Ryyppäätkö illalla?
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Ulkoiltu jo, sekä haettu vappupallo torilta. Tein myös hyvistä kinkku-makaronisalaattia koska heräsin armottomaan kurkkukipuun enkä siten viitsi lähteäkään tuhlaamaan ravintolaruokaan. Makuaisti on nolla.
Ryyppäätkö illalla?
Ryyppäätkö illalla?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei pysty, koska olisi liian rankkaa mennä huomenna töihin kankkusen kourissa.
Onko normista poikkeava (pyhä)duuni jopa kivaa, jos se sattuu kohdalle vain kerran 15 vuodessa?
Onko normista poikkeava (pyhä)duuni jopa kivaa, jos se sattuu kohdalle vain kerran 15 vuodessa?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
On todella! Valitettavasti esim. jouluun osuva työrupeama ei koskaan voi osua meikäläisen kohdalle. Nauttisin siitä suuresti.
Sama seuraavalle.
Sama seuraavalle.
Nothing is quite what it seems
maija turjukka kirjoitti:Onko normista poikkeava (pyhä)duuni jopa kivaa, jos se sattuu kohdalle vain kerran 15 vuodessa?
Ei ole kivaa.Tykkään viettää aikaa perheen kanssa,yhteistä aikaa todella vähän niin että kaikki paikalla ja pyhät olisi siihen oiva tilaisuus.Lapsetkin lentää kohta pesästä,esikoinen jo syksyllä joten hänenkin kanssa haluan viettää enemmin aikaa.Valitettavasti omalle kohdalle osuu usein pyhäduunit sekä viikonloppuduunit kun toiset (perheessä) vapaalla.Maybrick kirjoitti: Sama seuraavalle.
edit.Kysymyksen vaihto
Kiinnostaako EU-vaalit?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaan kumpaankin. Ehkä pyhäduunia on mukavempi tehdä usein, kun kerran viidessätoista vuodessa. Ei tunnu niin kummallisesta tilanteelta.Chopper kirjoitti:maija turjukka kirjoitti:Onko normista poikkeava (pyhä)duuni jopa kivaa, jos se sattuu kohdalle vain kerran 15 vuodessa?edit.Kysymyksen vaihtoMaybrick kirjoitti: Sama seuraavalle.
Kiinnostaako EU-vaalit?
EU-vaalit ei oikeestaan kiinnosta, koska valittujen ehdokkaiden tekemisistä ei kovin paljon puhuta, ellei ole "huippuvirassa", ja jos puhutaan niin sekin pölinä taitaa olla jotain kusenkeltaisen lehdistön juaruja baari-illoista ja parisuhde draamoista, millä ei ole mitään tekemistä käytännön työn kannalta.
Edellisessä viestissä ei ilmeisesti kysytty paljoakaan, joten olen samaa mieltä.
Mikä olisit Seitsemästä Kuolemansynnistä?
Vaihtoehdot:
1. Ylpeys (turhamaisuus)
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti
7. Himo
Kaikki ovat varmasti nähneet loistavan elokuvan, Seven (Morgan Freeman)?
Mikä olisit Seitsemästä Kuolemansynnistä?
Vaihtoehdot:
1. Ylpeys (turhamaisuus)
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti
7. Himo
A man's got to do what a man's got to do.
Loistava kysymys! Muistan elokuvan jo alkuperäiseltä teatterikierrokselta ja se ei sentään ollut ihan eilen, olisko jotakuinkin 13-14 v. sitten. Vastaan (eniten näistä) viha, se on kaiketi helpoin näin äkkiseltään tunnustaa, vaikka miksei nyt kaikkiin olisi joskus enemmän vähemmän ja edelleen sortunut. Sama eteenpäin.Kokki kirjoitti: Mikä olisit Seitsemästä Kuolemansynnistä?
Vaihtoehdot:
1. Ylpeys (turhamaisuus)
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti
7. Himo
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Vastataanpa vaikka Ahneus.
Sama kysymys vielä eteenpäin.
Sama kysymys vielä eteenpäin.
"Yöperho on koteloitunut"
Joissain syntien listoissa mässäilyn/ylensyönnin tilalla on kohtuuttomuus. Se olen minä. Mutta näistä valitessa olen vain laiskuus.
Laitetaan hyvä kysymys vieläkin eteenpäin.
Laitetaan hyvä kysymys vieläkin eteenpäin.
1.
(Ja leffa on nähty, sen kohtaukset itse asiassa palailevat mieleen aina silloin tällöin mitä ihmeellisimmissä paikoissa, niin kuin hyvän elokuvan tuleekin.)
Kerrankin hyvä kysymys, laitetaan kiertoon.
(Ja leffa on nähty, sen kohtaukset itse asiassa palailevat mieleen aina silloin tällöin mitä ihmeellisimmissä paikoissa, niin kuin hyvän elokuvan tuleekin.)
Kerrankin hyvä kysymys, laitetaan kiertoon.
Every ship must sail a world.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Viha.Kokki kirjoitti:Mikä olisit Seitsemästä Kuolemansynnistä?
Vaihtoehdot:
1. Ylpeys (turhamaisuus)
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti
7. Himo
Ei aktiivinen agressio, mutta olen hiukan huono antamaan anteeksi ihmisille, jotka on tehneet jotain törkeää kadunmiehen oikeustajulla mitaten.
Samalla eteenpäin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Täytyy kyllä tunnustaa, että noista pahin on minulla kateus. Kaikilla muilla on kaikki paremmin kuin minulla, muut saavat tehdä juuri niitä asioita mitä itsekin haluaisin tehdä jne. No okei, ehkä vähän kärjistettyä, yleensä olen ihan onnellinen itseni ja muidenkin puolesta. Mutta aina joskus--- tuo vihreä mörkö nostaa päätään...
<- mörkö
Olen niin kateellinen tämän kysymyksen keksijälle, että jatketaan samalla, jos ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan.
Olen niin kateellinen tämän kysymyksen keksijälle, että jatketaan samalla, jos ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan.
Viha.Kokki kirjoitti:Mikä olisit Seitsemästä Kuolemansynnistä?
Vaihtoehdot:
1. Ylpeys (turhamaisuus)
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti
7. Himo
Ja koska tämä on ihan oikeasti äärettömän hyvä kysymys, laitetaan vielä eteenpäin!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Juu, kyllä se himo on.
Tätä voi olla kysytty ennekin, mutta miksi tänne on niin vaikea keksiä kysymystä? Itselläni on ainakin kyseistä luovuuden puutetta yllin kyllin.
Tätä voi olla kysytty ennekin, mutta miksi tänne on niin vaikea keksiä kysymystä? Itselläni on ainakin kyseistä luovuuden puutetta yllin kyllin.