ENITEN KIRJOITTANEET TOP10

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

En osaa näin lyhyen kirjoittelun jälkeen listata kymmentä enkä edes tiedä onko täällä niin montaa järkevää kirjoittajaa, mutta muutaman pystyn nimeämään:

-Bombay
-Murhavaari
-Ruoska
-Merope

Ei tosin sillä, että kaikki muut olisivat jotain spedejä, mutta nää nyt tuli tässä äkkiseltään mieleen.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Tampereen likka sekä linnakundit herkkis ja pancamo... Hannibal on kanssa ihan kiva.
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Mä tykkään erikoisesti tuosta peräkylän maigretin pohdiskelevatsa kirjoitustavasta ja siitä, että kirjoittaa kerralla vähän pitemmin.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyllä toi Tiina on ihana! Joka kerta se saa suupielet nouseen kohti ohimoo! Siinähän se heinänkorsi suussaan miettii syntyjä syviä. Mutta ootappa Tiina...talvi se on sunkin edessäs! :lol:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Olen päässyt kaksikertaa listoille ja isokiitos teille siitä vaikka en syytä tiedäkkään.

Monella foorumilla minua vain halveksitaan jne, mutta täällä...Mmm, mahtava foorumi, ei voi muuta sanoa!
What you do... Makes you who you are.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 1:50 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mä en jaksa alkaa kirjottaan teidän kaikkien nickejä erikseen. Voin rehellisesti sanoa ettei ole yhtään sellaista josta en tykkäis, kiva lueskella kaikkien juttuja :D
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Uudeksi hyväksi kirjoittajaksi nostaisin Mustan Nuolen, pidän kirjoitustavasta (en vaan saa päähäni minkä kirjailijan tyyli siitä tulee mieleen..) sekä myöskin hyvin asiallisista kirjoituksista.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

yhdyn mielipiteeseen mustasta nuolesta!!! äärimmäisen hyviä referaatteja ja muutenkin asian ytimeen osuva kirjoittaja! :!: :!: :!:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Kyllä kyllä :!:

Kaikki kirjoitukset täynnä täyttä asiaa ja huolella kirjoitettuna.
I am an African!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kalessin kirjoitti:
villivadelma kirjoitti:...Kohta Murha.info palkkaa jonkun chat- juontajan tänne 8)
jammu, pölisemään tuohon vasempaan ylälaitaan ;"nii kato, mä yritin niille sanoa, kato...."
Repesin tässä yövuoroa tehdessä täysin... LOLLOTILOL... :D :D :D

Mä oon naisiin päin kallellaan ja aktiivisiin sellaisiin:
Tampereen tyttö
Tiina
Kalessin
Mother North
Kylli
Loka
Sadie Manson (mieheksi luultu...)

...sekä kaksilahkeisia:
Doctor Lecter
EuroJR
Herkkis - netwhore
And Many More.... :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kiitos ja kumarrus viiljtäjä-sedälle :D

mutta mä kannatan edelleen sitä jammua siihen, jos onnistuisi leikkaamaan siitä youtuben pätkästä sellaisen kestopölpötyksen niin siinä olisi tunnetta :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

:wink: Eikö ole hassua, miten sitä ilahtuukaan kun näkee nickinsä jonkun listalla!!
Kylli kiittää ja kumartaa ystäviään :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Kyllä EuroJR on mulle tän palstan kingi yhä edelleen, kun heti alussa minut niin vakuutti. Hänen postaustensa kohdalla tulee pysähdyttyä miettimään keskimääräistä pidemmäksi ajaksi.

Muita en ala listaamaan, kun teitä mainitsemisen arvoisia on niin monia.
Keep up the good work! :wink:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Spider kirjoitti:Kyllä EuroJR on mulle tän palstan kingi yhä edelleen, kun heti alussa minut niin vakuutti. Hänen postaustensa kohdalla tulee pysähdyttyä miettimään keskimääräistä pidemmäksi ajaksi.
Juu tuo on totta,kuten sanoinkin hänestä,että osaa vetää sen rajan kirjoituksissaan just presiis. :lol: :wink:

Mutta tässä tulee myös todistetuksi se millainen vaikutus myös noilla avatar kuvilla meihin on. :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin