Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Misäs Lone on ???
Joko se loma alko ?
Joko se loma alko ?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Mikä loma???gravedigger kirjoitti:
Joko se loma alko ?
Rikospaikka jonne haluaisit vierailulle?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Fall River.
Samalla mennään (ei laiskuutta vaan hyvä kyssä Chopperilta!).
Samalla mennään (ei laiskuutta vaan hyvä kyssä Chopperilta!).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Museoidut keskitysleirit keski- ja itä-Euroopassa ja erityisesti Kotkanpesä. Silkkaa matkasuunnitelmallisuuden puutetta nuo ovat näkemättä, mutta korjataan asia kun ehditään. Tietoisena siitä etteivät ne edes "sarjassaan" ole mitenkään maailmanhistorian pahimpia rikospaikkoja, laadullisesti tai määrällisesti ja valitettavasti uhreja ajatellen.Chopper kirjoitti: Rikospaikka jonne haluaisit vierailulle?
Jatketaa, mielenkiintoista tämäkin
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Näitä on kovin kovin monta, mutta kaikkein "vetävimmät" itselleni ovat Jack The Ripperin terrorisoimat kadut ja Columbine. Columbine siksi, että tahtoisin nähdä sen uuden kirjaston ja nähdä tarkemmin millainen paikka se nyt sitten on.Chopper kirjoitti:Rikospaikka jonne haluaisit vierailulle?
Niin hyvä kysymys että seuraavalle, mutta muunnelmalla: Rikospaikka jonne haluaisit vierailulle ja miksi?
Kyllä se on minullakin tuo Auschwitz Birkenau. Ei ole vuosiin ollut asiaa sille suunnalle, joten tuo on jäänyt näkemättä siksi, että sinne pitäisi nyt tehdä matka erikseen. Olen myös toisinaan taistellut itseni (ja matkaseurani) kanssa siitä, kestänkö paikan henkisesti. Minusta ihan sama, kestänkö vai enkö, kun se nyt joka tapauksessa on nähtävä.
Syy on se, että haluan nähdä kulttuurihistoriallisesti noinkin merkittävän paikan, jonka olemassaolon ja käyttötarkoituksen jotkut haluavat edelleen kiistää. Lisäksi minusta tuntuu jotenkin, että minun pitää päästä paikalle kunnioittamaan siellä kuolleiden muistoa. Ajattelen sen jotenkin niin, että jos itse kuolisin samalla tavalla, haluaisin minäkin että ihmiset kävisivät paikalla, ottaisivat asioista selvää ja pitäisivät huolta, ettei vastaavaa tapahdu enää ikinä.
En ole laiska minäkään, on vaan todella hyvä kysymys, joten kierrätetään
Millä rikospaikalla haluaisit vierailla ja miksi?
Syy on se, että haluan nähdä kulttuurihistoriallisesti noinkin merkittävän paikan, jonka olemassaolon ja käyttötarkoituksen jotkut haluavat edelleen kiistää. Lisäksi minusta tuntuu jotenkin, että minun pitää päästä paikalle kunnioittamaan siellä kuolleiden muistoa. Ajattelen sen jotenkin niin, että jos itse kuolisin samalla tavalla, haluaisin minäkin että ihmiset kävisivät paikalla, ottaisivat asioista selvää ja pitäisivät huolta, ettei vastaavaa tapahdu enää ikinä.
En ole laiska minäkään, on vaan todella hyvä kysymys, joten kierrätetään
Millä rikospaikalla haluaisit vierailla ja miksi?
Auschwitch ykkönen minullakin (melkein varasin jo edullisen Krakovan matkan, mutta sitten piti muuttaa loma-ajankohtaa). No, heinäkuussa voisin käydä Olof Palmen murhapaikalla, kun sielläpäin olen. Jostain syystä murha on jäänyt erityisesti mieleeni, vaikka siitä jo yli 20 vuotta onkin.
Syötkö vitamiineja ja uskotko niistä olevan apua?
Syötkö vitamiineja ja uskotko niistä olevan apua?
Tottahan toki, eikös niitä ole vähän joka paikassa: tomaateissa, omenoissa, perunassa, maidossa? Kyllihän ne tarpeeseen kai tulee kun ne on keksittykin.
Tälle on oma ketjukin mutta pistän nyt kuitenkin tänne: Kuka on viikon minfolainen (ja miksi)?
Tälle on oma ketjukin mutta pistän nyt kuitenkin tänne: Kuka on viikon minfolainen (ja miksi)?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Rosemarianne (eiku miten se tarkalleen kirjoitettiin?). Ollut aktiivinen ja paljon hakenut ja kaivanut esiin faktatietoa Atlanttiin syöksyneen Airbussin tiimoilta.Kylli kirjoitti:Tälle on oma ketjukin mutta pistän nyt kuitenkin tänne: Kuka on viikon minfolainen (ja miksi)?
Edit: rosemarine siis.
Edit2: rosamarine (jokohan se meni oikein)
Kysytään nyt samaa viellä seuraavaltakin.
"Yöperho on koteloitunut"
Damien on kuvaillut viehättävästi kesäisen olemisen sietämätöntä keveyttä ja myös kartanonomistajalle kuuluvia rattoisia puuhia ja illastuksenvalmisteluita ja kunnon ihmiselle luonnostaan lankeavia sukulointejakin kiitettävästi. Damien siis viikon minfolainen. (Vai kuvittelinko jo omassa mielessäni tuon sukulointijakson
)
Samma seuraavalle. Jos ehokkaat loppu jo, vaiha aihetta.
Samma seuraavalle. Jos ehokkaat loppu jo, vaiha aihetta.
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kiitos Maybrick.
Yhtä en osaa nimetä sitten millään mutta kaikki meidän jokaista minfo-päiväämme
sulostuttavat ihanat neitokaisemme.
Viikon kiinnostavin ketju?
Yhtä en osaa nimetä sitten millään mutta kaikki meidän jokaista minfo-päiväämme
sulostuttavat ihanat neitokaisemme.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mie oisin halunnu vastata tohon edelliseen kyssäriin, pah...ja se olis ollu Marsalkka! Sai mulle kyllä niin luun kurkkuun ja meinasin revetä täysin siitä kommentista "en minä riitele. Tarjosin vaan jampalle
nelsonnelosta
" no ny en muista enää miten se meni, mutta siiiiis, se oli hjuva! 
Mutta mielenkiintosin ketju? No lentsikka tiÄtenkiii!
Laitetaan nyt sit sama kyssäri, mielenkiintosin ketju?
Mutta mielenkiintosin ketju? No lentsikka tiÄtenkiii!
Laitetaan nyt sit sama kyssäri, mielenkiintosin ketju?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien kirjoitti:
Ei mikään.rosamarine kirjoitti:
Laitetaan nyt sit sama kyssäri
Onko sinulla elinluovutuskortti? Ja jos ei ole niin miksi ei?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Hyvä kun tuli puheeksi. Ei ole, se katosi lompakon mukana joitain vuosia sitten eikä uutta ole tullut hankittua. Täytyy koettaa muistaa seuraavalla apteekkireissulla, kiitos vain kysymästäChopper kirjoitti:Onko sinulla elinluovutuskortti? Ja jos ei ole niin miksi ei?
Eteenpäin.
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
On kyllä, kaikki kiertoon mikä kierrätettäväksi kelpaa.
Koska olet viimeksi luovuttanut verta?
Koska olet viimeksi luovuttanut verta?