Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

Juu piti vilkasta kans. :lol:

Mutta joo. :| Tää yö voi olla mielenkiintoinen. On The Beach tuli katottua. Taitaa mennä taas uniin.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja konsta »

Log Lady kirjoitti:Uni 2/2009:

Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin? (Ei välttämättä ydinvoimala, kyllähän joissakin maissa radioaktiivista materiaalia liikkuu teillä tietymättömillä miten sattuu.) Evakuointi- ja pelastustöissä toimii englantia ja venäjää puhuvia ihmisiä. Englanninkielisten toiminnoissa "Danny-boy" on koodinimi. Pelastustöiden jälkeen syntyy riitoja ja kokonainen kansanliike pelastajia vastaan, liike on sitä mieltä että toiminta on ollut epäoikeudenmukaista ja harvoihin ja valittuihin keskittynyttä.
Vähän kylmäsi tuo Danny-Boy. Tiesitkö entuudestaan kyseisen musiikkikappaleen, tai tiesitkö, että se on ollut projektinimenä joissakin ydinasetutkimuksissa?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Log Lady
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 5:30 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Log Lady »

konsta kirjoitti:
Log Lady kirjoitti:Uni 2/2009:

Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin? (Ei välttämättä ydinvoimala, kyllähän joissakin maissa radioaktiivista materiaalia liikkuu teillä tietymättömillä miten sattuu.) Evakuointi- ja pelastustöissä toimii englantia ja venäjää puhuvia ihmisiä. Englanninkielisten toiminnoissa "Danny-boy" on koodinimi. Pelastustöiden jälkeen syntyy riitoja ja kokonainen kansanliike pelastajia vastaan, liike on sitä mieltä että toiminta on ollut epäoikeudenmukaista ja harvoihin ja valittuihin keskittynyttä.
Vähän kylmäsi tuo Danny-Boy. Tiesitkö entuudestaan kyseisen musiikkikappaleen, tai tiesitkö, että se on ollut projektinimenä joissakin ydinasetutkimuksissa?
Aivan varmasti kumpikin seikka, sekä biisi että projektinimi, on jäänyt jonnekin aivopoimujen mutkaan muhimaan. Sitähän tv:stä näkee ja kuulee kaikenlaista mitä ei sitten erikoisemmin ajattele eikä muistele. Eli olen aivan varmaan tietänyt vaikkei nyt tule mieleen että mistä ja miten.

Eräänkin kerran näin unta paikasta jossa ihmisiä pidettiin kanahäkeissä ja unessa sanottiin että paikka on nimeltään Guantanamo Bay. Ihmettelin vaikeaa ja erikoista nimeä, mutta onhan sekin ihan todellinen nimi ja varmasti vahingossa korvaan osunut vaikken olekaan näitä terroristijuttuja sen kummemmin seuraillut.

JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

JPa kirjoitti:Juu piti vilkasta kans. :lol:

Mutta joo. :| Tää yö voi olla mielenkiintoinen. On The Beach tuli katottua. Taitaa mennä taas uniin.
Menikin monta yötä välissä. Viime yönä taas saatiin atomipommi niskaan. Vähän turhan usein tulee kuoltua shokkiaaltoon.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:

innanna
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Loka 28, 2008 2:39 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja innanna »

Mä näen aika usein unta missä mun mummini hukkuu mökillä lampeen. Olen nähny tätä unta jo vuoooosia..

JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

Mistähän taas alottas... Pelkkää painajaista taas pitkän aikaa. Ajoin pahan kolarin mun muksut kyydissä. Psyyke ei kauaa kestä kun herää sydänkohtauksen partaalla tarpeettoman usein.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:

aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja aniko »

No näpytän mäkin tähän omani. Unessa Ranska oli julistanut sodan Saksalle ja suurimpien kaupunkien pommitukset oli heti aloitettu. Pyrin pääsemään pois kaupungista jossa olin ennenkuin se tuhoutuisi, mutta en päässyt kuin jollekin vuorenrinteelle tms. asti, mistä pystyin hetken aikaa tarkkailemaan totaalista tuhoa, kun ranskalaiset lentokoneet lensivät kaupungin yllä, pilvenpiirtäjät sortuivat jne. Istuskelin siinä jonkun tuntemattoman koiran kanssa. Pian pommit tipahtelivat jo viereen ja lopulta kuolin, koira jäi vielä henkiin. Unen tunnelma oli vähemmän ahdistava ja etenkin lopussa melko seesteinen, vaikka kuolemisessa kesti kauan ja ehdin ajatella kaikenlaista.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Koko sukuni toisen vanhempani puolelta olivat paikalla. Oli kesäinen ilma ja kaikilla näytti olevan rento olo. Näin siellä myös isoäitini ja hän halasi siellä iloisena muita sukulaisia. Kun keräännyimme yhteen, tajusin, että ne olivat isoisäni hautajaiset.
Olin unesta helpottunut ja toivon, että tämä olisi enneuni. Siinä sukumme oli tullut yhteen, kaikki oli annettu anteeksi eikä kukaan kantanut kaunaa. Suurin tekijä näihin oli poissa.
Nanika ga tooku matteiru to

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Mä oon nähny 3 kertaa n. 6kk sisään sellaista unta, että olen paikassa X n.100km pohjoiseen päin täältä missä asun. Talo on punainen, vanhantyylinen mummonmökki, ja talossa asuu äiti ja 3 lasta. Vanhin poika, n.20v on kehitysvammainen, äiti on vaaleahiuksinen ja jotenkin 'ilkeän' oloinen. Nuorin lapsi on n. 7v tyttö, joka puhuu puuta heinää koko ajan. Keskimmäinen poika n. 12v on huomaamaton ja mitäänsanomattoman oloinen. Siinä sitten katellaan illalla porukalla TV:stä jotain leffaa, kunnes äiti komentaa kaikki nukkumaan. Muiden nukkuessa mietin, että meneeköhän täältä X junia tähän aikaan tonne K:hon (kotipaikkani).

Kummallisinta on, että vaikka en ole koskaan nähnyt näitä ihmisiä missään, tiedän tasan tarkkaan millä paikkakunnalla olen. Mulla ei ole mitään yhteyksiä tähän paikkaan ja olen käynyt siellä ohimennen vain kerran. Ainakin tietää varoa, jos näitä ihmisiä näkee jossakin :shock: En ole unissa vielä onnistunut karkaamaan sieltä :lol:
PS: Jos joku on tunnistavinaan tästä jonkun tietyn perheen, voi infota mulle YV:llä, niin muutan tekstiäni epätarkemmaksi.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Näin jo toista kertaa unta (edellinen kerta noin puoli vuotta sitten) kaverini tulevan kertomaan, että eräs toinen minulle tärkeä henkilö on menossa naimisiin, ja mietin siinä sitten pitäisikö mennä tapaamaan häntä. Ilmoitusta odotellessa... :shock: 8)
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tämä itseasiassa toteutuikin saman tien. Mutta minulla on silti jonkinlaisia todisteita siitä, että näin sen ensin unena.

Unipäiväkirjaani kirjoitin tänä aamuna kymmenen aikaan yöllä näkemäni unen: "Samaan aikaan uneen tuli hieman painajaiselementtejä lähinnä tunteen muodossa. Juoksimme ulos huoneesta ja jotenkin ymmärsimme, että olimme olleet äskettäin lentokoneessa, joka oli tullut alas ja tuhoutunut palasiksi. Jos halusimme kaiken käyvän toisin, meidän piti etsiä ne lentokoneen palaset joissa olimme istuneet, istua täsmälleen oikealle paikalle ja mukana ei saanut olla ketään ylimääräisiä, koska muuten kaikki tuhoutuisi. Ihmisiä, kokonaisia perheryhmiä ryntäili ympäriinsä. Olin lentokentällä, seisomassa radalla. Jonkin matkan päässä oli lentokoneen rungosta pala muutamine penkkeineen. Vieressäni oli keski-ikäinen mies ja hänen vaimonsa kahden lapsen kanssa (noin kolmivuotias tyttö ja poikavauva) He juoksivat koneeseen ja hakeutuivat paikoille istumaan. Kävelin myös sinne ja istuin jonnekin. Aluksi vaikuttikin, että homma toimii, runko vavahteli ja kuumeni ympäristöstään (ei sisältä) ja puuttuvissa osissa ympärillä alkoi vilkkumaan ikään kuin koneen puuttuvat osat. Sitten koko homma laajeni, ja repeytyi palasiksi, tappaen kaikki sisällä olevat, myös minut.

Olin jälleen terveydenhoitajan huoneen ovella (osa aiemmasta unesta). Jatkoin sitä käytävää pitkin jossa terveydenhoitajan huone oli ollut, poispäin siitä ovesta josta olin käytävälle tullut. Käytävän päässä oli riippusilta, joka johti viidakkoon oikealla puolella ja aavikolle vasemmalla. Laskeuduin alas vasemmalle puolelle laakson tapaiseen, jonka keskellä virtasi joki. Joki jäi oikealle puolelleni, edessäni oli jälleen erään koneen rungosta pala - tämä oli vain edellistä isompi ja osittain metsän peitossa. Ihmisiä istui jo koneessa ja joku juoksi sinne vielä. Kuten viimeksi, kone kuumeni ympäriltään ja tajusin olevani ihan liian lähellä konetta. Se kuumeni jälleen ja paloin sen mukana - kone kuitenkin ilmeisesti lähti liikkeelle tällä kertaa."

Ja uutinen tältä aamulta:
Helsingin Sanomat kirjoitti:Puolan presidentti kuoli lento-onnettomuudessa Venäjällä
10.4.2010 10:32 | Päivitetty: 10.4.2010 11:50

SMOLENSK. Puolan presidentti Lech Kaczynski on kuollut lentokoneen maahansyöksyssä Länsi-Venäjällä lähellä Smolenskin kaupunkia.

Venäjän viranomaisten mukaan kaikki koneessa olleet 132 ihmistä kuolivat.

Onnettomuudessa kuolleiden joukossa on myös Kaczynskin vaimo sekä useita korkea-arvoisia Puolan viranomaisia, osa perheineen. Puolan ulkoministeriö kertoo, että onnettomuuskoneessa matkustivat myös maan keskuspankin pääjohtaja Slawomir Skrzypek ja maan asevoimien komentaja.

Puolan hallitus kokoontuu hätäistuntoon onnettomuuden takia.

Lentokone syöksyi maahan lähestyessään Smolenskin lentokenttää noin kello 11 paikallista aikaa ja syttyi törmäyksen jälkeen tuleen.

Smolenskin alueen kuvernöri kertoi television uutiskanavelle, että ensimmäisten tietojen mukaan kone lähestyi kenttää liian matalalla ja osui puiden latvoihin.

Onnettomuuspaikka on noin 1,5 kilometrin päässä kentästä. Sää lentokentän alueella oli onnettomuushetkellä sumuinen.

Venäjän viranomaisten mukaan maahan syöksynyt lentokone oli mallia Tupolev Tu-154.

Kaczynski seurueineen oli matkalla Smolenskin lähellä sijaitsevaan Katyniin osallistuakseen toisen maailmansodan aikana murhattujen puolalaisupseerien muistotilaisuuteen.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Anilè
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 5:51 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Luulen, että minun pitäisi pitää hieman taukoa minfosta sillä olen viime aikoina alkanut nähdä kummalllisia unia. Tässä esimerkki viime yöltä:


Asunnossani oli lumikasa jossa makasi paloiteltu ruumis. Sitten lumikasa suli ja mietin mitä teen ruumiin kappaleille. Sitten kaverini tuli käymään ja joimme teetä ja kerroin hänelle ruumiista. Ja hän sanoi, että tietää kuka on murhannut tämän nimenomaisen ruumiin. Sitten hän lähti.

Sitten menin kauppaan ja kun tulin kaupasta, näin pihalla kolme poliisia ja kysyin heiltä mitä he tekevät täällä. He vastasivat, että ovat tulleet rauhoittamaan bileitä ja kysyivät mitä tiedän bileistä. Vastasin heille etten tiedä bileistä mitään mutta asunnoissani on ruumis ja se alkaa jo haista ja kysyin haluaisivatko he tulla katsomaan sitä. Sitten he alkoivat kysellä kaikenlaista kuten miten ruumis on päätynyt asuntooni (ja vastasin etten tiedä. Huomasin sen vain yhtenä päivänä) ja kuinka kauan se on ollut asunnossani (ja vastasin, että huomasin sen noin viikko sitten) ja miksen ole ilmoittanut aiemmin (ja vastasin, että minulla on ollut todella kiireinen viikko, en vain ole ehtinyt) ja siihen uni loppui.
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.

pisara
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 6:39 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja pisara »

Olen monta kertaa nähnyt unta siitä että tänne tuppukylään missä satun asumaan, muutta terroristijoukkio. He linnoittavat läheisen marketin ja ampuvat asiakkaita yms. muita ohilukjijoita. Uni on toistunut ainakin kolme kertaa viimeisen vuoden aikana. Se on täsmälleen samanlainen joka kerta.
welcome to reality! i think you're going to kill yourself in here.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Markus Selin puuhasi Ulvilan tapauksesta elokuvaa. Kari "Hissu" Hietalahti oli kiinnitetty Joutsenlahden rooliin ja Jasper Pääkkönen Puputiksi.

Myös Matti Nykänen teki cameo-esiintymisen, Auer ja "Seppo" olivat hänen keikallaan. Hymmmh.

Loppuratkaisu oli yllättävä ja sisälsi yliluonnollisia asioita. Muun muassa aikamatkustamista. :shock:

Kari Ketonen oli Jukka Lahti
Reidar Palmgren oli porilainen miesnäyttelijä

Pakolliset Samuli Edelman, Juha Veijonen ja Kari Väänänen olivat poliiseja, joista Veijonen oli Soluttautuja-Seppo ja Väänänen ilmeisesti Kuusiranta.

Anneli Aueria esitti Anneli Auer. :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

kid

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja kid »

Näin unta, että multa putos ja hajos suuhun hirveesti hampaita. No, tässä sairautta/onnettomuutta odotellessa sitten...

Vastaa Viestiin