästikään ole tulossa (ainakaan seuraavaan vuosisataan) pakolliseksi, niin miksei alotettaisi vaikka naisten sivarimahdollisuudella? Baby steps.
Miksei huoranpalveluksesta?
Muuta musmilimaahan, jossa kunnioitetaan miestä kuin jumalaa ja naiset tekevät juuri niin kuin mies sanoo. Ei tarvii siellä sun valittaa yhtään, rentoutuisit sinäkin edes vähän. :)
Ei tarvitse, koska sinä ja kaverisi kannattavat demarien kusipäistä politiikkaa, jossa maahamme tuodaan näitä moniosaajia kasapäin. Suomesta tulee kohta muslimivaltio. Heh.
Jos Suomessa ei ole yhtäkään kansalaista, jonka puolesta kannattaa puhua, muuta pois äläkä vaivaa meitä täällä viihtyviä.
Jos sinua ryöstetään ja käytetään hyväksi kotitalossasi ja kotonasi, muuta pois, älä vain soita poliisille tai vaadi ryöstelyä lopetettavaksi. Vai kuinka?
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti:
Äärettömästi parempi kannatus kuin sinulla.
Sinullahan on hyvä matematiikka.
serialist
Olivia Benson

Markja Mistä sinä tiedät mitä puoluetta minä kannatan? Älä mene asioiden edelle. Mielestäni Suomen pakolaispolitiikka on aivan retuperällä.

Eli nainen ei voi päättää ja määrätä omasta kehostaan ollessaan raskaana vaan hänen täytyy miettiä mitä lapselle käy? Totta, mutta silti jokaisella meillä on oma tahto. Jos raskaana oleva nainen haluaa polttaa tupakan silloin tällöin, ei se sikiötä vahingoita lopullisesti. Tässä kohtaa voisin alkaa vinkumaan epätasa-arvosta, koska mies saa tehdä mitä haluaa naisen ollessa raskaana. En vain lähde sille linjalle. :)

Huorapalvelus on edelleen aivan eriasia kuin sivarimahdollisuus. Taidat oikeasti halveksia naisia, miksi? Mikä sinusta on tehnyt noin vihaisen pienen miehen?
- Jack Handy -
Mike Manner
Jessica Fletcher

serialist kirjoitti:Mikä sinusta on tehnyt noin vihaisen pienen miehen?
Epäonnistumiset elämässä.
Siinä on aika vittumaista luistella, kun vanhemmatkin on sitä mieltä, että pojasta ei ole tullut mitään ja kyseessä on jo kumminkin aikamiespoika.
Siihen kun lisää sen, että koskaan ei ole kukaan tykännyt töissäkään, niin sepä on sitten siinä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Mike Manner kirjoitti:
jamppa kirjoitti:HÄH? Mistä sä muuten tiedät mun kannatuksesta yhtään mitään? HÄH?
No se ei voi kovin kova olla ja miten tyhmän ihmisen pitää olla, että alentuu tuohon kinaamiseen markjan kaltaisin idiootin kanssa? Ei mene vahvasti sinullakaan... HÄH? :lol:
Noh voin pikkasen sulle vaikka valaista omaa kannatustani. Kyllä sitä löytyy, kun noita "kannattajia" on oikein jonoksi asti eikä kaikkia edes kerkee "hakata", tosin poliittisesta kannatuksesta en tiedä mutta uskoisin kumminkin saavani enemmän ku 17 ääntä. Mitä tulee kinasteluun markjan kanssa, niin et olisi voinu tyhmemmin asiaa esittää, ite vittuilet tuossa ylempänä kyseiselle kaverille.
Mike Manner
Jessica Fletcher

jamppa kirjoitti:Noh voin pikkasen sulle vaikka valaista omaa kannatustani. Kyllä sitä löytyy, kun noita "kannattajia" on oikein jonoksi asti eikä kaikkia edes kerkee "hakata", tosin poliittisesta kannatuksesta en tiedä mutta uskoisin kumminkin saavani enemmän ku 17 ääntä. Mitä tulee kinasteluun markjan kanssa, niin et olisi voinu tyhmemmin asiaa esittää, ite vittuilet tuossa ylempänä kyseiselle kaverille.
Vittuilen, mutta en kinaa niin kuin sinunlainen asennevammainen paskanaama tekee.
markja
Adrian Monk
Viesti:

serialist kirjoitti:Markja Mistä sinä tiedät mitä puoluetta minä kannatan?
Kaikkien puolueiden demareita. Jos sinä ja kaverisi ette kannattaisi, meillä ei olisi näin perseestä olevaa pakolaispolitiikkaa.
Eli nainen ei voi päättää ja määrätä omasta kehostaan ollessaan raskaana vaan hänen täytyy miettiä mitä lapselle käy? Totta, mutta silti jokaisella meillä on oma tahto. Jos raskaana oleva nainen haluaa polttaa tupakan silloin tällöin, ei se sikiötä vahingoita lopullisesti. Tässä kohtaa voisin alkaa vinkumaan epätasa-arvosta, koska mies saa tehdä mitä haluaa naisen ollessa raskaana. En vain lähde sille linjalle. :)
Sinusta siis tasa-arvoon kuuluu, että nainen saa vahingoittaa toista ihmistä? Sinusta siis naisella ei tule olla vastuuta itse tekemistään valinnoista (raskaaksi tuleminen)? Mielenkiintoista tosiaankin. Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi.
Lukittu