Oriveden vainaja 2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Blues
Rico Tubbs

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Blues »

Hyvää Juhannusta sinnekin :)

Niin ne suunnitelmat muuttuu, ensin oli tarkoitus tehdä vain sellainen "flyer"-tyyppinen ratkaisu, mutta...
Nyt vaan peukkuja pystyyn, että tapaus ratkeaa ja saadaan se nimi.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ladybird
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Ei voi muuta sanoa, kuin että vaikka tää tapaus ei koskaan selviäiskään, niin siitä ei voi ainakaan syyttää aktiivisia minfolaisia. Hienot sivut!
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Hienot on sivut,kiitos tekijöille.Linkitän sen kohta myös Ruotsin Minfoon,kunhan saan "aktivointilinkin" kirjautumisesta.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

^ Muista lisätä myös identifyme.orgin vieraskirjaan nootti! :D
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Nyt mä lopetan noista sivuista jahkaamisen, ettei mee koko threadi ot:ks, mutta senverran vielä kerron, että eilen oli melkein 4000 hittiä jo.
Ladybird
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Kävin muuten eilen tutkimassa Halpa-Hallin laukkujen ja reppujen logot enkä löytänyt tuota logoa mistään, joten ehkä muistan väärin, tai sitten se oli siinä Nahkapaikasta ostetussa repussa.
elisa_day
Jack Bauer

^ Websleuthissa on myös tuumailtu tuota kassia.. Ovat siellä juurikin sitä mieltä, että on joku halppislaukku, tai kylkiäinen jostain kaupoista tms. Itse en oikein jaksa uskoa, että Suomesta tuollaista toista löytyy.
cracker
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja cracker »

elisa_day kirjoitti:Itse en oikein jaksa uskoa, että Suomesta tuollaista toista löytyy.
Ei ehkä kaupoista enää, mutta en pitäisi ollenkaan outona, jos noita joskus olisi ollut. Näyttää mielestäni tyypilliseltä halpakaupan kassilta. Niissä on yleensä joku "logo", joka on ihan hölynpölyä, kunhan on vaan joku logonnäköinen lyöty kylkeen. Sen vuoksi ei netistäkään logon tekstillä mitään löydy, kun ei ole oikea tuotelogo. Tyypillisestihän näitä halpatuotteita tehdään jossain Kiinassa tai muissa halpatuotannon maissa, josta sitten joku (tukku)kauppa ostaa niitä halvalla könttähinnalla erän ja myy sen kerralla pois ja sitten taas uutta tilalle. Kyllähän jos johonkin halpahalliin menee niin voi selata kaikki kassit ja vaatteet läpi ja varmaankin melkein kaikissa on jonkinlainen logontapainen merkki kylkeen lätkätty.

(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)
buracee
Martin Riggs

cracker kirjoitti:Tyypillisestihän näitä halpatuotteita tehdään jossain Kiinassa tai muissa halpatuotannon maissa, josta sitten joku (tukku)kauppa ostaa niitä halvalla könttähinnalla erän ja myy sen kerralla pois ja sitten taas uutta tilalle.
Näin juuri mäkin olen ton aatellut.
cracker kirjoitti:(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)
Ja joo, korjaillaan typot kun ehditään, on tossa menossa yks isompi juttu siellä taustalla just nyt.
elisa_day
Jack Bauer

cracker kirjoitti:(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)
Ehkäpä ihmiset ymmärtää tuon sivun tarkoituksen, vaikka siellä muutamia typoja oliskin :wink:
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Minun täytyy olla samaa mieltä kuin elisa_day, jos joku ei typon vuoksi tekstiä ymmärrä, niin jopa on. :lol:
Niitä korjaillaan tietysti sen mukaan kun ehditään, mutta ne on aika pieni osa tästä :wink:

Mutta suuri kiitos teille kaikille jotka olette olleet aktiivisia. Itse olen keskittynyt enemmän, edelleen, kadonneiden kaiveluun. Olette kyllä aivan ihania :D
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
buracee
Martin Riggs

elisa_day kirjoitti:
Ehkäpä ihmiset ymmärtää tuon sivun tarkoituksen, vaikka siellä muutamia typoja oliskin :wink:
No sekin ehkä. Mut kyllä mä noi mielelläni korjailen kun saadaan noi muut jutut tosta alta pois.. Eli kertokaa ihmeessä virheistä ja muista kämmeistä. Saksankielinen versio on tossa juur työn alla ja vähän pientä säätöä tarvitsee muutenkin tehdä vielä.

edit: typoista puheenollen, "saksanlielinen" ei ollut se sana jota tossa hain.. :mrgreen:
cracker
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja cracker »

Ei ollut tarkoitus typoista ja kielioppivirheistä niuhottaa ja olen samaa mieltä, että asia kyllä ymmärretään vaikka siellä epäolennaisia virheitä onkin. Kunhan nyt pienellä pistin yhden otsikossa olevan silmäänpistävän virheen. Sivut sinänsä ovat mahtavat, kuten sanottukin jo.

Sori nipotus.
buracee
Martin Riggs

En mä sitä nipotuksena ottanutkaan, kuten sanoin niin korjaan ihan mielelläni virheet pois tuolta. Ja oikeasti olen tyytyväinen kun niistä kerrotaan, itse tulee vähän sokeaksi noille kun liian kauan samoja sivuja katselee.

edit: ja kun kerran aiheessa ollaan. Mulla on tietty idea noiden sivujen kanssa, yritän oikeasti pitää rakenteen aika kevyenä ihan sen takia että ne toimii mobiililaitteissa ja hitaillakin yhteyksillä sujuvasti, eli sen takia en halua tuonne noita karttoja tms. . Mulla on myös tietty visio siitä miten noita jalostetaan eteenpäin ja silloin on mahdollisuus lisäillä sinne paljonkin tavaraa, mutta ei mennä asioiden edelle vielä :mrgreen: Enkä mä myöskään haluaisi täyttää tätä threadia noista sivuista jahkaamisella, ne kun on kuitenkin sellainen sivujuonne varsinaisessa asiassa. Mulle voi kyl lähettää mailiakin jos haluaa jtn kysyä, ehdottaa korjauksia, esittää ehdotuksia (sivuista siis :wink: ) jne, tulee perille vaikkapa tuolta: [email protected] Toki luen tätäkin threadia ihan jatkuvasti..
Vastaa Viestiin