Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Lehmä. Tuo hyviä muistoja lapsuudesta kun maaseudulla, ja lehmien parissa tuli elettyä ja kasvettua.
Jos taas haettiin lemmikkieläintä, niin sitten kissa.
Oletko koskaan juonut tuoretta lehmänmaitoa? Siis maitoa joka juuri lypsetty.
Jos taas haettiin lemmikkieläintä, niin sitten kissa.
Oletko koskaan juonut tuoretta lehmänmaitoa? Siis maitoa joka juuri lypsetty.
"Yöperho on koteloitunut"
Olen juonut.Solmu kirjoitti:Oletko koskaan juonut tuoretta lehmänmaitoa? Siis maitoa joka juuri lypsetty.
Mitä eläintä olet joutunut hoitamaan, vaikket olisi halunnut?
Ensimmäisenä tuli mieleen, että erään mielenvikaisen koiran hoitaminen oli aika epämieluisa kokemus kun piti koko ajan varoa sitä sen arvaamattoman käytöksen vuoksi. Myöhemmin kyseinen koira lopetettiin, kun siitä alkoi tulla vielä pahempi ja alkoi olla todellinen vaara kaikille.Primavera kirjoitti:Mitä eläintä olet joutunut hoitamaan, vaikket olisi halunnut?
Mielenkiintoinen kysymys, sama seuraavalle.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Eipä ole ollut semmoista tilannetta koskaan, etten olisi jotain eläintä halunnut hoitaa.
Oletko katsonut Sillä Siisti- ohjelmaa televisiosta ?
Oletko katsonut Sillä Siisti- ohjelmaa televisiosta ?
^ En ole katsonut.
Miksi nyt eilen alkaneita Beck -jaksoja mainostettiin uusina, vaikka ne on nähty ilmaiskanavilta aiemmin?
Miksi nyt eilen alkaneita Beck -jaksoja mainostettiin uusina, vaikka ne on nähty ilmaiskanavilta aiemmin?
Nothing is quite what it seems
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Mainostemppu,mikäpä muukaan! Mikä on mielestäsi paras Minfoon liittyvä TV-ohjelma?Maybrick kirjoitti:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kyllä se tuo YLE:n Kadonneet on. Harmi vaan, kun sarja on nyt tauolla.
Mikä rikosoikeudellinen päätös tehtiin/annettiin julki Venäjän keisarikunnan autonomisessa Suomen suuriruhtinaskunnassa tällä päivämäärällä vuonna 1848?
Mikä rikosoikeudellinen päätös tehtiin/annettiin julki Venäjän keisarikunnan autonomisessa Suomen suuriruhtinaskunnassa tällä päivämäärällä vuonna 1848?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Häpeärangaistus poistettiin.maija turjukka kirjoitti: Mikä rikosoikeudellinen päätös tehtiin/annettiin julki Venäjän keisarikunnan autonomisessa Suomen suuriruhtinaskunnassa tällä päivämäärällä vuonna 1848?
Pitäisikö mm. tuollaiset vanhat rangaistuskäytännöt ottaa takaisin käyttöön?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Juu juu, ehdottomasti! Jalkapuut ja häpeäpaalut ym, joihin ihmiset laitetaan kaupunkien toreille kaiken kansan pällisteltäviksi. Siinä olisi yhteisöllisyys ja "teamspirit" voimissaan, kun yhdessä sitten saivarreltaisiin niitä, jotka siellä jalkapuussa roikkuu! Ja kouluihin takaisin nämä ns. aasinhatut ja pahantekijät nurkkaan seisomaan tunniksi..Chopper kirjoitti:Pitäisikö mm. tuollaiset vanhat rangaistuskäytännöt ottaa takaisin käyttöön?
Moneenko jälki-istuntoon jouduit ala- ja yläasteilla? Jos et muista tarkkaa lukua, niin pyöristä lähimpään kymmeneen..
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
elisa_day kirjoitti:Moneenko jälki-istuntoon jouduit ala- ja yläasteilla? Jos et muista tarkkaa lukua, niin pyöristä lähimpään kymmeneen..
Tunteina varmaan 20-30 tuntia, yleensä parin tunnin seteissä noita rapsahti. Olin onneksi taitava välttelemään jälki-istuntoja.
Oletko kokenut fyysistä kuritusta kouluaikanasi ja liitä vastaukseen vuodet jolloin olet ollut peruskoulussa?
Vastaan itse esimerkiksi: Tuli karttakeppiä näpeille, riveleistä ravistelua ja tukkapöllyä. Kalanmaksaöljyn pakkojuottamista ei varmaan lasketa, koska se tapahtui koulun jälkeen kiroileville apinoille ja ennen ei päässyt kotiin ennenkuin kuppi oli tyhjä. Tämä vuosina syksy1987- kevät1996.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Pari kertaa tuli "luunappia" päähän, ja korvalehdestä "repimistä" (sanotaankos sitä korvatillikaksi?).
Tuo kaikki ala-asteella, yläasteella ei mitään fyysisiä kurituksia kohdalle osunut.
Peruskoulusa olin 1982-1991.
Edit: muokattu vuosiluvut oikeiksi.
Pistetään sama kysymys seuraavalle.
Tuo kaikki ala-asteella, yläasteella ei mitään fyysisiä kurituksia kohdalle osunut.
Peruskoulusa olin 1982-1991.
Edit: muokattu vuosiluvut oikeiksi.
Pistetään sama kysymys seuraavalle.
"Yöperho on koteloitunut"
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Muistaakseni kerran tuli karttakepistä näpeille. Siinäkin säikähdys oli kipua suurempi. Peruskoulussa olin vuosina 1993-2002.
Mikä on mieluisin koulumuistosi?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Se, kun pokkasin peruskoulun päästötodistuksen samassa puvussa, jossa isäni meni kihloihin äitini kanssa. Opettajalle annettavan ruusun olin onnistunut hukkaamaan jonnekin.
Sama eteenpäin.
Sama eteenpäin.
Every ship must sail a world.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Off Topic -ABC kirjoitti:Se, kun pokkasin peruskoulun päästötodistuksen samassa puvussa, jossa isäni meni kihloihin äitini kanssa. Opettajalle annettavan ruusun olin onnistunut hukkaamaan jonnekin.
Ei jumalauta, tää on oikeasti yksi tämän vuoden parhaista
Luovuus se on mikä ihmisen elättää
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ööö,se että se loppuiMikä on mieluisin koulumuistosi?
Noloin tilanteesi yrittäessäsi "iskeä" jotain ihmistä?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !